O RLY?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:39 schreef mcDavid het volgende:
JD! Dit was een oefen topic voor de BeF-Newbies!!!![]()
En? Ben ik geslaagd?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:39 schreef mcDavid het volgende:
JD! Dit was een oefen topic voor de BeF-Newbies!!!![]()
Echt niet. Immers ik maakte geen nieuwe omdat ik de LaPo niet had.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:41 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hij heeft je de kans te oefenen ontnomen!
als u wel de lapo had, had u kunnen oefen met het openen van een nieuw topic, het correct plaatsen van de OP, en het verzinnen van een fatsoenlijke TT. Binnen 1 minuut.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Echt niet. Immers ik maakte geen nieuwe omdat ik de LaPo niet had.
Precies. Zo zie ik de newbies graag... (bijna) meteen de regels snappenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:41 schreef ehqo het volgende:
Echt niet. Immers ik maakte geen nieuwe omdat ik de LaPo niet had.
Stapje voor stapje.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als u wel de lapo had, had u kunnen oefen met het openen van een nieuw topic, het correct plaatsen van de OP, en het verzinnen van een fatsoenlijke TT. Binnen 1 minuut.
heb je dat wel eens gevoelt dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens? Ik weet dat het raar klinkt, maar ik voel me alsof ik gister teveel gezopen heb.
Dan moet je ook niet stiekem steeds die fles wodka aan je mond zetten als we even niet kijken.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens? Ik weet dat het raar klinkt, maar ik voel me alsof ik gister teveel gezopen heb.
Ja ik moet me toch érgens mee vermaken.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet stiekem steeds die fles wodka aan je mond zetten als we even niet kijken.
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:56 schreef pc-fr34k het volgende:
c_c is dronken geweest, waar zijn de tietenfoto's?
We hadden toch afgesproken alleen c_c's hoofd te blokkeren met een wit blokje om haar anonimiteit te waarborgen?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
[[url=http://picserver.org/i/GUG02KOMMC27/512/p.jpeg]afbeelding][/url]
ach, ze wou het graag zo!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We hadden toch afgesproken alleen c_c's hoofd te blokkeren met een wit blokje om haar anonimiteit te waarborgen?
Ik kan de ongesensureerde versie wel per mail ontvangen anders.quote:
c_c?quote:Op donderdag 27 april 2006 18:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik kan de ongesensureerde versie wel per mail ontvangen anders..
Dat die foto er is, ok, dat de mensen op de BeF-meet hem hebben, ok, maar we gaan hem niet verder verspreiden.quote:
je hoort het, pc!quote:Op donderdag 27 april 2006 18:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat die foto er is, ok, dat de mensen op de BeF-meet hem hebben, ok, maar we gaan hem niet verder verspreiden.
Aan de lopende band.quote:
Dat is het ook niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
op een of andere manier klinkt dat helemaal niet geil!
ik las "likte"quote:Op donderdag 27 april 2006 19:19 schreef Chowi het volgende:
Kut. Ik klikte.
Het is echt te erg, inderdaad.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik las "likte"
het is mooi geweest, ik ga een vriendin zoeken![]()
Hoi.quote:
Zien!quote:
Nee. Dat je de webcam aan doet. Die webcam zélf vind ik niet zo interessant.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja ik kan er wel een foto van maken maar waarmee dan?
Valiumpje lenen?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens. Ik ben vrolijk. En dan niet 'ja, tis wel een leuke dag'-vrolijk, nee, ik sta op het punt als een hysterische maniak te lachen om dingen die totáál niet grappig zijn. En het bevalt me prima.
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee. Dat je de webcam aan doet. Die webcam zélf vind ik niet zo interessant.
Je begrijpt me wel.
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Jongens. Ik ben vrolijk. En dan niet 'ja, tis wel een leuke dag'-vrolijk, nee, ik sta op het punt als een hysterische maniak te lachen om dingen die totáál niet grappig zijn. En het bevalt me prima.
in de spiegel!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja ik kan er wel een foto van maken maar waarmee dan?
Dokter: "Je hebt aids!"quote:Op donderdag 27 april 2006 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik moest lachenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah! Ik heb de oorzaak gevonden! Het stond de hele tijd pal voor m'n neus! Het blikje Fernandes wat ik zojuist naar binnen heb gewerkt! Nu snap ik waarom die negers met geen mogelijkheid stil of rustig te krijgen zijn.
Ja.quote:
Nu ik een cam heb ben ik opeens nóg populairderquote:Op donderdag 27 april 2006 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee man, zo ben ik veel leuker! Webcamslet vamme.
dokter: "ik heb slecht nieuws en goed nieuws: U heeft een dwarslezing voor de rest van uw leven, maar gelukkig duurt dat niet meer zo lang"quote:
Dwarslezing?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dokter: "ik heb slecht nieuws en goed nieuws: U heeft een dwarslezing voor de rest van uw leven, maar gelukkig duurt dat niet meer zo lang"
c_c:![]()
Als m'n dokter zo'n fout maakt kan je mij inderdaad van de grond rapen.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dokter: "ik heb slecht nieuws en goed nieuws: U heeft een dwarslezing voor de rest van uw leven, maar gelukkig duurt dat niet meer zo lang"
c_c:![]()
BLIJF VAN HEM AF.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We vinden je nog steeds lief hoor poepje.
Jij, jij...quote:Op donderdag 27 april 2006 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee man, zo ben ik veel leuker! Webcamslet vamme.
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We vinden je nog steeds lief hoor poepje.
... als je nou zou stoppen met dat geschreeuw...quote:
Een aantal dagen. Onderdeel van mn inwerkprogramma.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:53 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh. [afbeelding]. Maar jij doet dat dus?
Tssk, ik nam je alleen maar in bescherming. Mag dat ookal niet meer?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
... als je nou zou stoppen met dat geschreeuw...
ok. Minder puickend..quote:Op donderdag 27 april 2006 19:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Een aantal dagen. Onderdeel van mn inwerkprogramma.
Doe geen moeite hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tssk, ik nam je alleen maar in bescherming. Mag dat ookal niet meer?.
Litsquote:Op donderdag 27 april 2006 19:40 schreef Litso het volgende:
MT
Hij is heaumeau?quote:
je mag wel lief doen!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Tssk, ik nam je alleen maar in bescherming. Mag dat ookal niet meer?.
Ik praat niet meer met jequote:
EEN MAROKKAAN?quote:
*Mooi,quote:Op donderdag 27 april 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
M is voor "miss", en
T is voor "tieten".,
.
Ik dacht dat je een grapje maakte.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
JE ZOU HET STILHOUDEN! [afbeelding]
Chowibaby!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:43 schreef Chowi het volgende:
M is voor "miss", en
T is voor "tieten".,
.
Geloof van niet!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:44 schreef Litso het volgende:
Zou MT ook een cam hebben?
Ik ben morgen vrij, haha.quote:
Mijn mama is ook jarig.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:52 schreef mcDavid het volgende:
jk ga trouwens naar een verjaardag!
en néé, niet van het koninklijk huis.
het is een complot!!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn mama is ook jarig.
M'n pa overigens tegelijk met Máxima, kan het toevalliger?
En gemeend ook nog eens!quote:
Hihi.quote:
Oehja gefeliciteerd nog!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn mama is ook jarig.
M'n pa overigens tegelijk met Máxima, kan het toevalliger?
Wederom een nuttige opmerking, JD.quote:
Ik plaats louter nuttige opmerkingen.quote:
Ik ehm, half.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:59 schreef Litso het volgende:
Ik ben vrolijk.
Zullen we samen huppelen?quote:Op donderdag 27 april 2006 19:59 schreef Litso het volgende:
Ik ben vrolijk.
quote:
Durf nou nog eens "ja" te zeggen!quote:
quote:
Chowi en ik, wij begrijpen elkaar.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:04 schreef Chowi het volgende:
Ik ook.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:59 schreef Litso het volgende:
Ik ben vrolijk.
We hebben ook een beetje dezelfde humor, volgens mij.quote:
Alleen zijn jouw tieten iets groter.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:05 schreef Chowi het volgende:
We hebben ook een beetje dezelfde humor, volgens mij.
Veel meer dan één cupmaat zal het niet zijn, hm?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Alleen zijn jouw tieten iets groter.
Héél misschien anderhalf, maar nu neig ik al naar overdrijven.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:09 schreef Chowi het volgende:
Veel meer dan één cupmaat zal het niet zijn, hm?
huppelen is wat anders dan halfslachtig vrolijk zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:03 schreef JDude het volgende:
[..]
[..]
Durf nou nog eens "ja" te zeggen!
Ze zijn ook zo heerlijk zacht, naar ik mij kan herinneren.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Héél misschien anderhalf, maar nu neig ik al naar overdrijven.
Waarom maak je me altijd zo jaloers?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze zijn ook zo heerlijk zacht, naar ik mij kan herinneren.
Van hetzelfde, mevrouw.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:11 schreef Chowi het volgende:
Ze zijn ook zo heerlijk zacht, naar ik mij kan herinneren.
Ik streef wel naar volmaakte vrolijkheid, dat wel.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:11 schreef Litso het volgende:
huppelen is wat anders dan halfslachtig vrolijk zijn.
Je zei toen van niet!quote:
Leugens! Leugens, zeg ik je!quote:
Dus je hebt tegen me gelogen. Had ik niet achter je gezocht.quote:
Verdraai mijn woorden maar weer, hm?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:19 schreef Chowi het volgende:
Dus je hebt tegen me gelogen. Had ik niet achter je gezocht.
Ben ik goed in.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Verdraai mijn woorden maar weer, hm?
Niet alleen daarin.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet alleen daarin.
Ohja, ik was weg.
Ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Doodt?
Vertel.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:43 schreef ehqo het volgende:
Net per ongeluk de woede van een stel voetballomperikken op mijn hals gehaald.
Ik moest een helftje vlaggen, en er vlogen wat muggen boven mijn hoofd, dus net tijdens een aanval zat ik die muggen weg te meppen met de vlag. Scheids fluiten voor buitenspel.quote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 21:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik moest een helftje vlaggen, en er vlogen wat muggen boven mijn hoofd, dus net tijdens een aanval zat ik die muggen weg te meppen met de vlag. Scheids fluiten voor buitenspel.
Tjezus, wat een mongool ben jij. Wie stelt zo iemand in zo'n positie.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:55 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik moest een helftje vlaggen, en er vlogen wat muggen boven mijn hoofd, dus net tijdens een aanval zat ik die muggen weg te meppen met de vlag. Scheids fluiten voor buitenspel.
Hee, de eerste keer dat ik vlagde en we stonden 5-0 voor, dan ga ik niet serieus doen.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Tjezus, wat een mongool ben jij. Wie stelt zo iemand in zo'n positie..
Toch, naar muggen slaan met de vlag, hoe verzin je het.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Hee, de eerste keer dat ik vlagde en we stonden 5-0 voor, dan ga ik niet serieus doen.
Ik was me niet zozeer bewust van het feit dat ik aan het vlaggen was, op dat moment. Op meerdere niet trouwens, eigenlijk kuierde ik een beetje op en neer langs de lijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Toch, naar muggen slaan met de vlag, hoe verzin je het.. Dan neem je toch de vlag in de andere hand en sla je de muggen weg.
.
5-0 of niet, het is wel spelbederf als er onnodig gefloten moet worden..
Stel je niet zo aan pc.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Toch, naar muggen slaan met de vlag, hoe verzin je het.. Dan neem je toch de vlag in de andere hand en sla je de muggen weg.
.
5-0 of niet, het is wel spelbederf als er onnodig gefloten moet worden..
Dat jij je niks aantrekt van voetbal betekend niet dat anderen dat niet doen.quote:
Daar zul je mij ook nooit over horen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:05 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat jij je niks aantrekt van voetbal betekend niet dat anderen dat niet doen..
Ik ga toch ook niet zeiken dat je je niet moet aanstellen of je nagellak bij je handtas past.
-k maar voor de rest heb je daar vrij weinig voor nodig volgens mij. En is het ook redelijk dubbelop.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:43 schreef ehqo het volgende:
Net per ongeluk de woede van een stel voetballomperikken op mijn hals gehaald.
Had ik al gezegd dat ik van je hou?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:17 schreef Dagonet het volgende:
Buitenspel is achterhaald, voetbal zuigt.
Nee?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik van je hou?
Dat was een voorbeeld, dat jij je niks aantrekt van voetbal betekend niet dat je gelijk kan zeggen dat iemand zich niet moet aanstellen als die dat wel doet. Somige mensen begrijpen de frustratie van zoiets.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar zul je mij ook nooit over horen.
Klopt.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
-k maar voor de rest heb je daar vrij weinig voor nodig volgens mij. En is het ook redelijk dubbelop.
Ook, in principe. Vooral het ernaar kijken, spelen voor de lol is wel okee.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:17 schreef Dagonet het volgende:
Buitenspel is achterhaald, voetbal zuigt.
Nah, zelfs dan nog is het een trage kutsport voor mietjes.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:20 schreef ehqo het volgende:
Ook, in principe. Vooral het ernaar kijken, spelen voor de lol is wel okee.
Maar, maar...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah, zelfs dan nog is het een trage kutsport voor mietjes.
Niets te maren.quote:
Da's mooi want overdag heb ik er weinig van meegekregen.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:24 schreef Litso het volgende:
Het is gewoon nog steeds lekker weer.
Bij deze danquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef Litso het volgende:
Dago, wil je met me cammen?
En jij speelt/kijkt graag?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nah, zelfs dan nog is het een trage kutsport voor mietjes.
Voor privé typ @@@!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef Litso het volgende:
Dago, wil je met me cammen?
Zeg, vraag het c_c eerst anders, die's nog vrij.quote:
Je weet waarom!quote:
Die heb ik al in de verzamelingquote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zeg, vraag het c_c eerst anders, die's nog vrij.
Heul niet!!quote:
quote:
Waar blijft dat slotje dan?quote:
YA RLY!quote:
Ik ga alquote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
YA RLY!
En gebruik PI's! [afbeelding].
Blijf maar hoor.quote:
Je bent toch geen moslim he?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pap?
Kind tochVan wie heb je die krullen
Hihi. Mental picture van renesite in een burka met bommen om.quote:
Ik loop NU naar het Fok!serverparkquote:Op donderdag 27 april 2006 22:47 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hihi. Mental picture van renesite in een burka met bommen om.
Goede binnenkomer.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:48 schreef --Christiaan-- het volgende:
Bier en Frituur.
Ik weet het.quote:
Je sign is helemaal niet leeg.quote:
Dat is poëtisch.quote:
Hoi Litso.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:52 schreef Litso het volgende:
pc-fr34k, ben je stoned?
Hoe maak je het?quote:
quote:
OK. Met mij ook.quote:
Altijd toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:52 schreef Litso het volgende:
pc-fr34k, ben je stoned?
Ik ook, zullen we elkaars tanden poetsen?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga naar bed.
OK.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:59 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ook, zullen we elkaars tanden poetsen?
Nee, waarom?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:52 schreef Litso het volgende:
pc-fr34k, ben je stoned?
Nee.quote:
Stoned, stoneder, stonedest?quote:
En dan ben ik meteen stoned?quote:
Het idee op zich is niet heel abstract nee.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoeft niet, daarom vroeg ik het. Had gekund toch?
Het kon, alleen een beetje bevooroordeeld.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Hoeft niet, daarom vroeg ik het. Had gekund toch?
Litso, aangenaam.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het kon, alleen een beetje bevooroordeeld.
Je hebt het anders regelmatig over je blowpraktijken.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:09 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het kon, alleen een beetje bevooroordeeld.
Joints bedoel ik!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt het anders regelmatig over je blowpraktijken.
Mwah, zo vaak is dat ook weer niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je hebt het anders regelmatig over je blowpraktijken.
Vraag op Tweakers, niet zeggen dat het huiswerk is want dan krijg je op je falie.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Is er een andere manier om te kijken of een getal een priemgetal is dan een loop te maken van alle voorgaande getallen?
Is geen huiswerk. Vroeg het me af.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:17 schreef ehqo het volgende:
[..]
Vraag op Tweakers, niet zeggen dat het huiswerk is want dan krijg je op je falie.
Zo ineens?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:18 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Is geen huiswerk. Vroeg het me af.
Ik wil een automatische berekening om te kijken wanneer mijn postcount een priemgetal is, daarna ga ik een berekening maken om te kijken wanneer m'n volgende postcount een palindroom is.quote:
Kapot.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:21 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik wil een automatische berekening om te kijken wanneer mijn postcount een priemgetal is, daarna ga ik een berekening maken om te kijken wanneer m'n volgende postcount een palindroom is.
Stats in m'n usericon uit verveling.
Palindroom, dat je het kan omdraaien en dat er nog steeds hetzelfde staat.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:26 schreef ehqo het volgende:
Ik weet alleen, dat ik nu het bed in duik. Succes met je palingdroom, ofzo.
Ja, ik ook, ik dacht, als dat sneller kan dmv een formule is dat wel chiller in load.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:28 schreef Litso het volgende:
Dat is de enige tip die ik je ook kan geven pc, sorry.
Ik wilde dat ik het sneller kon.
Het is eigenlijk heel simpel, maar we bespreken het gewoon moeilijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:32 schreef ehqo het volgende:
Ik ga precies op tijd weg want ik snap er hemmaal niks meer van.
Trust.
Beterschap.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Godverredomme. Nu ben ik dus echt ziek. M'n maag is helemaal van streek en de pijn is snijdend. Ik ga m'n kruik maar vullen.
Moet ik al met mijn vragenlijstjes komen??quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:38 schreef Litso het volgende:
Wie is ehqo eigenlijk?
Wiewatwaar?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Moet ik al met mijn vragenlijstjes komen??
Ik ook maar, ben een beetje te bedreven in het maken van dit gedoe, moet nog steeds naar school morgen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:37 schreef Misstique het volgende:
Slapen!
Nee?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij kent mijn lijstjes nog niet??
Geeft niets, pop, dat voelen we allemaal wel eens...quote:
Je hoeft ook niet altijd leuk te doen hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:14 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Geeft niets, pop, dat voelen we allemaal wel eens...
En ik heb nu even geen zin om leuk te doen![]()
Tja.. Op FoK!quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet altijd leuk te doen hoor
Ik hou toch nog wel van je
gangbang ??quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:33 schreef Litso het volgende:
MSN is gezellig.
Heb ook wel een fijn MSN-gesprekquote:Op vrijdag 28 april 2006 01:33 schreef Litso het volgende:
MSN is gezellig.
Wat wil je hiermee precies insinueren.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:38 schreef Litso het volgende:
Wie is ehqo eigenlijk?
Jou wilde ik net even wat dingen vragen!quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:47 schreef ehqo het volgende:
Ik was eigenlijk aan het slapen, maar dat lukte niet. Dus ik heb wel even tijd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jou wilde ik net even wat dingen vragen!
Wat zie jij?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:49 schreef ehqo het volgende:
En wat is dat met die quotes? Of zie ik dat alleen.
Om je even wat beter te leren kennen heb ik wat vragen voor je!quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:49 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk aan het slapen, maar dat lukte niet. Dus ik heb wel even tijd.
Alleen zoiets. Sporadisch.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:51 schreef Dagonet het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Om je even wat beter te leren kennen heb ik wat vragen voor je!
Hou jij je sokken aan in bed?
Zittend.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ga je staan of zitten te plassen als je bij iemand op bezoek bent?
In het algemeen of ná het desbetreffende plassen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
En waar veeg jij je handen aan af??
Dan reageren ze op jou maar niet specifiek op wat je zegt. Dat halen ze dus weg.quote:
Oh. Maar in een ander topic leek het net een bug. Ik weet niet meer welke want ik heb er niet gereageerd.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan reageren ze op jou maar niet specifiek op wat je zegt. Dat halen ze dus weg.
Behoorlijkquote:
Dat is een bug van quickquote, die lege quotes.quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh. Maar in een ander topic leek het net een bug. Ik weet niet meer welke want ik heb er niet gereageerd.
het is de quickquote die af-en-toe hapert!quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dan reageren ze op jou maar niet specifiek op wat je zegt. Dat halen ze dus weg.
Nee het is een complot !quote:Op vrijdag 28 april 2006 04:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
het is de quickquote die af-en-toe hapert!
Ik kom net uit m'n werk inderdaadquote:
Waarom dan dat Fris en fruitigquote:Op vrijdag 28 april 2006 05:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik kom net uit m'n werk inderdaad![]()
Ga zo m'n nest in![]()
Omdat ik geen drol gedaan hebquote:
VMquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ben ook alweer wakker....
Ok, succes en tot laterquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:05 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jack!
Ben even richting dokter
Hej Chow! Weer zo vroeg opquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:10 schreef Chowi het volgende:
Goedemorgen.
Dude, ik was om kwart voor zes al wakker.quote:
Gek wijfquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dude, ik was om kwart voor zes al wakker.. Geen idee wat dat is, maar ik kan gewoon niet uitslapen.
I know.quote:
Maar daar hou ik wel vanquote:
Niet echt. Jij?quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar daar hou ik wel van
Plannen vanavond?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:29 schreef Mokster het volgende:
Mag ik, ondanks dat ik mijn tieten nu niet ga posten, toch ook weer even hier komen?
So the TT wás right.quote:
Thee?quote:
Ja, wat zit je me nou aan te staren? Het is zelfbediening, heur.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:37 schreef Mokster het volgende:
Gaarne!
Hai!quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:38 schreef ehqo het volgende:
Hallo daar.
Zelfbediening.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:38 schreef Chowi het volgende:
Ja, wat zit je me nou aan te staren? Het is zelfbediening, heur.
Wie was de TS ook al weer? Ohja, duidelijk hè.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |