even omhoog kijken, dit was aflevering 8.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:36 schreef a-child-in-chains het volgende:
Welke aflevering was dit vanaaf op rtl-5 ??
Klopt ja die verhaallijn buiten de gevangenis word hoe langer hoe ongeloofwaardiger.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:39 schreef boneyard het volgende:
[..]
even omhoog kijken, dit was aflevering 8.
hoezo het is een kwartier eerder afgelopen? zag er gewoon vrij af voor deze aflevering.
aangezien de "baas" van het werk clubje ook gaat ontsnappen is het niet raar dat hij de anderen erbij kan krijgen. dat is een van de redenen dat ze hem er bij hebben.
ik vind dat nog niet eens heel raar, juist wat er buiten de gevangenis gebeurt wordt mij wat te overdreven. gewoon ff die ouders vermoorden en al meerdere pogingen op die twee.
het begon toch pas om kwart voor 10?quote:
Je hebt wat gemistquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:46 schreef Repeat het volgende:
[..]
het begon toch pas om kwart voor 10?
Ik ben toen pas gaan kijken iig, zeg me alsjeblieft dat ik niks gemist heb![]()
Die vriend van de moeder ook.quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:53 schreef Erwtensoep het volgende:
Is zn moeder doodgeschoten![]()
Dat heb ik even gemist dan (niet echt opgelet vandaag)
Dan heb jij op een andere frequentie gekekenquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Het begon een kwartier later door dodenherdenking.
Er zit asbest en de bewakers staan gewoon buiten het gebouw, waarom niet?quote:Op donderdag 4 mei 2006 22:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vind wel meer ongeloofwaardig. Dat bouwvakker clubje kan gewoon zonder bewaking lekker hun gang gaan.
Raar gewoon op RTL 5 om 21:45 begon het bij mijquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:04 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan heb jij op een andere frequentie gekeken
Lopen al mijn klokken dan 10 minuten achter?quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:05 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Raar gewoon op RTL 5 om 21:45 begon het bij mij
quote:Op donderdag 4 mei 2006 23:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik zou er voor gaan ja.
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5344088
Toen begon de intro hier.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:35 schreef VoreG het volgende:
Begonnen!
Op teletekst stond het wel goedquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:14 schreef Repeat het volgende:
Zieje, al die kut tv gidsen hadden het een kwartier te laat staan
Dus? Ik snap niet wat daar raar aan is..quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:38 schreef Kurk het volgende:
Inderdaad. Het verhaal dat zich buiten de gevangenis afspeelt wordt wel érg ongeloofwaardig. Er zijn nu al 4 doden gevallen: die priester, die ouders en die dikke buurman van die advocate.
Ze houden niemand meer over op deze manier..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |