Het is niet eens bekend wie DB Cooper is.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:15 schreef Rhinestone het volgende:
Ik vraag mij toch af wat DB Cooper te zoeken heeft in Prison Break... Het is niet alsof we het over Houdinie hebben ofzoEn bovendien is DB Cooper jaren dood...
Jij vindt wel meer leukquote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:25 schreef YoshiBignose het volgende:
ach kvind het altijd wel leuk als ze echte legendes in films verwerken
Heb ik al gedaan.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
hebben jullie niet de verleiding om alle afleveringen te downloaden??
wat heb je daar nou weer aan dna ??quote:Op zondag 7 mei 2006 16:15 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan.
Maar kijk ze pas als ie hier geweest is
Ook wel een keer tof om iets op de tv te volgen, dus neequote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
nee.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
helemaal niet, wat schiet je daar nou mee op, dan zit je op nieuwe aflevering uit amerika te wachten.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
dan hoef je maar 2 weken te wachten .Als je nu alle DVD's download kan je het tenminste lekker keer een paar uur achter elkaar kijken. Dat vind ik leuker/relaxer én spannender dan steeds wéér in het verhaal komen zeg maar...quote:Op zondag 7 mei 2006 16:24 schreef boneyard het volgende:
[..]
helemaal niet, wat schiet je daar nou mee op, dan zit je op nieuwe aflevering uit amerika te wachten.
Via de tv is het spanneder imo.quote:Op zondag 7 mei 2006 16:27 schreef Gelderland het volgende:
[..]
dan hoef je maar 2 weken te wachten .Als je nu alle DVD's download kan je het tenminste lekker keer een paar uur achter elkaar kijken. Dat vind ik leuker/relaxer én spannender dan steeds wéér in het verhaal komen zeg maar...
Neee !quote:Op vrijdag 5 mei 2006 09:11 schreef YoshiBignose het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/D._B._Cooper
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
Officieel niet nee...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 20:24 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het is niet eens bekend wie DB Cooper is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facts don't care about your feelings
Nee, totaal nietquote:Op zondag 7 mei 2006 16:11 schreef suicide1 het volgende:
Er was een bom in haar appartement gelegd die hun beide gedood zou hebben als de conciërge van haar gebouw er niet op gestaan had haar deur te openen. Hij was het dus die levend verbrandde...quote:Op maandag 8 mei 2006 11:25 schreef Sannelie het volgende:
volgens mij was prison break te vroeg begonnen afgelopen dond? Ik heb namelijk een stukje gemist... wat was er nou precies gebeurd met veronica en die man? En ze hadden het over iemand die levend verbrand is? Kan iemand mij dit uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |