Die laatste heb ik nog niet geprobeerd, die is voor de volgende keer.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:19 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
..ja!....en en en....wie 't snelst flauwvalt!..en de meeste gratis gevulde koeken naar binnen geschrokt krijgt...en 't verst komt met bloedspuiten als jezelf de naald eruit trekt![]()
Je mag wel wat oude pannen van mij hebben hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 13:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
zou wel wilen, maar heb bijna altijd een flink ijzertekort
quote:Op donderdag 27 april 2006 16:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Die dikke zoen ken ik al. Bij mij zul je iets meer moeten bieden.
Dat maakt niet uit!quote:Op donderdag 27 april 2006 17:03 schreef Handschoen het volgende:
kan niet, ik gebruik medicijnen tegen stofallergie
En ik ben buiten Europa geweest laatst![]()
Ik wil niets krijgen, dus dan ga ik ook niets gevenquote:Op donderdag 27 april 2006 13:50 schreef Make-Yourself het volgende:
..nu ben ik wel erg benieuwd welk principe je hier gebruikt...
Waarom zo negatief? voor hetzelfde geld wordt er een wereldverbeteraar gered met jouw bloed.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef TechXP het volgende:
[..]
Ik wil niets krijgen, dus dan ga ik ook niets geven
En ik ga principieel geen bloed geven, omdat ik daarmee mensen steun, die ik liever niet zie overleven, omdat die in hun leven meer leed geven aan mens en dier. En omdat ze toch hun leven niet verbeteren.
Niet iedereen die naar de KFC gaat is de personificatie van het kwaad hoor.quote:Zoals iemand eens zei: "Dan red je tig mensen, maar dan gaan ze daarna naar de KFC."
En tsja.. dan zorgen ze voor leed bij mens en dier. En zorgen ze voor vervuiling en vernietiging van natuur.
Ok, maar dan moet je dus nú naar het ziekenhuis gaan om een document aan te vragen waarin staat dat jij in het geval van een ongeluk géén bloedtransfusie wenst te ontvangen. En dat moet je dan vervolgens altijd bij je dragen. Doe je dat niet, dan vind ik je een laffe zak - hier op een forum hard schreeuwen dat je het niet wenst te ontvangen maar stiekem maar al te graag wel gewoon. Put your money where your mouth is.quote:Op donderdag 27 april 2006 18:49 schreef TechXP het volgende:
[..]
Ik wil niets krijgen, dus dan ga ik ook niets geven
Kan het niet controleren. Als ik zou kunnen aangeven aan wie mijn bloed zou horen zou ik er misschien nog over nadenkenquote:Op donderdag 27 april 2006 19:45 schreef capibar het volgende:
Waarom zo negatief? voor hetzelfde geld wordt er een wereldverbeteraar gered met jouw bloed.
Voor mij welquote:Niet iedereen die naar de KFC gaat is de personificatie van het kwaad hoor.![]()
Zit in mijn portomonnee. Maar of ze daar op letten wanneer ik bewusloos lig is wel een goede vraag. Ze kijken wel naar officiele documenten als donorcodecil. Die heb ik ook op zak met aangegeven dat mijn organen niet afsta. Maar heb eens nagevraagd of ze in de toekomst niet zoiets gingen doen waarbij je ook kan aangeven dat je niets wilt ontvangen. Maar daar doen ze niet aan.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:15 schreef filmfreek het volgende:
Ok, maar dan moet je dus nú naar het ziekenhuis gaan om een document aan te vragen waarin staat dat jij in het geval van een ongeluk géén bloedtransfusie wenst te ontvangen. En dat moet je dan vervolgens altijd bij je dragen. Doe je dat niet, dan vind ik je een laffe zak - hier op een forum hard schreeuwen dat je het niet wenst te ontvangen maar stiekem maar al te graag wel gewoon. Put your money where your mouth is.
Sowieso heeft de gemiddelde mens een te grote impact op milieu.quote:Die zijn altijd heel dankbaar, en het zijn heus geen KFC-junks;
Waar op te halen?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:20 schreef Hik het volgende:
Je krijgt er een dikkevoor! (en mijn eeuwige dankbaarheid)
Ik eet misschien 1 keer per jaar bij de MAC (bij KFC heb ik nooit gegeten btw), ik ben dus de personificatie van het kwaad?quote:
Het gaat niet om de KFC, MAC oid.. KFC gaf ik alleen maar als voorbeeld van de verspillende consumptiemaatschappij.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:09 schreef capibar het volgende:
Ik eet misschien 1 keer per jaar bij de MAC (bij KFC heb ik nooit gegeten btw), ik ben dus de personificatie van het kwaad?
Nieets mee heb?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:51 schreef Maeghan het volgende:
maar bewust iedere keer bloed afstaan tegen mijn zin (ik heb het al niet zo op naalden) om een systeem in stand te houden waar ik niets mee heb?
Deels.. maar niet totaal. Ook nog andere redenen spelen mee. Ook gewoon het gevoel dat wat in mijn lichaam zit niet voor anderen bestemd isquote:Op donderdag 27 april 2006 23:51 schreef Maeghan het volgende:
Het gaat volgens mij bij TechXP meer om het principe dat het vrij nutteloos is om mensen in leven te houden terwijl de mens per definitie milieuvervuilend en dieronvriendelijk is.
Ik heb het andersom erger. De gedachte dat ik morgen wakker zou worden met de organen van iemand anders, dat vind ik echt verschrikkelijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:55 schreef TechXP het volgende:
[..]
Deels.. maar niet totaal. Ook nog andere redenen spelen mee. Ook gewoon het gevoel dat wat in mijn lichaam zit niet voor anderen bestemd is(bloed en organen dus).
Is Fok! de maatschappij?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:53 schreef ThE_ED het volgende:
Nieets mee heb?
Je leeft toch in de maatschappij?
Je post nu toch op fok?!
Een deel van de maatschappij ja. En welzeker een deel en een product van het systeem waar Maegan blijkbaar niet aan mee wenst te werken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |