Klopt zag het te laatquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:58 schreef booo het volgende:
Er staat trouwens #3 in de titel.. Dit is toch al nummertje 4?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hi
Inderdaad niet doen dus!!!!quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:21 schreef Proper_fucked het volgende:
Zet anders in de OP dat er ook niet hele tijd gezegd hoeft te worden door mensen dat ze "zich niet in hebben kunnen houden met downloaden, dat ze al bij ep. 16 zijn en dat ons nog zoooooo veel te wachten staat". Is niet nodig dus...
Ik denk het wel hoor, lijkt me wel een eerlijke gast.quote:Anyhow, zou die Nick Savrinn nou te vertrouwen zijn of niet? Ik weet het niet..
QFTquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:21 schreef Proper_fucked het volgende:
Zet anders in de OP dat er ook niet hele tijd gezegd hoeft te worden door mensen dat ze "zich niet in hebben kunnen houden met downloaden, dat ze al bij ep. 16 zijn en dat ons nog zoooooo veel te wachten staat". Is niet nodig dus...
??quote:
Abruzzi heeft toch nog wel wat gevoel in zijn donder, denk omdat ie zelf ook kinderen heeft. Ik zou eerder met hem een deal sluiten dan met T-Bag.quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:05 schreef RedFever007 het volgende:
Whoooo net de vorige aflevering gezien (van gisteren dus) mên fucking cool![]()
Die Abruzzi vind ik een coole gozer![]()
Snap alleen niet echt hoe het mogelijk was dat die advocaten konen worden gespot, het was toch niet bekend dat ze naar WDC gingen of wel![]()
verkeerde topic, zoek maar even verder naar het usa topic.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:23 schreef Cart_man het volgende:
Was aflevering 20 nu gisteren of is het volgende week?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |