Of zijn Nickname?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:17 schreef Backhander het volgende:
wie gaat opnieuw FOK! op de stenen krijten?
Krijten? Verfenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:17 schreef Backhander het volgende:
wie gaat opnieuw FOK! op de stenen krijten?
Wij wachten afquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:21 schreef Razor21 het volgende:
WAt ook leuk is is om mijn avatar daar neer te krijten :
[afbeelding]
![]()
Je moest eens kijken hoeslet dat daar weg isquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:21 schreef Razor21 het volgende:
WAt ook leuk is is om mijn avatar daar neer te krijten :
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:23 schreef Sebasser het volgende:
ik ga Straks ook stoepkrijt kopen of zo of van die spuitsneeuw bij de intratuin en daarna maak ik ook op een mooi stuk ergens een mooi Fok! logo
En Tramsquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:23 schreef Backhander het volgende:
Super veel gemeente/renigingswagentjes die daar rond rijden zeg
Ik denk dat ik mijn kunsten ergens op een oprit van een snelweg ga beproeven waar het rond 3 uur snachts toch niet druk zal zijnquote:
gewoon meteen in hartje amsterdam doenquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn kunsten ergens op een oprit van een snelweg ga beproeven waar het rond 3 uur snachts toch niet druk zal zijn
en als dat mooi wordt ga ik wss de stad in
een knokpartijtje ofzo is wel welkom iddquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:26 schreef Razor21 het volgende:
Ik wil godverdommme actie...en wel nu..!!!
Jamaar ik woon aan de andere kant van het landquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:26 schreef Backhander het volgende:
[..]
gewoon meteen in hartje amsterdam doen
Montagekit ofzoquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:27 schreef Razor21 het volgende:
Wie plakt er even een 2 euro munt daar op het plein kunnen we echt lachen...![]()
![]()
me 2quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jamaar ik woon aan de andere kant van het land
jou beeld is veel minder scherp als de mijnequote:Op vrijdag 28 april 2006 11:28 schreef Sebasser het volgende:
[afbeelding]
zie der kijken
(hier is je actie)
Dat viel mij ook al op....quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef Backhander het volgende:
[..]
jou beeld is veel minder scherp als de mijne![]()
was me helemaal nog niet opgevallenquote:
ik heb hem groterquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef Backhander het volgende:
[..]
jou beeld is veel minder scherp als de mijne![]()
Die groene auto, zijn da woute?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:35 schreef Backhander het volgende:
is die groene auto van de pliesie?
[afbeelding]
dat vraag ik dus. mischien douane ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |