Ik dacht dat hij dat zelf niet wilde. Een item ok, maar een heel programma volgens mij niet.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:22 schreef Dos37 het volgende:
Als Talpa slim is geven ze hem een eigen show ala de regenjas. Dat zou best kijkers trekken
Ik ook niet helaas.quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:31 schreef Bjoro het volgende:
gisteren niet gezien, helaas !
Hij oook volgens mij?? "Je bent te laat"wat Jaap tegen Harry zei en ze gingen de winnende goal oefenen? Dat had Jaap namelijk gezien in een pot erwten toen hij in de supermarkt stond!!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:50 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik had het over een paar jaar geleden
Dat was ik alweer vergeten.quote:Op woensdag 24 mei 2006 13:32 schreef Stefkuh het volgende:
Dat had Jaap namelijk gezien in een pot erwten toen hij in de supermarkt stond!!
Nee maar die wil ik ook wel.quote:Op donderdag 25 mei 2006 20:18 schreef Veerboot het volgende:
Ik zou trouwens de openingstune van De Regenjas nog weleens willen zien/horen. Iemand dat toevallig nog ergens staan?
tussen kwart over 8 en half negenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:29 schreef H.Flick het volgende:
Hoe laat komt dat elke dag? Want ik mis het altijd.
Op welk net is het en is het terug te bekijken?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef pekel het volgende:
Vandaag was weer geniaal......klompendansen en schieten over een Japanse muur met Sneijder
ja en die jappen maar buigen voor harriequote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef pekel het volgende:
Vandaag was weer geniaal......klompendansen en schieten over een Japanse muur met Sneijder
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Haring happen met Ronaldo, priceless hoe ronaldo met een vies gezicht toch een hap nam en vervolgens achter de haringkar vol over zijn nek ging![]()
![]()
fuck zeg... alsof ik 18jaar jonger ben in een klapquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:53 schreef Perico het volgende:
Achja, VeronEKa samen met Henk Spaan, EK 88, dat was pas goed.
Dat nummer "Bitte Bitte ja" had een geweldige melodie, tekst en clip (Heinz und Harry in Lederhosen die door het beeld stappen "einz zwei drei vier").
Heinz und Harry -- Bitte Bitte Ja
En iedere uitzending werd afgesloten met Henk die zijn schoenen tegen elkaar klapt (a la de Hitler groet), waarbij dan steeds zijn hak breekt. Waarna Harry in zijn steenkolen Duits de weg gaat vragen aan die brave Duitsers: "wo ist hier die Hackenbar?"
Kijk, dat is nou eens echt scherp, spraakmakend en op de spits!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |