wat koste die ?? weet iemand trouwens of RE4 al goed koper is,ik heb ruim een maand gelezen dat i goedkoper zou worden 30E maar heb het nog niet kunnen vinden! al vast bedanktquote:Zelda: Windwaker
Ik heb em bij Bol.com gekocht, ik dacht zo rond de 30 euro. RE4, ben ik ook mee aan de slag gegaan, via 2e hands misschien kan ik em krijgen.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:38 schreef ikookhier het volgende:
[..]
wat koste die ?? weet iemand trouwens of RE4 al goed koper is,ik heb ruim een maand gelezen dat i goedkoper zou worden 30E maar heb het nog niet kunnen vinden! al vast bedankt![]()
Bah, net nog in de pauze langsgeweest geen RE4 zag ik daar liggen.quote:Op maandag 19 juni 2006 15:56 schreef Cheiron het volgende:
Hij was bij e-plaza 30 euro, dus volgensm ij ook bij Bart Smit. Zelf heb ik hem voor 30 euro bij de MM Amsterdam Arena vandaan.
Holy crap! Heb ik ff geluk met deze MMquote:Op maandag 19 juni 2006 21:50 schreef ikookhier het volgende:
RE4 48E bij MM Alkmaar ze hadden ook geen zelda![]()
En in alkmaar gaan alle gamecube spullen er uit (volgens de verkoper)quote:Op maandag 19 juni 2006 21:50 schreef ikookhier het volgende:
RE4 48E bij MM Alkmaar ze hadden ook geen zelda![]()
ja. 20 stuks ofzowquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:12 schreef MeZZiN het volgende:
Is Skies of Arcadia is trouwens ooit in PAL verschenen?
Die heb ik ook wel alleen wil ik liever de pal versie dan de NTSC omdat het gewoon makelijker is.quote:
nedgame.com 30 euro.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Ikaruga trouwens een beetje goedkoop verkrijgbaar?
http://pricecompare.mezzin.com/gamedetail.php?gameid=43quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:30 schreef Strolie75 het volgende:
Waar is Ikaruga trouwens een beetje goedkoop verkrijgbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |