ik denk dat Maaskant zelfs een baantje als ballenjongen in de ArenA kan vergeten...quote:Op donderdag 27 april 2006 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar Ajax zal Maaskant natuurlijk nooit als trainer aanstellen ook al kregen ze er een miljoen bij
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:24 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar Ajax zal Maaskant natuurlijk nooit als trainer aanstellen ook al kregen ze er een miljoen miljard bij
En terechtquote:Op donderdag 27 april 2006 17:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik denk dat Maaskant zelfs een baantje als ballenjongen in de ArenA kan vergeten...
Ja, want hij is geen jeugdspelerquote:
Qua gedrag komt 'ie in de buurtquote:
ff serieus, ik wil echt wel mascotte van Ajax worden mên. Zo vet lijkt me dat dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:30 schreef Trancelocator het volgende:
Als Maaskant dan toch moet komen, dan maar als Robert "Mascotte"
[afbeelding]
In de zomer lijkt me dat een hel.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:30 schreef Nega het volgende:
[..]
ff serieus, ik wil echt wel mascotte van Ajax worden mên. Zo vet lijkt me dat dan.
Dan wordt er gelukkig ook niet veel gevoetbaldquote:Op donderdag 27 april 2006 17:31 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
In de zomer lijkt me dat een hel.
1x per week de spelers ontmoetenquote:Op donderdag 27 april 2006 17:34 schreef Nega het volgende:
[..]
Dan wordt er gelukkig ook niet veel gevoetbald![]()
Maar het lijkt me echt een leuke baan.
Ook de administratieve werkzaamheden?quote:Op donderdag 27 april 2006 17:34 schreef Nega het volgende:
[..]
Dan wordt er gelukkig ook niet veel gevoetbald![]()
Maar het lijkt me echt een leuke baan.
quote:Op donderdag 27 april 2006 17:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Ook de administratieve werkzaamheden?
[afbeelding]
Maar goed, terug naar de serieuze onderwerpen.
Misschien ook wel een keer meetrainen, ooh allemaal fantasieën...maar toch.quote:
meetrainen in dat pakquote:Op donderdag 27 april 2006 17:41 schreef Nega het volgende:
[..]
Misschien ook wel een keer meetrainen, ooh allemaal fantasieën...maar toch.
En administratieve werkzaamheden doen we natuurlijk niet
Ga eens solliciteren zou ik zeggen. Die functie is binnenkort weer vacant, omdat Gerald naar Helmond Sport gaat.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:41 schreef Nega het volgende:
[..]
Misschien ook wel een keer meetrainen, ooh allemaal fantasieën...maar toch.
En administratieve werkzaamheden doen we natuurlijk niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |