Same here. probleem is dus dat een hele hoop mensen niet zo denken.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:17 schreef Lexie het volgende:
Al noemden ze hem schele apensperma, ik wil er toch een.
Lijkt me wel ja. Kan me toch echt niet voorstellen dat nintendo zo stom zou zijn om een pré-logo op hun site te zetten en in de aankondiging van de officiele naamquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:32 schreef __Saviour__ het volgende:
http://x402.putfile.com/4/11612283160.jpg
is dat ook zo'n fan-made photoshop zeker? het ziet er wel een stuk beter uit.
Ben blij dat jij voor een hele hoop mensen kunt denken en de toekomst kan voorspellen, misschien is het wat voor je om op de Kermis te staan, vang je er nog geld voor ook.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:22 schreef Silentuz het volgende:
[..]
Same here. probleem is dus dat een hele hoop mensen niet zo denken.
hoe minder mensen hem steunen, hoe minder marktaandeel
hoe minder marktaandeel, hoe minder enthousiaste 3rd party devs
hoe minder entthousiaste 3rd party devs, hoe minder games
hoe minder games, hoe minder plezier.
*hart aanval krijgt*quote:What About That Final Secret?
Miyamoto and Iwata have hinted at a final secret for Wii that has yet to be revealed. And while we don't have all the details, we've heard that what's in store is exciting indeed -- secrets of a rather revolutionary nature, with some rather cool implications for gaming. Needless to say, we're looking forward to E3.
In het Engels is de uitspraak nauwelijks verbonden met spelling.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:08 schreef Lexie het volgende:
De i wordt in het Engels toch uitgesproken als 'y', dus die associatie met weeee wordt nu vooral gelegd door anderstaligen, maar zal waarschijnlijk snel weer uitsterven.
Die van de DS vond ik wel goed.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef Steeven het volgende:
[..]
Even serieus, heb je ooit een goede marketingscampagne van Nintendo gezien? Op die advertenties in de magazines na zie je het nergens, soms misschien een kleine week. Dit in tegenstelling tot de spam van PlayStation en Xbox, wat mede een reden is waarom die consoles gewoon beter verkochten.
Vergeet de plaatjes niet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 07:45 schreef chibibo het volgende:
Nintendo richt zich met deze naam duidelijk op de 'kiddy' markt, als ik de reacties lees."Wii? Dat klinkt als plassen! HAHAHAHAHAHAH!!" "Wil je met m'n wii spelen?! HAHAHAHAHAHAHAHA!!"
Mijn god, de laatste keer dat ik om dit soort grappen heb gelachen, was toen ik liever met jongens speelde dan met meisjes.
Jij zou bij de PR moeten van Nintentiiquote:Op vrijdag 28 april 2006 04:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, ik zie dat iedereen al gewend is aan de naam. Komt helemaal goed. Vanaf 9 mei is het een ingeburgerd woord en is het de naam van de console die gamen zoals we dat nu kennen volledig verandert.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 04:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ah, ik zie dat iedereen al gewend is aan de naam. Komt helemaal goed. Vanaf 9 mei is het een ingeburgerd woord en is het de naam van de console die gamen zoals we dat nu kennen volledig verandert.
Nee hij zegt dat omdat hij gewoon weet dat deze console het in zich heeft om de gamesindustrie te veranderenquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]dat zeg je ook alleen maar omdat je een fanboy bent.
Ik heb echt een pishekel aan mensen die NU al lopen te roepen dat dat nintendo ding DE SHIT gaat worden zonder dat ze dat ding uberhaubt hebben gezien.
Ik ben ook benieuwd, maar ben net zo goed benieuwd naar de PS3.
Zolang we die beide nog niet hebben gezien vind ik het een beetje onzin om die dingen al meteen tot ultieme gameconsole te bombarderen.
Verder denk ik dat zowel de X360 de PS3 en de NWII zo hun voor- en nadelen zullen hebben, net als de huidige generatie consoles.
Vooral van iemand die in de redactie van games zit zou ik een wat meer objectievere mening verwachten.
Dat lijkt me wel heel sterkquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hij zegt dat omdat hij gewoon weet dat deze console het in zich heeft om de gamesindustrie te veranderen.
We worden actiever omdat we met een controller moeten zwaaienquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:51 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel heel sterk
Wat gaat er dan veranderen binnen die industrie?
3rd party developers.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee hij zegt dat omdat hij gewoon weet dat deze console het in zich heeft om de gamesindustrie te veranderen.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:27 schreef MMaRsu het volgende:
Zoals het er nu voor staat komt het goed met 3rd party devvers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |