Misschien denken ze wel: Aanslag plegen op Binnenhof, waar is dat? Ow ik zie een censuur gedeeltje, oke daar ff kijken dan en als dat zo is dan ff toeslaanquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:02 schreef jna het volgende:
[..]
dit meen je toch niet. Jij denkt dat Osama B en vrienden een beetje op google earth zitten en dan opeens denken: Ey daar ga ik een aanslag op plegen want het is vaag daar.
Het zijn gewoon bekende gebouwen hoor, iedereen weet wat op die plekken zit waar ze het hebben gedaan.
Ben je debiel ofzo? Het gaat erom dat ze geen plattegronden hebben van belanrijke gebouwen, en niet zien hoe de lay-out is.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:04 schreef renz0r het volgende:
[..]
Misschien denken ze wel: Aanslag plegen op Binnenhof, waar is dat? Ow ik zie een censuur gedeeltje, oke daar ff kijken dan en als dat zo is dan ff toeslaan
Conclusie: Wanneer er geen censuur is is het 10x moeilijker dan zoeken dan dat het er wel is.
Zie pi... Ik weet de rede heus wel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:14 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ben je debiel ofzo? Het gaat erom dat ze geen plattegronden hebben van belanrijke gebouwen, en niet zien hoe de lay-out is.
En wat mag dat wezen?quote:Op zaterdag 29 april 2006 21:17 schreef CrazyPhunk het volgende:
moet je deze eens kijken:
0°15'22.07"S91°22'16.80"W
schijnt Tagus Cove te zijn
staat volgens mij in de OPquote:Op zaterdag 29 april 2006 21:18 schreef Borkydude het volgende:
Moet je zo'n coordinaat elf typen of kan je dat ergens opvrageb?
It is a beautifully well protected cove sheltered by the shoulders of two volcanic craters and has been used as an anchorage for over 300 years. Unfortunately, many of those old ships and even some more recent yachts have left their marks with maritime graffiti along the crater walls. Historical artifacts are not always pleasant to see.quote:En wat mag dat wezen?
welke?quote:Op zondag 30 april 2006 13:01 schreef Borkydude het volgende:
Ik heb heleboel voetbalstadions in me favorieten, ik denk wel 20 nu.
quote:
Is dat zo'n National Geographic plaatje of niet?quote:Op zondag 30 april 2006 14:34 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of dit al is langs geweest. Eg gaaf om te zien een kudde olifanten.
[afbeelding]
Ik heb deze plekken tot nu toe:quote:Op zondag 30 april 2006 14:25 schreef Borkydude het volgende:
FF kijken, ik heb nu:
Mijn woonwijk
Mijn voetbalclub
Mijn vaders voetbalclub
Amsterdam ArenA (Ajax)
Schiphol
Circuitpark Zandvoort
Zuiderpark (ADO)
Kasteel (Sparta)
Kuip (Feyenooit)
MVV Stadion
Spa Francorchamps
Stade St. Denis (PSG)
Anfield (Liverpool)
Celtic Park (Celtic)
Ibrox (Rangers)
Pyramides in Egypte
Autodromo Imola
Olympisch Stadion Rome
Monaco
Olympisch Stadion Barcelona
Bernabeu (Real)
Ground Zero
Las Vegas Strip
Area 51
Hollywood letters
Compton
Verder wat plekken in buitenland waar ik ben geweest/heen ga
kende ik al jaquote:Op zondag 30 april 2006 14:34 schreef Razor21 het volgende:
Weet niet of dit al is langs geweest. Eg gaaf om te zien een kudde olifanten.
[afbeelding]
Yep...quote:Op zondag 30 april 2006 15:53 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Is dat zo'n National Geographic plaatje of niet?
hier een paar dan:quote:
gaaf! check die militaire toestellen rechtonder op het gebied van de luchthaven, 2 F-16s en 7 die ik niet zo snel kan thuisbrengen...quote:Op zondag 30 april 2006 16:37 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
hier een paar dan:
Fresno Air Terminal Airport
36°46'47.84"N119°43'25.09"W
2 concordes bij de zuidelijkste terminal!quote:London Heatrow Airport
51°28'40.09"N0°26'36.38"W
Kijk ze ook met z'n allen in de rij staan voor het opstijgenquote:Op zondag 30 april 2006 18:19 schreef remlof het volgende:
...
2 concordes bij de zuidelijkste terminal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |