Raar. Jarenlang aanvoerder van één van je succes volste ploegen. Daar praat je dan zo over..quote:Op woensdag 3 mei 2006 23:09 schreef Showtime het volgende:
Die huilebalk is blijkbaar niet bestemd tegen de druk van het trainerschap bij Ajax. Lijkt wel een soap met zijn emotionele uitspraken bij elk interview de laatste tijd, zou bijna medelijden met hem krijgen.![]()
Ironie en realiteit verdragen elkaar maar slecht. Als je genoeg topics opent, vervaagt vanzelf het onderscheid. Ten Cate is niet te benijdenquote:Op maandag 8 mei 2006 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als ik in augustus deel één open moet je de ironie er toch van in kunnen zien ?
Het zou heel goed kunnen dat dat geruchtje is begonnen in het Ajax-topic waar die optie al vaak is genoemd. Het zou een luxe oplossing zijn. Voor Blind zeker geen stap terug.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:03 schreef Radegast het volgende:
Ik hoorde een leuk geruchtje, maar hecht er zelf niet veel waarde aan:
Behalve de naam Coolen wordt hier en daar ook de naam van Blind genoemd als vervanger van Ten Cate bij Barcelona...
Mooie analysequote:Op maandag 8 mei 2006 20:09 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ironie en realiteit verdragen elkaar maar slecht. Als je genoeg topics opent, vervaagt vanzelf het onderscheid. Ten Cate is niet te benijden![]()
Vind je dat raar? Gullit werd als trainer helemaal de grond in geboord, terwijl hij aanvoerder was van het enige Oranje dat ooit een prijs wist te winnen. Ik kijk nergens van op in ieder gevalquote:Op maandag 8 mei 2006 20:06 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Raar. Jarenlang aanvoerder van één van je succes volste ploegen. Daar praat je dan zo over..
dat zou een aardige promotie voor hem zijn. ik gun hem zo'n transfer wel.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 01:03 schreef Radegast het volgende:
Ik hoorde een leuk geruchtje, maar hecht er zelf niet veel waarde aan:
Behalve de naam Coolen wordt hier en daar ook de naam van Blind genoemd als vervanger van Ten Cate bij Barcelona...
Die prijsjes verbloemen niet dat Blind gefaald heeft. Een recordaantal nederlagen met Ajax....quote:Op maandag 8 mei 2006 19:44 schreef okee6 het volgende:
Blijft een weinig sympathiek topictitel TS
[..]
Ajax drukt zichzelf weer het mes in de borst. Henk ziet eerst de problemen niet omdat hij ook moet wennen aan Ajax. Maar Huntelaar redt hem tot de winterstop. Vervolgens schopt een gefrustreerde Mickey Mouse-speler Huntelaar einde seizoen. Dan moet Henk ook wel de beker gaan winnen en tweede ronde CL afdwingenAnders einde Henk én bestuur
![]()
Nee, de groep heeft op het laatst wel het geluk gevonden. Dat is toch ook wat iedereen zegt?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
De groep was heus wel goed, anders worden ze niet opeens nog tweede en bekerwinnaar.
ow dan is het dus gelukquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, de groep heeft op het laatst wel het geluk gevonden. Dat is toch ook wat iedereen zegt?
Zo wordt er wel geredeneerd. En nu ineens is het de kwaliteit van de groep?quote:
Dat is ook zijn grooste fout. Hij vond de groep wel goed genoeg.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Net wat ik zeg, één of twee trainers hadden het gekund. De groep was niet goed. Simpel.
Zegt MM op basis van een gepokt en gemazeld seizoen van Ajax, grotendeels spelend zonder beeldbepaler Sneijder. Een door koopziekte en jarenlange trainerswissel peloton van spelers is plots wel omgeturnd in een basis van waaruit verder gewerkt kan worden. Dankzij Van Geel enerzijds, dankzij Blind anderzijds die niemand morrend achterlaat.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
Hadden ze zoveel pech in het begin dan?
Blind heeft toen eindelijk een tijdje met grotendeels dezelfde namen op redelijk logische posities gespeeld, dat scheelde het meest.
Ik bewonder je vasthoudende liefde voor de Zeeuwse coach, maar helaas moet ik toch concluderen dat Danny als trainer niet goed genoeg is voor de echte top.
Ja vind ik gek. We hebben het over een clubman, telt veel zwaarder dan nationale elftal.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 10:35 schreef Entonie het volgende:
[..]
Vind je dat raar? Gullit werd als trainer helemaal de grond in geboord, terwijl hij aanvoerder was van het enige Oranje dat ooit een prijs wist te winnen. Ik kijk nergens van op in ieder geval![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |