Ik heb een fles jenever in de koelkast voor mijn vader. Maar als 'ie hier is neemt 'ie er niet van. Dan krijgt hij zo'n slaap.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
borrelik heb net 4 glazen wijn achter de kiezen.. leuk die wine and cheeze bij meetingen
Beetje vergezocht do2quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Eens even zien...Hmz...Luchtig, he...
Wat vind jij de leukste attractie van de Efteling?
Ik heb geen luchtbed. Maar had ik wél een luchtbed dan moest het een gestreepte zijn. Rood met blauw.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:34 schreef Bosbeetle het volgende:
broer wat voor kleur luchtbed heb jij ?
jenerverquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb een fles jenever in de koelkast voor mijn vader. Maar als 'ie hier is neemt 'ie er niet van. Dan krijgt hij zo'n slaap.
De AH heeft toch zo'n actie nu? Ik stond achter een jongeman die die zegels kreeg aangeboden. Hij sloeg ze af en keerde zich naar mij met de woorden "maar deze mevrouw wil ze vast wel". Die dacht dat ik thuis wel een paar koters had zitten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Eens even zien...Hmz...Luchtig, he...
Wat vind jij de leukste attractie van De Efteling?
En dan het risico lopen dat ik tegen mezelf loop te ouwehoeren omdat de rest het liever over luchtige zaken heeft. Nou, mooi niet. Ik vaar gewoon met de stroom mee!quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:34 schreef Lienekien het volgende:
Nee hoor, kout genoeglijk verder over willekeurig welk onderwerp u belieft.
Ik heb saaie zwarte fietsbanden maar wel met zo reflecternd streepje want dat is verplichtquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:35 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb geen luchtbed. Maar had ik wél een luchtbed dan moest het een gestreepte zijn. Rood met blauw.
En wat heb jij voor kleur fietsbanden?
Ik heb ook nog een fles sherry (voor marinadesquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
jenerverdoe mij maar een goed glas whisky (whiskey) <--- ik lust beide
Erm dichtbijgezocht dan ook wel voordehandliggend in de volksmond.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Vergezocht? Het was notabene het eerste wat in me opkwam...
quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een fles sherry (voor marinades) en twee flessen wijn van toen niemand wijn wilde op mijn verjaardag.
![]()
Kom op broer ik ga ook wel mee in zwaarmoedigheidquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:37 schreef broer het volgende:
[..]
En dan het risico lopen dat ik tegen mezelf loop te ouwehoeren omdat de rest het liever over luchtige zaken heeft. Nou, mooi niet. Ik vaar gewoon met de stroom mee!
Ja, zeg. We gaan het niet over reflecterend hebben. We wilden luchtige onderwerpen, geen lichtige.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb saaie zwarte fietsbanden maar wel met zo reflecternd streepje want dat is verplicht
Hadden ze allemaal afgezegd?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:37 schreef Lienekien het volgende:
van toen niemand wijn wilde op mijn verjaardag.
Geen lichtvoetige onderwerpen alleen luchtig okay. Wat vind jij van slagroomquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:40 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, zeg. We gaan het niet over reflecterend hebben. We wilden luchtige onderwerpen, geen lichtige.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:40 schreef Lienekien het volgende:
In het vorige deel is de zinloosheid van het leven al gepasseerd.
Er was niemand uitgenodigd. Ik ben 's avonds met een vriendin uit eten gegaan.quote:
maar toch wijn in huis halenquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er was niemand uitgenodigd. Ik ben 's avonds met een vriendin uit eten gegaan.![]()
Kan bestquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:42 schreef broer het volgende:
Hé, BB. "Mochten we vallen, dan is het omhoog." Was ik jou al eerder op Fok! tegengekomen als Manuel-liefhebber? Of was dat iemand anders?
Ik kan ook niet helemaal terughalen wat daar de beweegreden voor was, eerlijk gezegd.quote:
Haha! Ik heb iets soortgelijks meegemaakt!quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De AH heeft toch zo'n actie nu? Ik stond achter een jongeman die die zegels kreeg aangeboden. Hij sloeg ze af en keerde zich naar mij met de woorden "maar deze mevrouw wil ze vast wel". Die dacht dat ik thuis wel een paar koters had zitten.
![]()
Zijn we je kwijt?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Vergezocht? Het was notabene het eerste wat in me opkwam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |