abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:56:16 #151
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37482801
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:53 schreef Mukie het volgende:

[..]

Ah perfect
De foto's zelf (mooi en ook minder goed gelukt) mag je als model houden?
Ik behoud voor mijzelf het recht te beslissen welke foto's ik wel of niet gelukt vind. En met die selectie zal het model ook tevreden moeten zijn. tenzij het om snapshots gaat waar model toevallig waarde aan hecht omdat ze er met Jantje, Pietje of Klaasje op staat
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 11:57:20 #152
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37482841
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik behoud voor mijzelf het recht te beslissen welke foto's ik wel of niet gelukt vind. En met die selectie zal het model ook tevreden moeten zijn. tenzij het om snapshots gaat waar model toevallig waarde aan hecht omdat ze er met Jantje, Pietje of Klaasje op staat
Ok, ook duidelijk
Geldt dit voor alle fotografen?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:00:43 #153
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37482972
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:57 schreef Mukie het volgende:

[..]

Ok, ook duidelijk
Ik sta al bekend als "perfectionistische onzekere", dus voor mij geld dat ook... Ik hoop dezelfde kwaliteit te krijgen als de foto's in het EFF2006 topic. Zal wel moeilijk zijn.
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
pi_37483031
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:53 schreef Mukie het volgende:

[..]

Ah perfect
De foto's zelf (mooi en ook minder goed gelukt) mag je als model houden?
Ook dat gaat in overleg tussen fotograaf en model, maar in feite is het zo dat we de foto's op bijv. 800x600 op de site plaatsen en het model voorzien van high-res-foto's Zeg maar...het afdrukbare spul
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:56 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

En dit lijkt me idd een goede toevoeging Maar ook dat is iets wat fotograaf en model in overleg kunnen beslissen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_37483060
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:00 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ik sta al bekend als "perfectionistische onzekere", dus voor mij geld dat ook... Ik hoop dezelfde kwaliteit te krijgen als de foto's in het EFF2006 topic. Zal wel moeilijk zijn.
Jij moet niet zo zeuren, fotograferen en gewoon die foto's laten zien Als ze niet goed zijn, krijg je vanzelf commentaar en verbeterpunten
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:04:33 #156
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37483120
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:00 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Ach dat komt allemaal wel goed. Zolang we maar lol hebben en mooie foto's kunnen maken.
Althans dat is mijn insteek
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:07:54 #157
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37483232
De mijne ook

Maar nu Kleintje niet komt gaat dat ideetje dus het raam uit. Ik ga dus maar gewoon wat rondlopen en kijk wel even waar nog een plaatsje voor mij vrij is
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:08:06 #158
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_37483238
ik zal sowieso amper foto's kunnen sharen, omdat ik het grootste deel niet afdruk, en m'n scanner nog kaduuk is ook...

de doka en internet gaan nog niet echt goed samen...
Op zondag 1 maart 2009 19:55 schreef EchnaDarr het volgende:
En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:08:08 #159
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37483240
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Jij moet niet zo zeuren, fotograferen en gewoon die foto's laten zien Als ze niet goed zijn, krijg je vanzelf commentaar en verbeterpunten
Sowwie P... Maar het was al bekend..
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:04 schreef Mukie het volgende:

[..]

Ach dat komt allemaal wel goed. Zolang we maar lol hebben en mooie foto's kunnen maken.
Althans dat is mijn insteek
Oh met jou kan ik wel lol hebben..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:10:11 #160
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37483304
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:08 schreef Muk het volgende:
ik zal sowieso amper foto's kunnen sharen, omdat ik het grootste deel niet afdruk, en m'n scanner nog kaduuk is ook...

Jij schiet analoog?? Ik heb bij de Lek-meet gewoon mij rolletjes aan Xila gegeven die heeft toen het ontwikkelen en scannen geregeld voor mij.. Mischien dat er hier mensen je wel willen helpen..

Ik neem mijn analoge cam ook mee voor de zwart witjes.. Maar ook dan zit ik met hetzelfde als jou..
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:10:18 #161
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37483307
quote:

Dan zou ik maar vast een kladblokje aan gaan schaffen en visitekaartjes laten drukken
pi_37483380
quote:

Ik heb een negatievenscanner en ik zag dat je in Rotterdam woont. Ik wil ze eventueel wel scannen voor je
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:14:07 #163
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_37483445
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:10 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Jij schiet analoog?? Ik heb bij de Lek-meet gewoon mij rolletjes aan Xila gegeven die heeft toen het ontwikkelen en scannen geregeld voor mij.. Mischien dat er hier mensen je wel willen helpen..

Ik neem mijn analoge cam ook mee voor de zwart witjes.. Maar ook dan zit ik met hetzelfde als jou..
klopt, maar voor mij is het zelf ontwikkelen en afdrukken de helft van het werk (de lol)

ik kan natuurlijk kijken of ik de film kan laten inscannen
En als ik weer heel erg eerlijk ben weet ik niet of ik het nog wel zo prettig vind als hij hier mod blijft. En dan druk ik me nog zacht uit.
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:14:33 #164
127142 Muk
nu met extra pulp
pi_37483458
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik heb een negatievenscanner en ik zag dat je in Rotterdam woont. Ik wil ze eventueel wel scannen voor je
kijk zo komen we ergens
  dinsdag 2 mei 2006 @ 12:16:51 #165
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37483529
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 11:57 schreef Mukie het volgende:

[..]

Ok, ook duidelijk
Ik maak een eerste keuze aan foto's. De "zooi" wordt gefilterd zeg maar. Daarna mag het model kiezen: Op de afgesloten site zet ik de foto's klikbaar op 800x600 (of misschien op 1024x768). Als een model even via MSN of mail contact met me opneemt kan ze vervolgens de (bewerkte) hi-res versie krijgen.
Ik maak daarnaast sowieso van alle foto's een *.zip met een serie postzegels van ongeveer 200-300 pixels, die kun je ook nog krijgen om te zien of daar nog iets van je gading tussen zou kunnen zitten.

Uiteraard geldt voor iedereen: gun de fotografen wel een beetje tijd om je foto's onder handen te nemen. Er zullen per fotograaf honderden foto's gemaakt worden, het is onmogelijk om die in een paar dagen te verwerken.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_37483573
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:16 schreef RonaldV het volgende:
Er zullen per fotograaf honderden foto's gemaakt worden, het is onmogelijk om die in een paar dagen te verwerken.
Daar ben ik ook bang voor En ik weet niet of ik daar zo snel tijd voor heb Nou ja....we zien wel
pi_37485827
En weer een betaling binnen Nog vier schuldenaars nog maar
  dinsdag 2 mei 2006 @ 14:51:13 #168
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37486282
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 12:07 schreef Puckzzz het volgende:
De mijne ook

Maar nu Kleintje niet komt gaat dat ideetje dus het raam uit. Ik ga dus maar gewoon wat rondlopen en kijk wel even waar nog een plaatsje voor mij vrij is
me me me pick me
Ben iets te enthousiast denk k zo
pi_37486565
*** DING, DONG ***

Dienstmededeling

Dames en heren,

We hebben vanmiddag een kleine mailwisseling gehad met de ZLSM en een van de locomotieven blijkt kapot te zijn. Hierdoor is er slechts de beschikking over één rijdende locomotief die volgens mij zondag ook ingezet gaat worden en derhalve al onder stoom gebracht op het terrein wordt neergezet.

Er is goed nieuws en slecht nieuws .

Het goede nieuws is: we hebben dus de beschikking over een onder stoom gebrachte locomotief Het slechte nieuws is: officieel mag die loc maar een half uur buiten staan vanwege allerlei milieu-regelementen en vergunningen etc. Na wat overleg heeft de ZLSM toegezegd de loc 1,5 uur buiten te zetten, maar dan moet hij echt weg bij het perron

We mogen verder gewoon over het terrein heen fotograferen en het stationsgebouw is ook beschikbaar alsmede het rijtuig.

Samengevat:
- De stoomloc is slechts 1,5 uur beschikbaar
- Het rijtuig blijft gewoon staan
- De rest van de shoot gaat conform planning

Einde dienstmededeling
pi_37486633
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:08 schreef PdeHoog het volgende:
*** DING, DONG ***

[afbeelding]Dienstmededeling[afbeelding]

Samengevat:
- De stoomloc is slechts 1,5 uur beschikbaar
- Het rijtuig blijft gewoon staan
- De rest van de shoot gaat conform planning

[afbeelding]Einde dienstmededeling[afbeelding]
Omdat we nu toch echt maar beperkt de tijd hebben en ik van een aantal mensen weet dat ze wat concrete plannen hadden met de loc, wil ik graag even inventariseren wie dat zijn zodat we dat iig even in goede banen kunnen leiden.

Kan iedereen zich even melden, hier of op de mail of op de MSN vanavond
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:12:48 #171
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_37486638
p van mij al binnen
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_37486661
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:12 schreef _evenstar_ het volgende:
p van mij al binnen
Nog niet volgens mij. Ik zal nog even kijken

edit: helaas Maar het kan nog komen
  dinsdag 2 mei 2006 @ 15:24:49 #173
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37486880
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 14:51 schreef Mukie het volgende:

[..]

me me me pick me
Ben iets te enthousiast denk k zo

jajajaja ik maak ook wel een fotootje van jou *zucht*......

jammer van die ene loc, maar hoe moeten we dit nu praktisch gaan zien? Ik kan me niet voorstellen dat we in anderhalf uur tijd 22 modellen op de loc kunnen zetten, dat worden shoots van nog geen 5 minuten per model, die dan worden belaagd door 25 fotografen

Is het een ideetje om als we eenmaal ter plekke zijn de modellen in groepjes gaan verdelen? Dat 1 groepje alleen maar poseert bij de loc, een ander groepje perron, en weer een ander groepje op een andere locatie? Ik weet dat iedereen graag bij de loc wil poseren en dat alle fotografen graag bij de loc fotograferen, maar organisatorisch lijkt me dit echt onmogelijk
  FOK!fotograaf dinsdag 2 mei 2006 @ 15:28:14 #174
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_37486969
Ik weet niet hoe de rest van het terrein er uit ziet. maar ik denk dat daar toch ook nog wel wat mogelijkheden in zijn.

Ik ben trouwens zelf benieuwd naar wat voor iedereen andere hebben, en wat voor apparatuur en/of accesoires jullie meenemen.
kunnen jullie daar iets meer over vertellen?
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_37486998
quote:
Op dinsdag 2 mei 2006 15:24 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

jajajaja ik maak ook wel een fotootje van jou *zucht*......

jammer van die ene loc, maar hoe moeten we dit nu praktisch gaan zien? Ik kan me niet voorstellen dat we in anderhalf uur tijd 22 modellen op de loc kunnen zetten, dat worden shoots van nog geen 5 minuten per model, die dan worden belaagd door 25 fotografen

Is het een ideetje om als we eenmaal ter plekke zijn de modellen in groepjes gaan verdelen? Dat 1 groepje alleen maar poseert bij de loc, een ander groepje perron, en weer een ander groepje op een andere locatie? Ik weet dat iedereen graag bij de loc wil poseren en dat alle fotografen graag bij de loc fotograferen, maar organisatorisch lijkt me dit echt onmogelijk
Daarom ook mijn voorstel om eerst even de fotografen te inventariseren die ook daadwerkelijk een concreet idee hebben. Dat zullen er niet veel zijn, maar als we het efficient aanpakken kunnen die eerst en kunnen we in de tijd dat die bezig zijn even de rest organiseren. En dan inderdaad maar even een specifieke groep voor de loc maken en de rest over het terrein verdelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')