abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:48:05 #261
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37555681
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee, maar ik ben het wel eens met Mukie's standpunt Het is zeker niet lullig bedoeld tov Ynske en mede-ZLSM-ers maar ik ken de beste man niet eens. Als een bekende van mijn collega's overlijd ga ik ook geen minuut stilte houden
Okee daar valt best wel wat voor te zeggen.
Maar omdat wij dankzij de enorme medewerking van ZLSM en zijn medewerkers zaterdag gebruik mogen maken van het emplacement vind ik het een hele kleine moeite om een beetje respect te tonen voor het eventuele verdriet dat zij misschien voelen voor het verlies van hun collega.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:50:55 #262
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37555789
toevoeging:

wie heeft er vandaag twee minuten stilte gehouden?
Ik denk de meeste van ons?
Voor wie? voor de gevallenen in welke oorlog dan ook...hebben wij die mensen persoonlijk gekend? Nee! maar we zijn wel bereid om er ff twee minuten onze bek voor te houden en respect te tonen.
Ik vind dat we dat zaterdag ook wel ff op moeten kunnen brengen.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_37555909
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
toevoeging:

Voor wie? voor de gevallenen in welke oorlog dan ook...hebben wij die mensen persoonlijk gekend? Nee! maar we zijn wel bereid om er ff twee minuten onze bek voor te houden en respect te tonen.

Je gaat nu appels en peren vergelijken, Puckzzz Je kunt een nationale dodenherdenking niet vergelijken met een sterfgeval door ziekte, ouderdom of ongeval.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:58:10 #264
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37556061
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:50 schreef Puckzzz het volgende:
toevoeging:

Nope ikke niet, denk zowat mijn gehele bedrijf niet.
Waarom is dit? Veelal mensen kennen idd geen mensen die in de oorlog zijn gesneuveld, het bekende ver-weg-van-mijn-bed-show etc.. Je kunt hier een hele discussie aan wijden waarom je het juist wel of niet wilt doen. Vind het een mooi gebaar, maar als je stilte gaat houden voor een situatie waar je het bvb niet mee eens bent, niet kent of de persoon niet kent, dan doe je dit niet uit je eigen overtuiging. Maar eerder uit het feit "omdat het zo hoort". Dat is in mijn optiek verkeerd/scheef, vandaar dat ikzelf dit ook niet doe. Ik moet daarachter staan, het eens ermee zijn of de persoon kennen.

Misschien een scheve vergelijking, maar het volgende was hier in Brunssum gebeurd: Een afrekening in het drugscircuit, wat zowat iedereen weet dat het dat was. Dan een stille tocht houden vanwege zinloos geweld. Sorry dat gaat er bij mij niet in. Mijn excuses hiervoor, het mag misschien vervelend zijn of onaardig naar de nabestaanden/vrienden en familie toe, maar dat is nu eenmaal zo.
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 4 mei 2006 @ 20:59:10 #265
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_37556094
Ik vind van niet.
Ik herdenk mijn broertje altijd tijdens de dodenherdenking omdat hij speciaal voor me was. ik vind 1 x per jaar stilstaan bij een overledene niet meer dan normaal.

maargoed het maakt me allemaal niet zoveel uit wat jullie gaan beslissen en misschien ben ik om deze tijd van het jaar ook extra gevoelig juist omdat mijn broertje begin mei is doodgegaan en ik hem altijd rond deze tijd herdenk.

ik wil alleen maar zeggen dat 1 of 2 minuutjes van onze tijd om even iemand respect te tonen (en vooral de medewerkers die niet bij zijn begrafenis zijn omdat ze die dag bij ons zijn) niet teveel gevraagd is. Ook al heb je de persoon nooit gekend.

mijn mening...meer niet.
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:05:03 #266
117222 HMaster-II
<3 HMistress
pi_37556301
voor dat we mekaar weer gaan slaan. iedereen heeft een eigen mening en stand punt..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:07:31 #267
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37556390
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:05 schreef HMaster-II het volgende:
voor dat we mekaar weer gaan slaan. iedereen heeft een eigen mening en stand punt..
Precies, heb helemaal geen zin in deze on-discussie. Het is niet alsof er in deze discussie de mogelijkheid bestaat de ander van je gelijk te overtuigen namelijk Dus laten we het maar lekker zo laten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_37556573
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 19:18 schreef Muk het volgende:
Het ouderlijk huis van mijn ouwe heer ligt langs het miljoenenlijntje, het is het oude stationnetje van eys.

daar rijd ik achteraf nog eventjes heen voor wat foto's, het ligt onder aan zo'n beetje de mooiste heuvel van limburg

http://www.miljoenenlijn.nl/pic/st_eys_1.jpg

edit, en het lukt me op de een of andere manier niet om de foto hier te tonen, dus ik heb m maar gelinkt....
Hmmmm...dat ligt idd dichtbij 9 minuten volgens de routeplanner Vind je het erg als ik ff meega
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:13:32 #269
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37556574
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:59 schreef Puckzzz het volgende:

ik wil alleen maar zeggen dat 1 of 2 minuutjes van onze tijd om even iemand respect te tonen (en vooral de medewerkers die niet bij zijn begrafenis zijn omdat ze die dag bij ons zijn) niet teveel gevraagd is. Ook al heb je de persoon nooit gekend.
Beetje waardering voor het feit dat ze zoiets laten schieten om ons te kunnen helpen mag ook best vind ik. We kunnen alleen maar hopen dat ze daar geen spijt van krijgen. Alleen al daarom vind ik eenminuuje niet meer dan gepast.
pi_37556759
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Beetje waardering voor het feit dat ze zoiets laten schieten om ons te kunnen helpen mag ook best vind ik. We kunnen alleen maar hopen dat ze daar geen spijt van krijgen. Alleen al daarom vind ik eenminuuje niet meer dan gepast.
Waardering is er zeker, maar dan uit ik die liever persoonlijk aan hun dan een minuut stilte te gaan houden voor een collega die ik niet ken

En zullen we deze discussie hier dan nu stoppen zoals je zelf al voorstelde
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:19:30 #271
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37556783
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 20:59 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind van niet.
Ik herdenk mijn broertje altijd tijdens de dodenherdenking omdat hij speciaal voor me was. ik vind 1 x per jaar stilstaan bij een overledene niet meer dan normaal.

maargoed het maakt me allemaal niet zoveel uit wat jullie gaan beslissen en misschien ben ik om deze tijd van het jaar ook extra gevoelig juist omdat mijn broertje begin mei is doodgegaan en ik hem altijd rond deze tijd herdenk.

mijn mening...meer niet.
Ik snap je standpunt volkomen hoor. De dodenherkening an sich doet mij niet veel omdat ik de mensen die mij persoonlijk zijn weggevallen doorheen het jaar altijd wel even "aanspreek".

Een minuut stilte is ook een mooi gebaar en zeker niet teveel gevraagd. Ik zeg alleen dat je er dan ook volkomen achter moet staan en dat doe ik niet vanwege de redenen die hierboven staan. Wel respecteer ik de anderen die dit wel willen doen. De rest die dat niet wilt doen, kan dan wel even "aan de kant gaan staan". Snappie?

Ieder zo zn ding en we gaan er een mooie reportage van maken

Oe direct een ideetje: misschien ook leuk voor de mensen van "de treintjes" om ze een paar prachtige shots cadeau te doen? Als dank enzo?
pi_37556812
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:19 schreef Mukie een reactie op Puckzzz:
Muuk, alsjeblieft
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:20:46 #273
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37556822
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:19 schreef Mukie het volgende:
Wel respecteer ik de anderen die dit wel willen doen.
Oh okee, da's voor mij ook wel genoeg
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:21:13 #274
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37556834
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:18 schreef PdeHoog het volgende:
Ja meester
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:21:17 #275
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_37556839
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Muuk, alsjeblieft
[..]
ik was nog niet klaar verdulleme, was nog een idee aant uittypen
pi_37556854
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Oh okee, da's voor mij ook wel genoeg
Mooi....probleem opgelost We laten ieder gewoon lekker zijn gang gaan
pi_37556867
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:21 schreef Mukie het volgende:

[..]

ik was nog niet klaar verdulleme, was nog een idee aant uittypen
Ideeen zijn goed, zolang ze betrekking hebben op foto's
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:21:58 #278
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37556868
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:20 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Muuk, alsjeblieft
[..]
lachen dit, crew die door een wannabee tot de orde geroepen wordt
pi_37556896
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

lachen dit, crew die door een wannabee tot de orde geroepen wordt
Je moet crew ook opvoeden
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:22:56 #280
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_37556899
quote:

Oe direct een ideetje: misschien ook leuk voor de mensen van "de treintjes" om ze een paar prachtige shots cadeau te doen? Als dank enzo?
Ik denk dat die wel geregeld kunnen worden via Ynske. Die heeft direct toegang tot de website, en kan ze aan de "stomers" laten zien.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  donderdag 4 mei 2006 @ 21:24:02 #281
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37556942
maar geen railbus dus?
pi_37556960
quote:

Check Daar zat ik idd ook over na te denken Iets wat ze desnoods ook als reclame-materiaal kunnen gebruiken (met de nodige bronvermeldingen, om gelijk de rechten-discussies de kop in te drukken )
pi_37556982
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
maar geen railbus dus?
Helaas
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:01:43 #284
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37558392
ook niet stiekem in een loods of zo? Er zou treinverkeer zijn zei je?
pi_37558436
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ook niet stiekem in een loods of zo? Er zou treinverkeer zijn zei je?
Rangeerwerkzaamheden. En loodsen mogen we niet in Ik stel voor om dit even tegen Ynske aan te houden aangezien ik er verder weinig over te zeggen heb
  donderdag 4 mei 2006 @ 22:04:44 #286
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_37558519
ik wil een railbus of ik ga over het spoor lopen

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')