ja en die jappen maar buigen voor harriequote:Op maandag 29 mei 2006 20:31 schreef pekel het volgende:
Vandaag was weer geniaal......klompendansen en schieten over een Japanse muur met Sneijder
Dat meen je nietquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:58 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Haring happen met Ronaldo, priceless hoe ronaldo met een vies gezicht toch een hap nam en vervolgens achter de haringkar vol over zijn nek ging![]()
![]()
fuck zeg... alsof ik 18jaar jonger ben in een klapquote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:53 schreef Perico het volgende:
Achja, VeronEKa samen met Henk Spaan, EK 88, dat was pas goed.
Dat nummer "Bitte Bitte ja" had een geweldige melodie, tekst en clip (Heinz und Harry in Lederhosen die door het beeld stappen "einz zwei drei vier").
Heinz und Harry -- Bitte Bitte Ja
En iedere uitzending werd afgesloten met Henk die zijn schoenen tegen elkaar klapt (a la de Hitler groet), waarbij dan steeds zijn hak breekt. Waarna Harry in zijn steenkolen Duits de weg gaat vragen aan die brave Duitsers: "wo ist hier die Hackenbar?"
Kijk, dat is nou eens echt scherp, spraakmakend en op de spits!
Kan niet... Henk zit al bij Talpaquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:22 schreef Dos37 het volgende:
Als Talpa slim is geven ze hem een eigen show ala de regenjas. Dat zou best kijkers trekken
quote:Zondag 18 juni
Vanavond in Villa BvD de cabaretier die sneller praat dan hij denkt; Jochem Myjer. Ook is Harry Vermeegen naar Titisee afgereisd. Hij maakte de afgelopen weken voetbal-items voor TROS Zomeravondcafé. Ook Dick van Burik is te gast bij Henk, Frits en Jan. Deze voormalig speler van FC Utrecht en NAC Breda is actief bij de Duitse club Hertha BSC. Ook vanavond zal Rowwen Heze ervoor zorgen dat het plein in Titisee op zijn grondvesten zal trillen. Het feestje gaat na twaalven nog even door op inernet. Hiernaast klikken (nach mitternacht)...
Wehehe, dat wordt met Harry en Jan weer ouderwets zeveren over van alles wat nergens op slaatquote:Op zondag 18 juni 2006 13:21 schreef paultjuhhh het volgende:
let op !
Vanavond is Harry Vermeegen te gast bij villa bvd !!!
[..]
Een verschrikkelijke vent bedoel je, toen ik zag dat hij te gast was bij BvD heb ik het meteen afgezet.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 00:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja je hebt Wouter Bos als avater...
Inderdaad, een heel wat hoger niveau dan die Vermeegen die denkt lollig te zijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja je hebt Wouter Bos als avater...
quote:Op maandag 19 juni 2006 00:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, een heel wat hoger niveau.
Ik vind Mijntje Donners ook beter hockeyen dan Zinedine Zidane...quote:Op maandag 19 juni 2006 00:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, een heel wat hoger niveau dan die Vermeegen die denkt lollig te zijn.
Ja, maar wat is er nou leuk aan Vermeegen? Humor van het niveau André van Duin, alleen dan nog flauwer.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:20 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik vind Mijntje Donners ook beter hockeyen dan Zinedine Zidane...
Natuurlijk vinden sommige mensen hem leuk, alleen ik vind van niet en laat dit topic nou bedoeld zijn om inze mening over Vermeegen te geven, positief of negatief. Heeft niets met in twijfel trekken te maken, hooguit met persoonlijke smaak.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:26 schreef 456 het volgende:
Ik bedoel ermee dat sommige hem wel leuk vinden. Al een topic lang. Moet je niet in twijfel trekken. Als dan een opmerking gemaakt wordt over je avater, maak jij een opmerking daarover dat jij hem een hoger niveau vindt hebben. Prima hoor! Echt.
Maar ik vind dat appels met peren vergelijken. Ieder zijn heug!
Maar enfin, ik ga harry zometeen bekijken bij BVD
Weet ook niet als ik Harry weer zie denk ik weer aan de goeie ouwe regenjas tijdquote:Op maandag 19 juni 2006 00:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar wat is er nou leuk aan Vermeegen? Humor van het niveau André van Duin, alleen dan nog flauwer.
Kun je nagaan als ik terugdenk aan Pisa/Verona/Die2 in Europa en Die 2 nieuwe koeien!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Weet ook niet als ik Harry weer zie denk ik weer aan de goeie ouwe regenjas tijd![]()
Harry is gewoon grappig hoe moet je dat uitleggen , hij is gewoon lekker overdreven
Juist, de regenjas was eigenlijk al niet meer zo leukquote:Op maandag 19 juni 2006 10:15 schreef 456 het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ik terugdenk aan Pisa/Verona/Die2 in Europa en Die 2 nieuwe koeien!
Was zeker geen penalty?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Briljant net met Huntelaar
Een kerel van z'n fiets afschieten
Was lachennquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Weer op en top Harry. Heerlijkquote:Op maandag 28 augustus 2006 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij herken ik dat muziekje uit Beethoven, de film over die hond.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:26 schreef Zapper het volgende:
Weet niemand heeeeel toevallig de naam van de muziek die te horen was bij het stukje van Vermeegen/Kuyt?
Vet is ze wel ja. Lekker live trouwens, kuijt zit nu bij voetbal insite.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:30 schreef DrDentz het volgende:
check die vriendin van kuyt, vette golddigger![]()
Dat vond ik ook al vreemdquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Vet is ze wel ja. Lekker live trouwens, kuijt zit nu bij voetbal insite.
Ik vraag mij dan af wat NIET live is, Voetbal Insite of deze gala.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Oh shit, bijna vergeten! snel naar Johan zappenquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:31 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik denk het Gala, omdat hij bij Voetbal Insite met zijn gouden schoen zit.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan af wat NIET live is, Voetbal Insite of deze gala.![]()
Bij VI zit Kuijt in zijn smoking met de gouden schoen voor zich. Lijkt me dat dit live is en het gala een aantal minuten later uitgezonden is.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan af wat NIET live is, Voetbal Insite of deze gala.![]()
Welke sneer?quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Prachtig moment Kuijt met zijn vader. En die sneer naar Ajax, over Tim de Cler. haha prachtig PRACHTIG je zag die Tim de Cler zwaar lachen na die opmerking.
Ik heb dan de neiging te zeggen typisch de Tros om emotie zo uit te melken.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Prachtig moment Kuijt met zijn vader. En die sneer naar Ajax, over Tim de Cler. haha prachtig PRACHTIG je zag die Tim de Cler zwaar lachen na die opmerking.
Dat Ajax niet in hem geloofde. Niks voor Dirkie, hij wordt steeds brutaler, gisteren trok hij ook al zijn bek open tegen Hugo.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Welke sneer?
Geef ik je geen ongelijk in, dessalniettemin onbetaalbaar en onvergetelijk moment voor vader en zoon.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:42 schreef maril het volgende:
Ik heb dan de neiging te zeggen typisch de Tros om emotie zo uit te melken.
TROSquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:36 schreef DrDentz het volgende:
net met Jantje smit was alleen wel walgelijke tv
Das waar, daar geef ik jou nu gelijk inquote:Op maandag 28 augustus 2006 22:46 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Geef ik je geen ongelijk in, dessalniettemin onbetaalbaar en onvergetelijk moment voor vader en zoon.
Omdat deze ook vol moet?quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:07 schreef Gelderland het volgende:
waarom is er geen gala topic, of zie ik die over 't hoofd?
Nou wat een sneer, hij zei alleen wat er daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Ajax heeft hem weggestuurd, en terecht want de cler in zijn ajax periode was een middelmatige voetballer.quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:45 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat Ajax niet in hem geloofde. Niks voor Dirkie, hij wordt steeds brutaler, gisteren trok hij ook al zijn bek open tegen Hugo.
We hebben het wel over Dirk hier he, voor zijn doen, andere maatstaven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:49 schreef SoA-Holic het volgende:
Nou wat een sneer, hij zei alleen wat er daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Ajax heeft hem weggestuurd, en terecht want de cler in zijn ajax periode was een middelmatige voetballer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |