Sommige Welshmen versta je ook knap lastig.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:33 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dit viel nog mee, er lopen er een aantal rond die je echt bijna niet verstaat.
meest frustrerende finale met Jimmy 18-17quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:32 schreef wdn het volgende:
I know.
Man,wat heb ik gescholden toen hij verloor van Hendry. 1 zwarte bal moest hij en verkloot die. En daarna geen enkele bal meer potten
Die dag moest ik zelf (pool) spelen tijdens een regionaal tournooi.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:36 schreef komrad het volgende:
[..]
meest frustrerende finale met Jimmy 18-17
meet memorabele : 18-14 na 14-8 voorgestaan te hebben
Gelukkig heb ik een paar maanden een Schotse klasgenoot gehad waar ik redelijk veel mee samen heb moeten werkenquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:31 schreef Zwansen het volgende:
Denk je ook dat je Engels kunt verstaan... Komt er zo'n Schot en moet je je gewoon concentreren om alles te verstaan. En nog hoor je soms niet wat ie zegt.
welke finale is jouw 'favoriet'quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Die dag moest ik zelf (pool) spelen tijdens een regionaal tournooi.
Der waren er bij die hun eigen spel opgaven om dit live te kunnen volgen![]()
Ik hem hem niet live gezien, maar ik kan me voorstellen dat de finale van 1997 best memorabel was.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:41 schreef komrad het volgende:
[..]
welke finale is jouw 'favoriet'
trouwens wel erg om op een 'black from the spot' geen wereldkampioen te wordn
1994. Absoluut.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:41 schreef komrad het volgende:
[..]
Ach, zelfs de grootsten (Davis) overkwam het.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:41 schreef komrad het volgende:
[..]
Ja die was ook mooi. Samen met Thorburn de enige niet britse winnaar.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:44 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik hem hem niet live gezien, maar ik kan me voorstellen dat de finale van 1997 best memorabel was.
Was in feite het einde van het tijdperk Hendry, bij hande van een Ierse 'underachiever', zoals Doherty tot dan toe genoemd werd.
en natuurlijk de 147's zijn altijd mooiquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ach, zelfs de grootsten (Davis) overkwam het.
Yep.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja die was ook mooi. Samen met Thorburn de enige niet britse winnaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |