Dat is inderdaad voor koninginne dag, door heel amsterdam hangen gekleurde ballonnen (althans vorig jaar waren het dat) en elke kleur staat voor de route naar rembrand's plein, leidse plein en museum plein.quote:Op donderdag 27 april 2006 19:13 schreef GSMboy het volgende:
En wat doet dat rek daar achter?
Dat zag ik ook...volgens mij was het Yvonnequote:Op donderdag 27 april 2006 20:02 schreef mister_dog het volgende:
huh... er zwaaide iemand naar die cam... wahah nu werd ze bijna aangereden door de tram
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:03 schreef Razor21 het volgende:
Wie durft er een taxi te bestellen daar zo...
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat zag ik ook...volgens mij was het Yvonne![]()
wat dan?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:06 schreef Razor21 het volgende:
Nou ik zit te wachten tot de toiletten weer worden neergezet net als verleden jaar...
Was voor koninginnedag van die Dixie dingen...kwam er zo'n wagen aanrijdenquote:
wat is daat invredesnaam leuk aan?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:07 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Was voor koninginnedag van die Dixie dingen...kwam er zo'n wagen aanrijden![]()
waai not?quote:Op donderdag 27 april 2006 20:10 schreef Webcrowler het volgende:
ik zag het ook jah..... Foei motor muisje... Daar mag je helemaal niet in rijden
en dat ik dat dan nog echt ga proberen ook he...quote:Op donderdag 27 april 2006 20:10 schreef Razor21 het volgende:
Als je die cam bekijkt kun je met je scrollwiel van je muis inzoomen![]()
CHEIIIIILquote:Op donderdag 27 april 2006 20:11 schreef woeeiiii het volgende:
okay jongens ik ga dr nu naar toe. ik kom ongeveer om kwart voor 10 aan, dus vergeet niet kijken
21:35 treinstation centraal
amsterdam cs tram oostzijde
amsterdam 21:42 lopen 7 min
--------------------------------------------------------------------------------
21:42 cs tram oostzijde
amsterdam spui/rokin
amsterdam 21:44 tram 25
gvb
richting president kennedylaan
--------------------------------------------------------------------------------
21:44 spui/rokin
amsterdam koningsplein
amsterdam 21:48 lopen 4 min
later!
eenrichtings verkeer en alleen (brom)fietsers mogen daarin, maarja politie mag alles natuurlijk welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |