Ik zit met mijn kin op mijn knieën en mijn wenkbrauwen tegen het plafond te lezen.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Schrijft u even mee thuis? Fles als anti-reller![]()
*screenshot maakt met zichzelf ernaast--voor het nog niet bestaande denk ik nageslachtquote:Op maandag 1 mei 2006 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Schrijft u even mee thuis? Fles als anti-reller![]()
Best...dan is het toch onzinnig en kinderachtig. Ik vind de sfeer hier echt zwaar achteruit gegaan de laatste tijd en dat ligt niet alleen aan dit voorval maar meer het totaalbeeld. Ik zie alleen maar schoppen tegen modjes, onderwater-steken richting mensen, botte reacties tegen mensen.quote:Op maandag 1 mei 2006 13:53 schreef Kleintje het volgende:
Pee, serieus... ik zou het kut vinden als je niet komt.
En ik zou het vooral erg onzinnig en kinderachtig vinden.
Jammer dat je niet op de rest van mijn post ingaat.quote:Op maandag 1 mei 2006 14:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Best...dan is het toch onzinnig en kinderachtig. Ik vind de sfeer hier echt zwaar achteruit gegaan de laatste tijd en dat ligt niet alleen aan dit voorval maar meer het totaalbeeld. Ik zie alleen maar schoppen tegen modjes, onderwater-steken richting mensen, botte reacties tegen mensen.
Je bedoelt het IRL uitpraten van dingen en FOT weer gezellig makenquote:Op maandag 1 mei 2006 15:01 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Jammer dat je niet op de rest van mijn post ingaat.
maar goed... so be it.
Ach ik ben gewoon weer eens veel te lomp door de bocht gekomen. Het is mijn schuld dat P nu niet gaat...quote:Op maandag 1 mei 2006 16:03 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou..
Kom op kinders, dit is nergens voor nodig.
Die van jou is binnen jaquote:Op maandag 1 mei 2006 23:47 schreef BloodyLotte het volgende:
Mijn geld is inmiddels binnen, neem ik aan? Ik heb vorige week betaald.
Daaronder val ik gok ik.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, er hebben nog vijf mensen niet betaald. Gaarne ASAP betalen aub![]()
Lever het zaterdag maar in! Dan is Ynske daar ook vanafquote:Op dinsdag 2 mei 2006 08:25 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Daaronder val ik gok ik.
Ik zou het je zaterdag IRL geven, maar ja, jij komt niet..
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:10 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga me afmelden. Mijn paard staat te vroeg op knappen en dan wil ik niet 200 km. van huis zijn. Misschien komt het veulen wel eerder dan zaterdag, dan kijk ik of ik alsnog kom of niet. Als het er niet is kom ik zeker niet.
Ik zie het wel verschijnen. Vermeld wel even je nick als de naam onherkenbaar is voor mijquote:Ik maak het geld straks via een andere rekening naar je over P.
quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:10 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga me afmelden. Mijn paard staat te vroeg op knappen en dan wil ik niet 200 km. van huis zijn. Misschien komt het veulen wel eerder dan zaterdag, dan kijk ik of ik alsnog kom of niet. Als het er niet is kom ik zeker niet.
Ik maak het geld straks via een andere rekening naar je over P.
Sorry...
Ik laat je gewoon in de maillijst staanquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:18 schreef Kleintje het volgende:
Komt goed P.
Wil jou en Ynske in ieder geval bedanken voor de organisatie.
Zou graag nog wel het adres en alle details willen ontvangen via mail. Wie weet verandert de situatie en dan ben ik er gewoon.
Kun je dat ff uitleggen? Niet iedereen weet dit, ik incl.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fotografen leggen per e-mail/MSN/postkoets/whatever de foto's voor aan de modellen. Die zeggen ja of nee. Pas dan weet j of je foto op Fok mag. Alle andere foto's komen -zoals altijd- op een besloten plek van het internet.
Bij de andere meets hebben we een afgeschermde site gemaakt waarbij alleen de deelnemers een login kregen om problemen te voorkomen.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:47 schreef Mukie het volgende:
[..]
Kun je dat ff uitleggen? Niet iedereen weet dit, ik incl.
Ah perfectquote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Bij de andere meets hebben we een afgeschermde site gemaakt waarbij alleen de deelnemers een login kregen om problemen te voorkomen.
Op die manier kunnen alle modellen en fotografen naar de foto's kijken zonder dat je overspoelt wordt door puberige reacties.
Uiteraard kun je er voor kiezen om de foto's op FOK! te zetten, maar dat moeten fotograaf en model onderling regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |