Nadat ik je boeken bij elkaar had gepakt kwam ik tot de conclusie dat je alleen oranje boeken hebt uitgezocht. Zit je al in koninginnedagsfeer of zoquote:
Dat soort dingen voel ik altijd feilloos aan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Nadat ik je boeken bij elkaar had gepakt kwam ik tot de conclusie dat je alleen oranje boeken hebt uitgezocht. Zit je al in koninginnedagsfeer of zo
Hoogeveen is wel een beetje ver weg, dus verzendkosten op de koop toequote:Fay Wedon – The life & loves of a she-devil(eng.)
Weldonquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:16 schreef Copycat het volgende:
Dit vind ik wel een musthave:
[..]
Hoogeveen is wel een beetje ver weg, dus verzendkosten op de koop toe.
quote:
De serie midden jaren tachtig, was fabuleusquote:En die is leukVooral de film met Roseanne Barr
Dat is een pocket die bij aanschaf goedkoper was dan de verzendkosten voor een pakketje, dus ik ga hem in een envelop proberen te versturen voor de prijs van postzegels.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:16 schreef Copycat het volgende:
Dit vind ik wel een musthave:
Hoogeveen is wel een beetje ver weg, dus verzendkosten op de koop toe.
Boekje weegt 199 gram en ik kijk op mijn werk even of ze een geschikte envelop hebben. Ik neem aan dat ze 2-4 gram over het gewicht voor de prijs van 1 postzegel geen strafporto op een brief plakken. En anders gaan ze daar ook nooit achteraanquote:Op vrijdag 28 april 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat is een pocket die bij aanschaf goedkoper was dan de verzendkosten voor een pakketje, dus ik ga hem in een envelop proberen te versturen voor de prijs van postzegels.
Ah okay!quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat is een pocket die bij aanschaf goedkoper was dan de verzendkosten voor een pakketje, dus ik ga hem in een envelop proberen te versturen voor de prijs van postzegels.
Ik heb nog wel een klusboekquote:Op vrijdag 28 april 2006 20:12 schreef Automatic_Rock het volgende:
Heb je ook leuke boeken te koop Isa??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |