Je toch verwachten dat er wel eens iemand is geweest die nóg belabberder speelde... blijkbaar niet dus...quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In de hele geschiedenis is er nooit 1 speler geweest die vaker dan 10 keer balverlies had...
Zijn wel uitsluitend grote namen die 10 TO's hadden...quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:40 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Je toch verwachten dat er wel eens iemand is geweest die nóg belabberder speelde... blijkbaar niet dus...
Wie dan allemaal?quote:Op vrijdag 28 april 2006 19:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zijn wel uitsluitend grote namen die 10 TO's hadden...
Garnett? Had ik niet verwacht... op een of andere manier verwacht je toch een distributeur, niet een big guy...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Magic, Garnett, James en nog 2 of 3.. Zal ff zoeken.
Moses was een barmhartige Samaritaan...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:43 schreef Zwansen het volgende:
Ja heel goed. Maar Duncan en Moses waren ook niet echt distributeurs....
Tegen de Nets zeker...quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:44 schreef Zwansen het volgende:
Duncan had trouwens ooit eens bijna een quadrule-double in een Finals wedstrijd. kwam 2 blocks tekort..
wheheh, na as je thuiskomd nog een lekere krabonade ete.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik duik zo de kroeg in. Als ik het een beetje rustig aan doe moet het lukken.
Cavs - Wizards komt op channel 9quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:31 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarom is er geen ESPN op streamtvnow SF?
Ehm... denk het niet...quote:Op zaterdag 29 april 2006 00:35 schreef Dark_Killah het volgende:
Mjah, 'k ga nu ff anderhalf uur pitten en dan kijken. Tot straks., ga jij ook kijken SF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |