En jij begrijpt nog steeds niet waarom ik het heb uitgemaakt? Dat gezeur... je klinkt als een 28 jarigequote:Op zondag 30 april 2006 11:13 schreef babette21 het volgende:
dat konijn past trouwens ook niet bij je, Diz![]()
Vanaf nu moet iedereen die naar de Efteling meet gaat lief doen tegen elkaar!quote:Op zondag 30 april 2006 11:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
En jij begrijpt nog steeds niet waarom ik het heb uitgemaakt? Dat gezeur... je klinkt als een 28 jarige
Hoi.quote:Op zondag 30 april 2006 11:22 schreef Bupatih het volgende:
Hoi.
dan ga ik niet mee......quote:Op zondag 30 april 2006 11:21 schreef Zhenar het volgende:
Vanaf nu moet iedereen die naar de Efteling meet gaat lief doen tegen elkaar!![]()
Ja... ehm... volgende week.quote:Op zondag 30 april 2006 11:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
dan ga ik niet mee......![]()
is er al een datum dan, trouwens??
Hoe staat het leven? En waarom ben je nog Oranje?quote:
de zevende gaat door?!quote:Op zondag 30 april 2006 11:24 schreef Zhenar het volgende:
Ja... ehm... volgende week.
Als een paal boven water.quote:Op zondag 30 april 2006 11:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe staat het leven? En waarom ben je nog Oranje?
Ach.quote:
Ach.quote:Omdat de admins lui zijn.
Omdat het vandaag pas de 30ste is ...quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 11:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn post zijn kwalitatief altijd erg sterk, maar ik wordt gewoon niet begrepen.
Een poging om reacties uit te lokken, en het werkt nog ookquote:Op zondag 30 april 2006 11:44 schreef Paltos het volgende:
[..]
![]()
![]()
Deze is niet zo kwalitatief. Het is immers 'ik word'.
Ik vind het oranje ook niks.quote:Op zondag 30 april 2006 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het vandaag pas de 30ste is ...
Maar Oranje komt me de neus uit. Ik wil weer blauw zijn! Of zwart! Maar niet oranje. Oranje is leuk voor woonaccessoires, niet voor je username.
Sure.quote:Op zondag 30 april 2006 11:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een poging om reacties uit te lokken, en het werkt nog ook.
Ik zei toch dat ik niet begrepen werd.quote:
quote:
Ik zou een flauwe grap kunnen maken, maar ik doe het lekker nietquote:Op zondag 30 april 2006 11:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mischien zou de vraag eerder moeten zijn: 'Moet je Superman serieus nemen?'
Je wilt op zwart?quote:Op zondag 30 april 2006 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat het vandaag pas de 30ste is ...
Maar Oranje komt me de neus uit. Ik wil weer blauw zijn! Of zwart! Maar niet oranje. Oranje is leuk voor woonaccessoires, niet voor je username.
Die had ik al ingecalculeerdquote:Op zondag 30 april 2006 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou een flauwe grap kunnen maken, maar ik doe het lekker niet.
Mannen in een blauwe legging moet je nooit serieus nemen.quote:Op zondag 30 april 2006 11:48 schreef Dizer het volgende:
Speelt Superman Returns in Superman's jeugd of zo?
[afbeelding]
Moet ik hem serieus nemen als Superman![]()
Niet perse, maar alles beter dan Oranjequote:
quote:Op zondag 30 april 2006 11:54 schreef Bupatih het volgende:
Mannen in een blauwe legging moet je nooit serieus nemen.
'per se'quote:Op zondag 30 april 2006 11:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet perse, maar alles beter dan Oranje.
Ja. M'nspatiebleefhangen.quote:
Smoesjes, Cc!quote:
Whehequote:Op zondag 30 april 2006 11:54 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mannen in een blauwe legging moet je nooit serieus nemen.
Gaelderslopenvomeren,kotsmannetjequote:Op zondag 30 april 2006 11:58 schreef Bupatih het volgende:
Smoesjes, Cc!Ik geloof er helemaal niks van.
!!!
Ga er heen...quote:Op zondag 30 april 2006 12:00 schreef babette21 het volgende:
ik wil iets zinnigs doen vandaag, maar ik ben nergens toe in staat.....
zijn de winkels eigenlijk open vandaag!? normaal is hier de c1000 wel open op zondag,
maar nu met dat wel/niet-koninginnedag ben ik helemaal in de war
neequote:Op zondag 30 april 2006 12:00 schreef Dizer het volgende:
Ga er heen...
neequote:Wat je ook kan doen, is mijn huiswerk maken![]()
dat had IK ontdektquote:Op zondag 30 april 2006 12:02 schreef Dizer het volgende:
Ik moest opeens denken aan Orginial, hoe die reageerde toen ie erachter kwam dat hij zijn naam verkeerd had ingevoerd en dus als nickname Orginial had ipv Original![]()
Pas maanden later
![]()
Ik heb gewoon de Grote Copycat verbeterd.quote:
heel goed!!quote:Op zondag 30 april 2006 12:02 schreef Dizer het volgende:
Ik merk een patroon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |