Ik behoud voor mijzelf het recht te beslissen welke foto's ik wel of niet gelukt vind. En met die selectie zal het model ook tevreden moeten zijn.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ah perfect
De foto's zelf (mooi en ook minder goed gelukt) mag je als model houden?
Ok, ook duidelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik behoud voor mijzelf het recht te beslissen welke foto's ik wel of niet gelukt vind. En met die selectie zal het model ook tevreden moeten zijn.tenzij het om snapshots gaat waar model toevallig waarde aan hecht omdat ze er met Jantje, Pietje of Klaasje op staat
Ik sta al bekend als "perfectionistische onzekere", dus voor mij geld dat ook... Ik hoop dezelfde kwaliteit te krijgen als de foto's in het EFF2006 topic.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ok, ook duidelijk
Geldt dit voor alle fotografen?
Ook dat gaat in overleg tussen fotograaf en model, maar in feite is het zo dat we de foto's op bijv. 800x600 op de site plaatsen en het model voorzien van high-res-foto'squote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:53 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ah perfect
De foto's zelf (mooi en ook minder goed gelukt) mag je als model houden?
En dit lijkt me idd een goede toevoegingquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik behoud voor mijzelf het recht te beslissen welke foto's ik wel of niet gelukt vind. En met die selectie zal het model ook tevreden moeten zijn.tenzij het om snapshots gaat waar model toevallig waarde aan hecht omdat ze er met Jantje, Pietje of Klaasje op staat
Jij moet niet zo zeuren, fotograferen en gewoon die foto's laten zienquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik sta al bekend als "perfectionistische onzekere", dus voor mij geld dat ook... Ik hoop dezelfde kwaliteit te krijgen als de foto's in het EFF2006 topic.Zal wel moeilijk zijn.
![]()
Ach dat komt allemaal wel goed. Zolang we maar lol hebben en mooie foto's kunnen maken.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:00 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik sta al bekend als "perfectionistische onzekere", dus voor mij geld dat ook... Ik hoop dezelfde kwaliteit te krijgen als de foto's in het EFF2006 topic.Zal wel moeilijk zijn.
![]()
Sowwie P... Maar het was al bekend..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jij moet niet zo zeuren, fotograferen en gewoon die foto's laten zienAls ze niet goed zijn, krijg je vanzelf commentaar en verbeterpunten
Oh met jou kan ik wel lol hebben..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ach dat komt allemaal wel goed. Zolang we maar lol hebben en mooie foto's kunnen maken.
Althans dat is mijn insteek
Jij schiet analoog?? Ik heb bij de Lek-meet gewoon mij rolletjes aan Xila gegeven die heeft toen het ontwikkelen en scannen geregeld voor mij.. Mischien dat er hier mensen je wel willen helpen..quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:08 schreef Muk het volgende:
ik zal sowieso amper foto's kunnen sharen, omdat ik het grootste deel niet afdruk, en m'n scanner nog kaduuk is ook...
de doka en internet gaan nog niet echt goed samen...
Dan zou ik maar vast een kladblokje aan gaan schaffen en visitekaartjes laten drukkenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:08 schreef Muk het volgende:
ik zal sowieso amper foto's kunnen sharen, omdat ik het grootste deel niet afdruk, en m'n scanner nog kaduuk is ook...
Ik heb een negatievenscanner en ik zag dat je in Rotterdam woont. Ik wil ze eventueel wel scannen voor jequote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:08 schreef Muk het volgende:
klopt, maar voor mij is het zelf ontwikkelen en afdrukken de helft van het werk (de lol)quote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:10 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Jij schiet analoog?? Ik heb bij de Lek-meet gewoon mij rolletjes aan Xila gegeven die heeft toen het ontwikkelen en scannen geregeld voor mij.. Mischien dat er hier mensen je wel willen helpen..
Ik neem mijn analoge cam ook mee voor de zwart witjes.. Maar ook dan zit ik met hetzelfde als jou..![]()
kijk zo komen we ergensquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een negatievenscanner en ik zag dat je in Rotterdam woont. Ik wil ze eventueel wel scannen voor je
Ik maak een eerste keuze aan foto's. De "zooi" wordt gefilterd zeg maar. Daarna mag het model kiezen: Op de afgesloten site zet ik de foto's klikbaar op 800x600 (of misschien op 1024x768). Als een model even via MSN of mail contact met me opneemt kan ze vervolgens de (bewerkte) hi-res versie krijgen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ok, ook duidelijk
Geldt dit voor alle fotografen?
Daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef RonaldV het volgende:
Er zullen per fotograaf honderden foto's gemaakt worden, het is onmogelijk om die in een paar dagen te verwerken.
me me me pick mequote:Op dinsdag 2 mei 2006 12:07 schreef Puckzzz het volgende:
De mijne ook
Maar nu Kleintje niet komt gaat dat ideetje dus het raam uit. Ik ga dus maar gewoon wat rondlopen en kijk wel even waar nog een plaatsje voor mij vrij is
Omdat we nu toch echt maar beperkt de tijd hebben en ik van een aantal mensen weet dat ze wat concrete plannen hadden met de loc, wil ik graag even inventariseren wie dat zijn zodat we dat iig even in goede banen kunnen leiden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
*** DING, DONG ***
[afbeelding]Dienstmededeling[afbeelding]
Samengevat:
- De stoomloc is slechts 1,5 uur beschikbaar
- Het rijtuig blijft gewoon staan
- De rest van de shoot gaat conform planning
[afbeelding]Einde dienstmededeling[afbeelding]
Nog niet volgens mij. Ik zal nog even kijkenquote:
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 14:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
me me me pick me![]()
Ben iets te enthousiast denk k zo
Daarom ook mijn voorstel om eerst even de fotografen te inventariseren die ook daadwerkelijk een concreet idee hebben. Dat zullen er niet veel zijn, maar als we het efficient aanpakken kunnen die eerst en kunnen we in de tijd dat die bezig zijn even de rest organiseren. En dan inderdaad maar even een specifieke groep voor de loc maken en de rest over het terrein verdelen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jajajaja ik maak ook wel een fotootje van jou *zucht*......
jammer van die ene loc, maar hoe moeten we dit nu praktisch gaan zien? Ik kan me niet voorstellen dat we in anderhalf uur tijd 22 modellen op de loc kunnen zetten, dat worden shoots van nog geen 5 minuten per model, die dan worden belaagd door 25 fotografen
Is het een ideetje om als we eenmaal ter plekke zijn de modellen in groepjes gaan verdelen? Dat 1 groepje alleen maar poseert bij de loc, een ander groepje perron, en weer een ander groepje op een andere locatie? Ik weet dat iedereen graag bij de loc wil poseren en dat alle fotografen graag bij de loc fotograferen, maar organisatorisch lijkt me dit echt onmogelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |