nou ik ben morgen rond een uur of 13.00 a 14.00 weer aanspreekbaar denk ik en ik weet niet of dat zo'n succes gaat wordenquote:
dan laten we het over aan iemand andersquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
nou ik ben morgen rond een uur of 13.00 a 14.00 weer aanspreekbaar denk ik en ik weet niet of dat zo'n succes gaat worden![]()
bewoog die camera nou net? ja! hij wordt verplaatst...
Bedankt!Intertoysshoppenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:16 schreef Impry het volgende:
[..]
Verschilt per winkel, maar de meeste wat grotere winkels (Intertoys enzo) wel denk ik.
En op de bovenste voor de Puma winkelquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef jna het volgende:
Nu kan je ook FOK op de onderste stoep zetten
Tweede dakraam van links..quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:06 schreef Backhander het volgende:
daar staat volgens mij de cam
[afbeelding]
Kabel van de Mic.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:46 schreef XpectorNL het volgende:
Der ging net iets door het beeld heen, lijkt wel een koortje van iets.
[afbeelding]
Ik zit op school.. en met MP doet die het niet.. kan ik het nog op een andere manier bekijken?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:11 schreef Repeat het volgende:
Haha er zit nu weer iemand iets te tekenen
Gaat ie thuis kijken dan ziet ie dat ie het verneukt heeftquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:13 schreef Wessiej het volgende:
Ah hij tekent net op de plek dat je het niet kan zien.
Ik denk Woeeiiii Is Backquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |