Deja vu gevoel bekruipt mequote:Op vrijdag 28 april 2006 13:54 schreef Falanx het volgende:
zucht. denk je rustig naar treinen te kunnen kijken. moeten er weer van die halfnaakte vrouwen voor springen. grapje hoor. maakt mij allemaal niet uit .
kan je niet helemaal gekleed gaanquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:24 schreef Kleintje het volgende:
[..]
![]()
halfnaakt???
wilde nu eik. helemaal naakt gaan na deze opmerking...
Ze zijn gestripd?quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
kan je niet helemaal gekleed gaanDe treintje zijn al naakt , dat is meer dan genoeg
Je hebt wel wat opgestoken van die expert van de Passie zie ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:34 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP...
Zie je... al die fotografen zijn hetzelfde.
Het gaat ze puur om tieten en kut.
Het gaat erom wat JIJ wiltquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:04 schreef Falanx het volgende:
ben ik niet bang van hooren de meeste mensen willen vast dat ik mijn kleren aanhou
De meeste deelnemers zijn vrouwen. Tis maar dat je het weetquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:04 schreef Falanx het volgende:
ben ik niet bang van hooren de meeste mensen willen vast dat ik mijn kleren aanhou
Oh, wat een strafquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:15 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De meeste deelnemers zijn vrouwen. Tis maar dat je het weet
Ik begrijp dat jij probleemloos de hele dag in je blote kont loopt in een groep waar veruit de meesten gekleed gaan?quote:
Dat bedoel ik niet, nevermind.quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:29 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij probleemloos de hele dag in je blote kont loopt in een groep waar veruit de meesten gekleed gaan?
dan heb je toch de basis van een goede foto, laat staan het gentlemanschap gemistquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:34 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP...
Ik ben naakt en spontaan gaat ie me aaien
Nou nou, jij houdt nog ruimte over als je een zonnebril als BH inzet heb ik begrepen... Dan zou het toch weleens ergens anders om begonnen kunnen zijn...quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:34 schreef Kleintje het volgende:
HELP HELP...
11:30 verzamelen, okeequote:Op vrijdag 28 april 2006 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe laat moeten we in Simpelveld zijn eigenlijk? Ik wil wel met de trein
(kleintje hier vanaf Puckzzz)quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:14 schreef EchnaDarr het volgende:
Niet zeiken als er dan ook 18 fotografen met zoom- en macro lenzen om je heen staan he.
online gooien doen we ze allemaal (naar besloten gedeelte)quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
(kleintje hier vanaf Puckzzz)
Nee, geen probleem, zolang niemand ze maar zonder toestemming online gooit!
Nog een keer kleintje.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:39 schreef blackbully het volgende:
[..]
online gooien doen we ze allemaal (naar besloten gedeelte)
dus houd daar rekening mee.
wil je dat niet, doe het dan niet.
Fotografen leggen per e-mail/MSN/postkoets/whatever de foto's voor aan de modellen. Die zeggen ja of nee. Pas dan weet j of je foto op Fok mag. Alle andere foto's komen -zoals altijd- op een besloten plek van het internet.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:44 schreef blackbully het volgende:
vraag van mijn kant
de fotografen gooien de foto's online
de modellen keuren.
wanneer of hoe gaan we te horen krijgen welke foto's online kunnen?
dat snap ik maar er komen erg veel modellen waarvan via fok niet makkelijk aan email msn of wat dan ook contact op te nemen is.quote:Op vrijdag 28 april 2006 23:48 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Fotografen leggen per e-mail/MSN/postkoets/whatever de foto's voor aan de modellen. Die zeggen ja of nee. Pas dan weet j of je foto op Fok mag. Alle andere foto's komen -zoals altijd- op een besloten plek van het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |