of in je reet st...
quote:Zou de verkoopster niet een beetje raar opkijken als je er naar vraagt
Ik zou gewoon naar een winkel gaan waar ze veel kaarsen verkopen, daar een lange kaars zoeken die geen vette wax bevat..
Op je penis strooien??!!! Ik heb er geen eentje, maar het lijkt me niet een prettig gevoel.... Maar ik heb dan ook helemaal geen ervaring met kaarsen, hoor... Ik ben een leek wat dat betreft
quote:Goed idee! Probeer dat pisgaatje te raken!
Op dinsdag 11 december 2001 18:55 schreef Turismo het volgende:Als ik dit nou op mijn penis ofzow strooi?
Groetjes
Laura
quote:Ja hè?
Op dinsdag 11 december 2001 19:59 schreef zaiga het volgende:
Mooi contrast met je Tweety muismat
quote:
Op dinsdag 11 december 2001 18:55 schreef Turismo het volgende:
Ik heb het kaarsje net effe aan gehad en effe ge8 tot het een beetje kaarsevet was. Ik giet het een beetje over mijn arm en het voelt echt lekker!Het ging er ook gemakelijk af.
Als ik dit nou op mijn penis ofzow strooi?
quote:Ja hoor!!
Op dinsdag 11 december 2001 19:55 schreef Turismo het volgende:
Voor diegene die het leuk vindt om het te zien... Dit heb ik net gedaan en het voelt echt heerlijk. Zijn er vrouwen die mij overal kaarsevet op willen laten vallen?![]()
quote:Scarification
Voor diegene die het leuk vindt om het te zien... Dit heb ik net gedaan en het voelt echt heerlijk. Zijn er vrouwen die mij overal kaarsevet op willen laten vallen?![]()
Zoiets als dit
Kaarsvet vind ik trouwens ok bijzonder geil, maar ben helaas de enige hier in huis.
quote:Krijgen we daar dan ook een foto van?
quote:Nee.
Op woensdag 12 december 2001 12:42 schreef zaiga het volgende:[..]
Krijgen we daar dan ook een foto van?
quote:Hmm lekker goor gezicht dat rode en wittige. Alsof je een stuk vel eraf hebt geripped. *geeft over* (alsof ik dat gister nog niet vaak genoeg heb gedaan, ander onderwerp
[2 fotootjes]
En ik stel me beschrikbaar
Kaarsvet lijkt me toch heel anders dan
quote:Ik vindt kaarsevet heerlijk. Vandaag hadden we ook kaarsjes en toen gooide ee meisje mij kaarsevet over de hand. Wel perongeluk maar ik vondt het wel lekker! Niet gezecht natuurlijk.
Op vrijdag 14 december 2001 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Jee... dat moet toch pijn doen, dat plaatje...Kaarsvet lijkt me toch heel anders dan
quote:Ik ben het geheel met jou eens Gellie.
Op woensdag 12 december 2001 09:26 schreef Gellarboy het volgende:
Juup, wat goor.
Een tattoo... Okee. Maar dit?!?!! Wie doet zoiets?Kaarsvet vind ik trouwens ok bijzonder geil, maar ben helaas de enige hier in huis.
quote:Mag ik dat eens op je penis strooien
Ik heb het kaarsje net effe aan gehad en effe ge8 tot het een beetje kaarsevet was. Ik giet het een beetje over mijn arm en het voelt echt lekker!Het ging er ook gemakelijk af.
quote:JAJA!!!
Op zaterdag 15 december 2001 09:50 schreef Riann het volgende:[..]
Mag ik dat eens op je penis strooien
Ik heb nu ook weer een kaarsvet date met iemand anders Is echt gaaf!
quote:Zow, lekker direct Riann !!
Op zaterdag 15 december 2001 09:50 schreef Riann het volgende:[..]
Mag ik dat eens op je penis strooien
You go girl
[Dit bericht is gewijzigd door fender05 op 15-12-2001 18:16]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |