quote:Op vrijdag 5 mei 2006 14:51 schreef suicide1 het volgende:
[..]
zo goed of wil je er wat anders of nog meer onder?? zeg maar:P
of als je hem zelf wilt poste
Er is altijd wel weer een onbenul die het verkeerd quote of op reageert met spoilerquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:12 schreef Undergod het volgende:
Ze staan toch nu netjes in spoiler tags?
Als je je niet kan beheersen om die te lezen, dan kan je je ook niet beheersen om te dl of om het usa topic te lezen?
spuit 11 to the rescue![]()
dat is toch wel duidelijk, hij moet binnen de gevangenis verschillende dingen doen, zoals zo'n muur via die duivel doorbreken. dat gaat wat lastig als ie dan steeds naar een huisje moet ofzo.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:15 schreef Undergod het volgende:
En waarom scofield het gat in de muur achter zijn wc heeft gemaakt () als de rest op een andere manier de tunnel ingaat.
jij hebt meerdere afleveringen gezien met jequote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:49 schreef boneyard het volgende:
[..]
dat is toch wel duidelijk, hij moet binnen de gevangenis verschillende dingen doen, zoals zo'n muur via die duivel doorbreken. dat gaat wat lastig als ie dan steeds naar een huisje moet ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat sneaky tongetje van hem, goed gedaan..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 12:19 schreef Copycat het volgende:
De rol van T-Bag wordt trouwens wel heerlijk schmierend vertolkt!
Nu staat het tenminste tussen spoiler tags, hiervoor niet..quote:Op zaterdag 6 mei 2006 09:49 schreef YoshiBignose het volgende:
idd wel triest hier beetje dingen verklappen. je weet dat mensen automatisch die spoiler tags gaan lezen, dat is nou eenmaal zo
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:54 schreef suicide1 het volgende:
[..]
jij hebt meerdere afleveringen gezien met jeDat is geen spoiler, dat is namelijk al aan de gang, hij doelt volgens mij gewoon op st Louis dat nu door (Westmoreland??) die zogenaamde DB cooper is afgebrand en waar ze nu in staan te meppen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noise is all relative to the silence preceding it
en waarom er achter een muur altijd een gigantische open ruimte isquote:Op vrijdag 5 mei 2006 19:36 schreef YoshiBignose het volgende:
wat ik me afvraag is waarom bij alle gevangenis films die ik gezien heb de muur altijd zo makkelijk te doorbreken is![]()
Waar ook nog eens nooit iemand komtquote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:54 schreef Repeat het volgende:
[..]
en waarom er achter een muur altijd een gigantische open ruimte is
inderdaad, ik snapte die opmerking al niet helemaal. ik zeg gewoon dat het voor scofield niet te doen was om al zo rond te kunnen spoken binnen de gevangenis als ie niet in zijn cel al een gat had en steeds ergens anders heen zou moeten, zeker als dat ver weg was.quote:Op zaterdag 6 mei 2006 15:53 schreef Undergod het volgende:
[..]
Dat is geen spoiler, dat is namelijk al aan de gang, hij doelt volgens mij gewoon op st Louis dat nu door (Westmoreland??) die zogenaamde DB cooper is afgebrand en waar ze nu in staan te meppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |