Woehahaaaa....het is toch allemaal wat.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd.
[afbeelding]
Iets van bewegende beelden om de aflevering samen te vatten.
Ja waarom die moeder komt snap ik ook niet. Zeker ook voor de showquote:Op donderdag 27 april 2006 18:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou het denken. Maar toch zou het me ergens ook niets verbazen als ze zo dom en intriest is dat ze daar gewoonweg niet bij na heeft gedacht.
Ben nu ondertussen ook wel benieuwd naar de komst van Bianca's moeder. En vooral de reden dat ze komt.
Misschien is die moeder ook hoer en komt zij nog wat tips geven?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:16 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ja waarom die moeder komt snap ik ook niet. Zeker ook voor de show
jah daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 27 april 2006 19:08 schreef RemCOW het volgende:
Had niet verwacht dat je zelfs Temptation Island-afleveringen kan downloaden
quote:Op donderdag 27 april 2006 19:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd.
welke aflevering is dat??quote:Op donderdag 27 april 2006 19:17 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd.
[afbeelding]
Oke danquote:
Nee Maandag dus, woensdag was alleen een voorstukje daarvan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:31 schreef ZwarteMagika het volgende:
Neej.. die beelden waren van afgelopen woensdag! Zondagavond herhaling
Stephanquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:51 schreef miki het volgende:
Met wie gaat Bianca daar vreemd?!
Klopt, alleen mogen we die hier niet plaatsen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:36 schreef BrokenToe het volgende:
D'r was ook ergens een webcamfilmpje? Van dat Bianca zich aanprijst ofzeau?
Brrr iddquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:33 schreef Starling het volgende:
Als ik die Stephan was zou ik me trouwens z.s.m laten onderzoeken op soa's. Lekker hoor, neuken met zo'n pzc hoer.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |