Yup, naast de beste vlaamse patatboer van Amsterdamquote:Op donderdag 27 april 2006 13:08 schreef Kiteless het volgende:
Er zit een intertoys zo'n 50m na het zebrapad dat je daar ziet, daar hebben ze vast wel krijt
Draai je monitor dan ook omquote:Op donderdag 27 april 2006 13:22 schreef harteloos het volgende:
Bij mij is het beeld groen en lopen de mensen ondersteboven :|
Was iets van riooldienst geloof ik, wel hip gespoten voor aanstaande zaterdagquote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef Razor21 het volgende:
Kwam even een knaloranje vrachtwagen langs![]()
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:23 schreef Razor21 het volgende:
Kwam even een knaloranje vrachtwagen langs![]()
ik heb het verlede jaar gedaan heb heb bog steeds niet me euro gekregen van Dannyquote:
Ik zit er nu 30 meter vanaf, in de unibieb!quote:Op donderdag 27 april 2006 13:13 schreef Xecutioner het volgende:
niemand die daar in buurt werkt? even wat leuks roepen ofzow!
Hij staat achter een kantoorraam op het hoekje Leidsestraat.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:35 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Niveau!
Van wie is die cam eigenlijk? En waar is-ie op aangesloten? Een pc in een woonhuis?
Nou wat let je....quote:Op donderdag 27 april 2006 14:25 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik zit er nu 30 meter vanaf, in de unibieb!
Ikke 50m, hoek herengracht / leidsestraat...quote:Op donderdag 27 april 2006 14:25 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik zit er nu 30 meter vanaf, in de unibieb!
Ik heb vorig jaar al een keer als een idioot staan springen en schreeuwen op dat stoepje, dit keer laat ik de eer aan een ander.quote:
goh, het wordt voor de 2e keer gedaanquote:Op donderdag 27 april 2006 14:31 schreef lurf_doctor het volgende:
Leuk dat dit een jaarlijkse traditie wordt![]()
Geluid was er vorige keer ook alquote:Op donderdag 27 april 2006 16:20 schreef B_BOY het volgende:
der staat een motorwout. niets te doen. tuurlijk doe dat maar van ons belasting geld. word er nog iets gekrijt door fokkers binnenkort???
je hebt nu ook geluid trouwens
der moet een fokker daar gaan schreeuwen.
ik heb verlede keer gevochten met stinktweakers. Welke eer had je ook alweerquote:Op donderdag 27 april 2006 14:30 schreef Mars het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar al een keer als een idioot staan springen en schreeuwen op dat stoepje, dit keer laat ik de eer aan een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |