Okee daar valt best wel wat voor te zeggen.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben het wel eens met Mukie's standpuntHet is zeker niet lullig bedoeld tov Ynske en mede-ZLSM-ers maar ik ken de beste man niet eens. Als een bekende van mijn collega's overlijd ga ik ook geen minuut stilte houden
quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
toevoeging:
wie heeft er vandaag twee minuten stilte gehouden?
Ik denk de meeste van ons?
Voor wie? voor de gevallenen in welke oorlog dan ook...hebben wij die mensen persoonlijk gekend? Nee! maar we zijn wel bereid om er ff twee minuten onze bek voor te houden en respect te tonen.
Ik vind dat we dat zaterdag ook wel ff op moeten kunnen brengen.
Nope ikke niet, denk zowat mijn gehele bedrijf niet.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
toevoeging:
wie heeft er vandaag twee minuten stilte gehouden?
Ik denk de meeste van ons?
Voor wie? voor de gevallenen in welke oorlog dan ook...hebben wij die mensen persoonlijk gekend? Nee! maar we zijn wel bereid om er ff twee minuten onze bek voor te houden en respect te tonen.
Ik vind dat we dat zaterdag ook wel ff op moeten kunnen brengen.
Precies, heb helemaal geen zin in deze on-discussie. Het is niet alsof er in deze discussie de mogelijkheid bestaat de ander van je gelijk te overtuigen namelijkquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:05 schreef HMaster-II het volgende:
voor dat we mekaar weer gaan slaan. iedereen heeft een eigen mening en stand punt..
Hmmmm...dat ligt idd dichtbijquote:Op donderdag 4 mei 2006 19:18 schreef Muk het volgende:
Het ouderlijk huis van mijn ouwe heer ligt langs het miljoenenlijntje, het is het oude stationnetje van eys.
daar rijd ik achteraf nog eventjes heen voor wat foto's, het ligt onder aan zo'n beetje de mooiste heuvel van limburg![]()
http://www.miljoenenlijn.nl/pic/st_eys_1.jpg
edit, en het lukt me op de een of andere manier niet om de foto hier te tonen, dus ik heb m maar gelinkt....![]()
Beetje waardering voor het feit dat ze zoiets laten schieten om ons te kunnen helpen mag ook best vind ik. We kunnen alleen maar hopen dat ze daar geen spijt van krijgen. Alleen al daarom vind ik eenminuuje niet meer dan gepast.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
ik wil alleen maar zeggen dat 1 of 2 minuutjes van onze tijd om even iemand respect te tonen (en vooral de medewerkers die niet bij zijn begrafenis zijn omdat ze die dag bij ons zijn) niet teveel gevraagd is. Ook al heb je de persoon nooit gekend.
Waardering is er zeker, maar dan uit ik die liever persoonlijk aan hun dan een minuut stilte te gaan houden voor een collega die ik niet kenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje waardering voor het feit dat ze zoiets laten schieten om ons te kunnen helpen mag ook best vind ik. We kunnen alleen maar hopen dat ze daar geen spijt van krijgen. Alleen al daarom vind ik eenminuuje niet meer dan gepast.
Ik snap je standpunt volkomen hoor.quote:Op donderdag 4 mei 2006 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind van niet.
Ik herdenk mijn broertje altijd tijdens de dodenherdenking omdat hij speciaal voor me was. ik vind 1 x per jaar stilstaan bij een overledene niet meer dan normaal.
maargoed het maakt me allemaal niet zoveel uit wat jullie gaan beslissen en misschien ben ik om deze tijd van het jaar ook extra gevoelig juist omdat mijn broertje begin mei is doodgegaan en ik hem altijd rond deze tijd herdenk.
ik wil alleen maar zeggen dat 1 of 2 minuutjes van onze tijd om even iemand respect te tonen (en vooral de medewerkers die niet bij zijn begrafenis zijn omdat ze die dag bij ons zijn) niet teveel gevraagd is. Ook al heb je de persoon nooit gekend.
mijn mening...meer niet.
Muuk, alsjeblieftquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:19 schreef Mukie een reactie op Puckzzz:
quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
En zullen we deze discussie hier dan nu stoppen zoals je zelf al voorstelde
Oh okee, da's voor mij ook wel genoegquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:19 schreef Mukie het volgende:
Wel respecteer ik de anderen die dit wel willen doen.
Ja meesterquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
En zullen we deze discussie hier dan nu stoppen zoals je zelf al voorstelde
ik was nog niet klaar verdulleme, was nog een idee aant uittypenquote:
Mooi....probleem opgelostquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, da's voor mij ook wel genoeg
Ideeen zijn goed, zolang ze betrekking hebben op foto'squote:Op donderdag 4 mei 2006 21:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik was nog niet klaar verdulleme, was nog een idee aant uittypen
lachen dit, crew die door een wannabee tot de orde geroepen wordtquote:
Je moet crew ook opvoedenquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lachen dit, crew die door een wannabee tot de orde geroepen wordt
Ik denk dat die wel geregeld kunnen worden via Ynske. Die heeft direct toegang tot de website, en kan ze aan de "stomers" laten zien.quote:Op donderdag 4 mei 2006 21:19 schreef Mukie het volgende:
Oe direct een ideetje: misschien ook leuk voor de mensen van "de treintjes" om ze een paar prachtige shots cadeau te doen? Als dank enzo?
Checkquote:Op donderdag 4 mei 2006 21:19 schreef Mukie het volgende:
Oe direct een ideetje: misschien ook leuk voor de mensen van "de treintjes" om ze een paar prachtige shots cadeau te doen? Als dank enzo?
Helaasquote:
Rangeerwerkzaamheden. En loodsen mogen we niet inquote:Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ook niet stiekem in een loods of zo? Er zou treinverkeer zijn zei je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |