En wat Kees dan met zijn kankerkachel?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:46 schreef SuperwormJim het volgende:
Aandachtshoer
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:53 schreef yvonne het volgende:
Wat een mager kereltje ben jij eik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]De aap is uit de mouw. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:55 schreef Razor21 het volgende:
[..]Daar gaat je reeksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar ja ik me toch wel even bescheurd....om al die reacties vanquote:
Die zijn nog steeds van toepassing, alleen niet op jou.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:11 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar ja ik me toch wel even bescheurd....om al die reacties van![]()
![]()
![]()
![]()
Vanwege lookslet.zipquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:49 schreef Pruttelkroam het volgende:
Daar heb je mij/ons toch mooi ff voor het lapje gehouden mên![]()
![]()
quote:
Moehahahahaquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:47 schreef wtfimspeed het volgende:
Aan een ieder die wil weten hoe het echt zit!
Ik ben de Tattoeerder van de Look SLet
Nu hoop ik dat alles duidelijk is... Rot die Razor lekker van het forum af en laat onze leuke foto's met rust.
Cheers
SpeeD
Loop je over 30 jaar met een Clan Tattoo "Look Slet" met een mongolisch poppetje met een lul die lijkt alsof t door een 3 jarige getekend is op je armquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Moehahahaha![]()
Trouwens, mooie tattoo heb je SpeeD. Je moeder zal trots op je zijn.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:15 schreef yvonne het volgende:
Puike ontwikkeling!
nog maar even iets duidelijker danquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Moehahahaha![]()
Trouwens, mooie tattoo heb je SpeeD. Je moeder zal trots op je zijn.
Heb je niet zoiets van als iemand zo'n mongolische tattoe laat zetten dat je denkt van, zou ik hem er niet even aan herinneren dat dit wel voor de rest van zn leven op zijn arm staat? Ziet er toch voor geen meter uitquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:29 schreef wtfimspeed het volgende:
[..]
nog maar even iets duidelijker dan
ik heb die Tattoo niet op mijn arm.. ik ben dus degene die hem heeft gezet bij iemand anders.
oftewel de tattoeerder..
en wat mijn moeder er van vindt lijkt me niet zo heel erg belangrijk jochie
'Grappig' is subjectief.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:45 schreef wtfimspeed het volgende:
grappig is de tatoo zeker en dat de man er aandacht door krijgt is ook een feit.
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:10 schreef hamkaastosti het volgende:
kats lelleke kut tattoo heb je daar joh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |