Viel allemaal reuze mee hoor. Allemaal nogal opgeblazen door de media..quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
ME heeft op de terugweg een bus met Mvv supporters van de weggeplukt -> 2 arrestaties.
Verder 1 eigen steward in elkaar gemepten 1 steward met hartklachten richting ziekenhuis.
![]()
Volgens mij komt het liedje uit Griekenland of ergens uit Zuid-Amerika, of hebben we het nou over een ander nummer..quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:06 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sint half België hem gejat heeft van KVM en St Truiden hem bij jullie heeft ingevoerd.
Haha, ja onze vedetten zullen nu nog vermoeid zijn van dinsdagquote:Op woensdag 24 januari 2007 18:28 schreef postmortum het volgende:
bedankt dat jullie met het sterkste elftal hebben gespeeld .
Tot vrijdag voor the clash of the titans![]()
Inderdaad, vooral door die fakkel op het veld vrees ik..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dat worden weer vette boetes
Hey Afu waarom zien we je niet meer in WOS ?
Hij komt uit Griekenland. Melodie is gedeeltelijk aangepast en sinds begin dit seizoen word hij gezongen bij KV. Sindsdoen is hij snel uitgewaaid over België en nu is hij er dus ook in Nederland.quote:Op donderdag 25 januari 2007 14:01 schreef Afunados het volgende:
[..]
Volgens mij komt het liedje uit Griekenland of ergens uit Zuid-Amerika, of hebben we het nou over een ander nummer..
Liepen pas als een v/d laatste stadion uit, dus heb het zelf niet gezien. Maar naar het schijnt dus wel ja. Erna was er wat heen en weer geren door pubers, niets speciaals..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:16 schreef DarkShine het volgende:
Ziet er trouwens netjes uit in Sittard van jullie kant!
Hoorde dat Sittard na afloop nog moest lopen?
Kameraad van me was als een van de eerste buiten...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:54 schreef Afunados het volgende:
[..]
Liepen pas als een v/d laatste stadion uit, dus heb het zelf niet gezien. Maar naar het schijnt dus wel ja. Erna was er wat heen en weer geren door pubers, niets speciaals..
Is het nu officieel?quote:Op donderdag 5 april 2007 11:25 schreef Afunados het volgende:
Maaskant dus nieuwe trainer MVV. Ben eens benieuwd wat er komen gaat, voor de middenmoot van de eerste divisie zal hij niet gekomen zijn..
[afbeelding]
Succes!
Omdat Maaskant er trainer is of wat ?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:47 schreef DutchGooner het volgende:
Hoe kan je een hekel krijgen aan een club
Niet te veel het wereldje op VI kijkenquote:Op donderdag 5 april 2007 19:36 schreef DarkShine het volgende:
Maaskants Volgende Vereniging?
Ik kon me al niet voorstellen dat hij dat zelf had verzonnenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Niet te veel het wereldje op VI kijken
Boeiuh, vond hem wel passend.quote:Op donderdag 5 april 2007 20:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Niet te veel het wereldje op VI kijken
quote:
Wat was de naam van jullie nieuwe trainer ook alweer ?quote:Op donderdag 5 april 2007 20:15 schreef postmortum het volgende:
trouwens maaskant dat is toch de trainer die elke keer als die ontslagen wordt terug gaat naar rbc![]()
Laat hem nu, voor het eerst in jaren kan hij onder die Sittardse steen uitkomen. Eindelijk zijn ze eens even niet meer het lachertje van Limburg...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat was de naam van jullie nieuwe trainer ook alweer ?
Qua voetbal heb je wel gelijk. Maar om clubs die met de tekst "voor huisdieren" op hun shirt spelen kan ik ook best lachenquote:Op donderdag 5 april 2007 20:53 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Laat hem nu, voor het eerst in jaren kan hij onder die Sittardse steen uitkomen. Eindelijk zijn ze eens even niet meer het lachertje van Limburg...
Denk niet dat die discussie in dit topic thuishoortquote:Op donderdag 5 april 2007 21:27 schreef Samcali het volgende:
[..]
Qua voetbal heb je wel gelijk. Maar om clubs die met de tekst "voor huisdieren" op hun shirt spelen kan ik ook best lachen![]()
Absoluut, de grootste kwal uit het Nederlandse trainersgildequote:Op donderdag 5 april 2007 18:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Omdat Maaskant er trainer is of wat ?
quote:Nerd.
Sterkte ermee schatquote:Robert welkom
Ik vermoed MVV - Feyenoord 3-3. Een van de enige wedstrijden die dat jaar live op C+ was.quote:Op vrijdag 6 april 2007 17:29 schreef Samcali het volgende:
Ik heb een MVV shirt in mijn verzameling, gedragen door Wasiu Taiwo, ik geloof in 1999. Het shirt heeft echter Canal+ als shirtsponsor, en daar schijnt maar 1 wedstrijd mee gespeeld te zijn.
Heeft iemand van de MVV fans hier misschien enig idee welke wedstrijd dat precies was![]()
Heeft niets aan zijn val overgehouden, veel geluk gehad dus.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:41 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ziet er weer goed uit jongens. Hoe is het met Snuf?
Was er niet bij maar ik las van wel ja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:49 schreef Reneuh het volgende:
Gisteravond een behoorlijk bloedeloos 0-0 tegen VVV, las ik in de krant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |