ja dat gaat niet!quote:Op donderdag 27 april 2006 12:55 schreef mvdlubbe het volgende:
liefie_, misschien moet je betere afspraken proberen te maken!
Wat 1 LULquote:Op donderdag 27 april 2006 12:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat gaat niet!
zn telefoon is afgesloten en heb geen mail adres en de school ook niet en heeft ook geen ander nr
dus blijf als een gek berichten achter laten op school en briefjes in zn postvak duwen met mijn nummer en mail adres of ie alsjeblieft contact op wil nemen
maja dat doet ie dus niet
quote:Op donderdag 27 april 2006 12:54 schreef liefie_ het volgende:
doet ie t weer he! stomme stagebegleider
hij was er niet
kom ik dan om half 6 mn bed voor uit
gelukkig kon ik 2 uurtjes invallen bij toetsen maja
echt vreselijk slechte begleiding daar
mooi ben dus een echte fokker want ik miep
Tip: haal ademquote:Op donderdag 27 april 2006 12:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat gaat niet!
zn telefoon is afgesloten en heb geen mail adres en de school ook niet en heeft ook geen ander nr
dus blijf als een gek berichten achter laten op school en briefjes in zn postvak duwen met mijn nummer en mail adres of ie alsjeblieft contact op wil nemen
maja dat doet ie dus niet
Jammerquote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik overwoog nog een fobofoto van de bollen van M_r hier te plaatsen maar het leek me in dit geval wijs dat niet te doen.
Dat lijkt mij ook ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef mvdlubbe het volgende:
Ik overwoog nog een fobofoto van de bollen van M_r hier te plaatsen maar het leek me in dit geval wijs dat niet te doen.
Het mag!quote:
Policy.quote:
die is dus ook telkens afwezig en niet bereikbaar en zoquote:Op donderdag 27 april 2006 12:57 schreef mvdlubbe het volgende:
En er is niemand waar je deze misstand kan melden?
quote:Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl domeinen te gebruiken.
Nee, hij quotequote:
Ik ken de policy, maar dan vind ik je nog steeds een eikel als je mijn foto's plaatst zonder toestemming.quote:
Gewoon die stagebegeleider pijpen: dan komt hij welquote:
Ja, dat is een mening. En die mag jij hebben.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ken de policy, maar dan vind ik je nog steeds een eikel als je mijn foto's plaatst zonder toestemming.
Jee, thanks.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:03 schreef mvdlubbe het volgende:
[..]
Ja, dat is een mening. En die mag jij hebben.
punt niet denk ik... want ja ik doe wel goed mn best en zo...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Maare, liefie_, dit gaat toch niet je uiteindelijke punt ofzo beïnvloeden hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |