Danny moet helemaal niet weg. Hij moet hoe dan ook voor de club behouden blijven.quote:Op donderdag 27 april 2006 02:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Danny moet weg, maar is wel een echte Ajacied!
538 aan het luisteren?quote:Op donderdag 27 april 2006 08:54 schreef PeZu het volgende:
hoorde net ook iets over davids......
Ten Cate is opeens zo goed omdat hij bij Barca zit.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Ten Cate zegt PSV af, hij gaat naar Ajax. Proficiat.
Sjappie, hoe lang volg jij het Nederlandse voetbal al? Met Vitesse en (vooral) NAC geweldig gepresteerd, hoge klassering met aanvallend, attractief voetbal. De successen bij Barça zijn eerder op het conto te schrijven van Henk ten Cate dan Frank Rijkaard.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ten Cate is opeens zo goed omdat hij bij Barca zit.
Dat hij het eerst maar eens zelf laat zien.
Ik vond ten Cate bij Vitesse en NAC ook altijd al een hele goede trainer. Het is niet zo dat ik hem nu pas een goede trainer vind, omdat hij bij Barca zit. Toch hoop ik dat Blind nog mag blijven. Maar ben bang dat dat niet gebeurt. Dan maar Ten Cate als hoofdcoach met Danny en Jari als zijn assistentenquote:Op donderdag 27 april 2006 09:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ten Cate is opeens zo goed omdat hij bij Barca zit.
Dat hij het eerst maar eens zelf laat zien.
Ik geef Advocaat nog altijd meer krediet en die heeft meer dingen bereikt.
Met NAC was het echt niet iets bijzonders.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sjappie, hoe lang volg jij het Nederlandse voetbal al? Met Vitesse en (vooral) NAC geweldig gepresteerd, hoge klassering met aanvallend, attractief voetbal. De successen bij Barça zijn eerder op het conto te schrijven van Henk ten Cate dan Frank Rijkaard.
Ten Cate heeft bij NAC en Vitesse ook goed gepresteerd. Dat Ten Cate wel naar Ajax wil en PSV afzegt, zegt alles over de waardeloze uitstraling die Westerhof en Timmer PSV meegeven en hoezeer het vertrek van Hiddink gaat tellen. Een kandidaat voor de trainerspositie komt praten bij PSV en treft twee mensen die beiden niet weten wat buitenspel is en denken dat doordekken een term uit de paardensport is. Tsja, dan leg je het tegen iedere club af.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sjappie, hoe lang volg jij het Nederlandse voetbal al? Met Vitesse en (vooral) NAC geweldig gepresteerd, hoge klassering met aanvallend, attractief voetbal. De successen bij Barça zijn eerder op het conto te schrijven van Henk ten Cate dan Frank Rijkaard.
hij zal kiezen tussen newcastleAjax en bij Barca blijvenquote:Op donderdag 27 april 2006 09:17 schreef Robar het volgende:
Ik had juist begrepen dat ten Cate misschien wel naar Engeland zou gaan?!?!
Maar ik kan er naast zitten.
Het grote verschil is dus Martin van Geel, bij PSV vult Guus Hiddink namelijk de positie van Danny Blind en Martin van Geel in, want John Jaakke en Maarten Fonteijn weten ook niet wat buitenspel is en denken dat doordekken een term uit de paardensport is.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:16 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ten Cate heeft bij NAC en Vitesse ook goed gepresteerd. Dat Ten Cate wel naar Ajax wil en PSV afzegt, zegt alles over de waardeloze uitstraling die Westerhof en Timmer PSV meegeven en hoezeer het vertrek van Hiddink gaat tellen. Een kandidaat voor de trainerspositie komt praten bij PSV en treft twee mensen die beiden niet weten wat buitenspel is en denken dat doordekken een term uit de paardensport is. Tsja, dan leg je het tegen iedere club af.
Moeten we het nu weer over Scheringa hebben...[quote:Op donderdag 27 april 2006 09:27 schreef Robar het volgende:
Doordekken is toch een verzekeringsterm?
Maar toch ook wel logisch eigenlijk . . .quote:Op donderdag 27 april 2006 09:31 schreef M0NTANA het volgende:
In nog geen vier maanden tijd presteert KJH voldoende om speler van het jaar te worden, opmerkelijk!![]()
Voor het eerst in 30 jaar Europees voetbal halen met NAC, met aanvallend voetbal, vind ik toch vrij bijzonder.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Met NAC was het echt niet iets bijzonders.
Maarja veel plezier ermee.
quote:Op donderdag 27 april 2006 09:32 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar toch ook wel logisch eigenlijk . . .
Is ook wel logisch allemaal, maar als je per 1 januari 2006 pas Ajacied wordt en op 26 april 2006 al wordt verkozen tot Ajacied van het jaar, dan heb je het wel uitstekend gedaan!quote:Op donderdag 27 april 2006 09:33 schreef StarGazer het volgende:
Ik vind het ook een logische keuze
Of de anderen waren gewoon te slecht dit seizoen . . .quote:Op donderdag 27 april 2006 09:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[..]
Is ook wel logisch allemaal, maar als je per 1 januari 2006 pas Ajacied wordt en op 26 april 2006 al wordt verkozen tot Ajacied van het jaar, dan heb je het wel uitstekend gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |