Mij ook wel. Dit is meer een bevestiging van wat ik altijd al dacht.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:37 schreef Sneeze het volgende:
Voor mij was het al duidelijk wie ging winnen vanaf zijn auditie.
Update:
Gezien de prono van de top 24, lang lang geleden, wisten CrazyDutchPunk en OurLadyPeace het ook.![]()
Foei! zo praat je niet over een beeldschone vrouwkequote:Op woensdag 17 mei 2006 21:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Elliott #1: matig
Kat #1: Wat een kut!
Ze isquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:23 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Foei! zo praat je niet over een beeldschone vrouwke![]()
Maar het is wel nek-aan-nek, dus het kan nog spannend worden!quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens Dialidol is Taylor veilig v/d finale en zou Elliot afvallen
Jammer, dat mensen houden van geschreeuw. Doet me denken aan Katie Melua. Is bar en bar slecht, terwijl 'iedereen' het mooi vindt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat Kath wel zal winnen ivm commercieel succesHelaasch.
Katie Melua moet dood.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jammer, dat mensen houden van geschreeuw. Doet me denken aan Katie Melua. Is bar en bar slecht, terwijl 'iedereen' het mooi vindt.
de top 8 ladies volgens mijquote:Op woensdag 17 mei 2006 21:47 schreef AlohaXa het volgende:
Hmm welke aflevering was dat met nadia's tenderness? Ik heb toevallig die hele seizoen ook nog liggen. Wilde het van de week nog weggooien.
quote:
Oh puhlease, die uithaal aan het eind, ik heb nog nooit zo iets over the tops gezien. Zij doet ALTIJD alles zo ongelooflijk over the top, het glazuur springt er compleet van van mijn tanden af. Echt koningin overdramatic.quote:Op woensdag 17 mei 2006 15:39 schreef LeBeau het volgende:
WOW, Somewhere Over the Rainbow was echt super. Voor mij het moment van het seizoen.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:27 schreef Marble het volgende:
[..]
Oh puhlease, die uithaal aan het eind, ik heb nog nooit zo iets over the tops gezien. Zij doet ALTIJD alles zo ongelooflijk over the top, het glazuur springt er compleet van van mijn tanden af. Echt koningin overdramatic.
Kloptquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nee, Elliot is geniaal.
Heb je zijn tweede optreden überhaupt wel gezien? Was gewoon echt een feestje. Ik heb genoten.quote:Hij staat stil,
Merk je niks van. Hij gaat gewoon helemaal voor zijn performance en haalt alles eruit wat er in zit. En is bovendien veruit het muzikaalst.quote:is altijd zenuwachtig,
a) valt dat reuze mee en b) draait het hier ook echt om uiterlijk ja, vandaar dat Taylor het populairste is.quote:ziet eruit als Frodo goes Hollywood..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |