Zeker de eerste keer laten ze je meestal ff 5-10 min zitten om ff te checken hoe het gaat enzo. Ik moest de eerste keer een volle 10 min in die prikstoel blijven hangen vanwege lage bloeddruk.quote:Op woensdag 3 mei 2006 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als je duizelig bent na het doneren, kun je toch ook gewoon even blijven liggen/zitten tot je het idee hebt dat je weer kunt lopen zonder om te vallen? Daar zullen ze toch wel ruimte voor hebben?
ja zeker! ze doen daar heel bemoederig overquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als je duizelig bent na het doneren, kun je toch ook gewoon even blijven liggen/zitten tot je het idee hebt dat je weer kunt lopen zonder om te vallen? Daar zullen ze toch wel ruimte voor hebben?
...en kusje op je voorhuidhoofdquote:Op woensdag 3 mei 2006 15:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja zeker! ze doen daar heel bemoederig overze laten je dan nog even in die stoel liggen.. krijg je een glaasje drinken erbij enz
iew iew.........krijgt flashbacks van zijn (inmiddels verwijderde) tepelpiercing.....quote:Op woensdag 3 mei 2006 18:19 schreef Vanyel het volgende:
Ik raakte helemaal geïnspireerd, maar mag ook niet wegens te verse (ontstoken) piercing.
vleeseters personificatie van het kwaad?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:57 schreef TechXP het volgende:
[..]
Drogredenen? Zoals? Zijn gewoon feiten wat ik opnoem.
bij mijn weten 18 jaar, tenzij je toestemming hebt van je ouders / voogden ook al paar jaar jonger.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:50 schreef Rens_Wilders het volgende:
Is er eigenlijk een minimumleeftijd om bloeddonor te zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |