Dat jij verkeerd gegokt hebt?quote:
Van mijn tieten? Ik heb me net aangekleedquote:
Gewoon foto's in het algemeen.quote:Op zondag 30 april 2006 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mijn tieten? Ik heb me net aangekleedMaar ik heb thuis nog wel ergens wat hoor.
Tietenquote:Op zondag 30 april 2006 12:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van mijn tieten? Ik heb me net aangekleedMaar ik heb thuis nog wel ergens wat hoor.
Zal ik straks wel ff doen. Als ik weer thuis ben. Zit nu namelijk bij mijn ouders.quote:Op zondag 30 april 2006 14:28 schreef Kleintje het volgende:
Slinger je msn eens aan dan... wil wel ff bijkletsen
quote:Op zondag 30 april 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
TRUT (of lul)
Jij hebt gewoon de camera die IK graag wil!
Ik moet nog ff wachten.
GEIL zo'n camera. Have fun with it
en de camera die IK graag wil!quote:Op zondag 30 april 2006 15:36 schreef Kleintje het volgende:
TRUT (of lul)
Jij hebt gewoon de camera die IK graag wil!
Ik moet nog ff wachten.
GEIL zo'n camera. Have fun with it
En ik lekker niet...quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 15:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En ik lekker niet...![]()
Ik wil eigenlijk een Canon EOS 1D mark IIn, maar die kost 3 maandsalarissen![]()
Gisteren ook weer een Nikon-trut die begon in paniek te raken omdat de body maar 0,5miliseconde aan de buitenlucht blootgesteld werd.Ja, trut ik zag al een hele stofwolk richting je sensor vliegen.
![]()
![]()
![]()
Vrouwen.....achter het behang plakken
beter in de kast zetten... heb je er nog wat aanquote:Op zondag 30 april 2006 15:46 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
En ik lekker niet...![]()
Ik wil eigenlijk een Canon EOS 1D mark IIn, maar die kost 3 maandsalarissen![]()
Gisteren ook weer een Nikon-trut die begon in paniek te raken omdat de body maar 0,5miliseconde aan de buitenlucht blootgesteld werd.Ja, trut ik zag al een hele stofwolk richting je sensor vliegen.
![]()
![]()
![]()
Vrouwen.....achter het behang plakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |