quote:Zondag 18 juni
Vanavond in Villa BvD de cabaretier die sneller praat dan hij denkt; Jochem Myjer. Ook is Harry Vermeegen naar Titisee afgereisd. Hij maakte de afgelopen weken voetbal-items voor TROS Zomeravondcafé. Ook Dick van Burik is te gast bij Henk, Frits en Jan. Deze voormalig speler van FC Utrecht en NAC Breda is actief bij de Duitse club Hertha BSC. Ook vanavond zal Rowwen Heze ervoor zorgen dat het plein in Titisee op zijn grondvesten zal trillen. Het feestje gaat na twaalven nog even door op inernet. Hiernaast klikken (nach mitternacht)...
Wehehe, dat wordt met Harry en Jan weer ouderwets zeveren over van alles wat nergens op slaatquote:Op zondag 18 juni 2006 13:21 schreef paultjuhhh het volgende:
let op !
Vanavond is Harry Vermeegen te gast bij villa bvd !!!
[..]
Een verschrikkelijke vent bedoel je, toen ik zag dat hij te gast was bij BvD heb ik het meteen afgezet.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 00:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja je hebt Wouter Bos als avater...
Inderdaad, een heel wat hoger niveau dan die Vermeegen die denkt lollig te zijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Tja je hebt Wouter Bos als avater...
quote:Op maandag 19 juni 2006 00:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, een heel wat hoger niveau.
Ik vind Mijntje Donners ook beter hockeyen dan Zinedine Zidane...quote:Op maandag 19 juni 2006 00:17 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, een heel wat hoger niveau dan die Vermeegen die denkt lollig te zijn.
Ja, maar wat is er nou leuk aan Vermeegen? Humor van het niveau André van Duin, alleen dan nog flauwer.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:20 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik vind Mijntje Donners ook beter hockeyen dan Zinedine Zidane...
Natuurlijk vinden sommige mensen hem leuk, alleen ik vind van niet en laat dit topic nou bedoeld zijn om inze mening over Vermeegen te geven, positief of negatief. Heeft niets met in twijfel trekken te maken, hooguit met persoonlijke smaak.quote:Op maandag 19 juni 2006 00:26 schreef 456 het volgende:
Ik bedoel ermee dat sommige hem wel leuk vinden. Al een topic lang. Moet je niet in twijfel trekken. Als dan een opmerking gemaakt wordt over je avater, maak jij een opmerking daarover dat jij hem een hoger niveau vindt hebben. Prima hoor! Echt.
Maar ik vind dat appels met peren vergelijken. Ieder zijn heug!
Maar enfin, ik ga harry zometeen bekijken bij BVD
Weet ook niet als ik Harry weer zie denk ik weer aan de goeie ouwe regenjas tijdquote:Op maandag 19 juni 2006 00:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, maar wat is er nou leuk aan Vermeegen? Humor van het niveau André van Duin, alleen dan nog flauwer.
Kun je nagaan als ik terugdenk aan Pisa/Verona/Die2 in Europa en Die 2 nieuwe koeien!quote:Op maandag 19 juni 2006 00:44 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Weet ook niet als ik Harry weer zie denk ik weer aan de goeie ouwe regenjas tijd![]()
Harry is gewoon grappig hoe moet je dat uitleggen , hij is gewoon lekker overdreven
Juist, de regenjas was eigenlijk al niet meer zo leukquote:Op maandag 19 juni 2006 10:15 schreef 456 het volgende:
[..]
Kun je nagaan als ik terugdenk aan Pisa/Verona/Die2 in Europa en Die 2 nieuwe koeien!
Was zeker geen penalty?quote:Op maandag 28 augustus 2006 21:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Briljant net met Huntelaar
Een kerel van z'n fiets afschieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |