maar dan onevenquote:
quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:02 schreef Lienekien het volgende:
Het zakt in. Ik ga naar bed. Gedag allen.
Lichamelijk niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jij dacht dat ik 12 was?
Truste Lienekienquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:02 schreef Lienekien het volgende:
Het zakt in. Ik ga naar bed. Gedag allen.
Deel je mijn ervaring, LV?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:00 schreef LordVoldemort het volgende:
Goh.
Niet wat betreft dit specifieke geval, maar mijn ervaring is inderdaad wel dat mensen in het echt behoorlijk kunnen verschillen van huin internetpersoonlijkheid.quote:
Het is 7 uur ik ga maar eens een hapje eten .. tabee !quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:05 schreef broer het volgende:
Slaap lekker, zij die gaan slapen.
Vertel, wie ?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:06 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Niet wat betreft dit specifieke geval, maar mijn ervaring is inderdaad wel dat mensen in het echt behoorlijk kunnen verschillen van huin internetpersoonlijkheid.
Ach, zo bijzonder is dat toch niet? Verschilt jouw uitgaanspersoonlijkheid niet met jouw familiebezoekjespersoonlijkheid? Of met jouw Belangrijke-Gesprekkenpersoonlijkheid?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:06 schreef LordVoldemort het volgende:
Niet wat betreft dit specifieke geval, maar mijn ervaring is inderdaad wel dat mensen in het echt behoorlijk kunnen verschillen van huin internetpersoonlijkheid.
Natuurlijk, iedereen is onder verschillende omstandigheden net een beetje anders. De ene keer wat stoerder, de andere keer wat betweteriger, puur afhankelijk van de omgeving.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:11 schreef broer het volgende:
[..]
Ach, zo bijzonder is dat toch niet? Verschilt jouw uitgaanspersoonlijkheid niet met die van jouw familiebezoekjespersoonlijkheid? Of met jouw Belangrijke-Gesprekkenpersoonlijkheid?
Bij mij in ieder geval wel.
Ik had bij Do2 een wat ouder iemand verwacht. Maar dat dat niet zo is, verbaast me verder niet.
Ja, oké. Dat is allemaal wel wat extremer, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:15 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik ga geen namen noemen maar ik heb wel eens mensen ontmoet die twee keer zo zwaar waren als ze zeiden, 20 jaar ouder waren dan ik dacht, veel botter en ongenuanceerder waren dan op het forum of juist veel terughoudender en vriendelijker.
Het kan allemaal, dat is het mooie van het internet
Ach in die zin het mooie dat iedereen met gemak zichzelf voor kan doen als iemand anders. Je bent behoorlijk anoniem, dus het is ook heel makkelijk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:22 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, oké. Dat is allemaal wel wat extremer, inderdaad.
En vind je dat het mooie van het internet? Ik niet, geloof ik. Ik bedoel: ik vind het erg, maar ik snáp simpelweg niet dat mensen zich heel anders voordoen. (Tenzij relkloon, bijvoorbeeld.)
Soms zijn de kinderen ook in de war. Ik stond een keer bij de V&D in de bakken met DVD's te kijken. Ineens wordt er aan mijn arm getrokken. Toen ik mij enigszins geïrriteerd omdraaide om te kijken welke malloot er handtastelijk werd, zag ik een mij onbekend klein jochie staan dat enthousiast 'papa, papa!' riep tegen me. Bleek het jochie een beetje in de war te zijn gebracht door de kleur van mijn jas.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De AH heeft toch zo'n actie nu? Ik stond achter een jongeman die die zegels kreeg aangeboden. Hij sloeg ze af en keerde zich naar mij met de woorden "maar deze mevrouw wil ze vast wel". Die dacht dat ik thuis wel een paar koters had zitten.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |