Ik kan het niet latenquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:53 schreef Subhuman het volgende:
Heeft iemand hier ervaringen met die digitale camera's van Olympus?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:08 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Ik kan het niet laten:
Daar is een speciaal topic voor, [centraal] Wie heeft er ervaringen met deze camera?
kocht eergister ook ff 2 fotobladen. Dat is dan 14 euro. Gaat ook snel, en ik wou er nog een stuk of 6. Verder heb ik alle boeken al versleten, misschien maar eens wat diepzinnigers halen van Goethe of zoquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:58 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb mezelf verwenden heb 3 boeken gekocht. Leesvoer anders dan bouwkundige shit is wel een lekker.
ja is best wel geil he?quote:
wacht even...dus deze foto is van jezelf c.q. zelf gemaakt c.q. je staat er zelf op...c.q. ik praat nu met de geile snollebolquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:01 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja is best wel geil he?![]()
we vonden het dan ook geen probleem om de foto een paar keer over te moeten doen
Kijk zoals het verhaal (van Kleintje)van de fotograaf die van tieten-en-kut houdt ben verre van niet, maar dit is gewoon een bonus op je zoekerquote:Op zaterdag 29 april 2006 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
psssssssssst:
het zijn Kleintje en ikke zei de gek
Fles!!!quote:
Je leest mijn post wel goed hoop ik?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, ik let ook alleen maar op de armen
Hij mag wel postenquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
mag Re alweer posten?
quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Je leest mijn post wel goed hoop ik?
Als ie toch niet kan antwoorden, waarom vraag je het dan niet gewoon over MSN?quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Re jij kan toch niet posten, ga maar es bier halen
omdat ik geen antwoord wil, maar een blikje bierquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:52 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Als ie toch niet kan antwoorden, waarom vraag je het dan niet gewoon over MSN?
Zeg, begin dan eerst eens met zelf een beetje rustig aan te doen. Je geschop tegen alles wat blauw (of oranje) is begint aardig saai te worden.quote:Op zaterdag 29 april 2006 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
omdat ik geen antwoord wil, maar een blikje bier![]()
En ik heb geen zin in WEER een avond rellen. Doe maar gewoon een keer normaal met je geschoolmeester.
beetje onzinnige discussie he, ditquote:Op zaterdag 29 april 2006 20:56 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Zeg, begin dan eerst eens met zelf een beetje rustig aan te doen. Je geschop tegen alles wat blauw (of oranje) is begint aardig saai te worden.![]()
passief aggressief.quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
beetje onzinnige discussie he, dit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |