ik heb jouw toch niet in mijn lijst ..... ?quote:
BOB! flikker op!quote:Op woensdag 26 april 2006 23:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
jett!!! slet!!! ga je me naar bed ???
Wil je ook eens ontmaagd worden?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:21 schreef BObNL het volgende:
[..]
jett!!! slet!!! ga je me naar bed ???
Iedere sociale nederlander kotst als er woonwagentuig in de buurt is.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:20 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Met andere woorden. Ja ik heb ook last van dit probleem want wanneer ik me buk begint iedereen die 5 meter achter me loopt te lollercockhalzeren ?
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:13 schreef John_abruzzi het volgende:
Ga eens zonder je moeder winkelen.
En toen werd je wakker, en raad eens ik vind je nog steeds een stakkerquote:Op woensdag 26 april 2006 23:23 schreef BObNL het volgende:
[..]
hop hop hop onder de lakens en ik erop
![]()
Het zou zomaar een nieuw soort hondenras kunnen zijn.quote:
Jeetje ben een half jaar weg,quote:Op woensdag 26 april 2006 23:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En toen werd je wakker, en raad eens ik vind je nog steeds een stakker![]()
Meisjes proberen te playen op het internet,
Beter probeer je het nog een keer in het echt,
Rijmen is leuk rijmen is stoer,
Doe eens iets nuttigs en neuk een hoer,
Ik moet een dichter worden![]()
Met een tube stopverf in je hand misschien wel.quote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:32 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik dacht dat er stond: Bekende smerige dikke wijven
Met een tube stopverf in mijn hand ben ik nog geen dichter,quote:Op woensdag 26 april 2006 23:31 schreef Smots het volgende:
[..]
Met een tube stopverf in je hand misschien wel.
NBK - F-lowz Smots over de kniequote:Op woensdag 26 april 2006 23:38 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Met een tube stopverf in mijn hand ben ik nog geen dichter,
Maar dan noemt de maatschappij mij een oplichter,
Talent niet herkennen is waar ik op kots,
Veel mensen maken zich eraan schuldig met name Smots,
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:01 schreef SHE het volgende:
Sowieso vind ik het vrij hinderlijk dat jij vrij losloopt
Jij bent duidelijk nog nooit in Denemarken geweest.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:52 schreef Refragmental het volgende:
Nou Maikuuul!
Ik kan je vertellen dat we hier in het zuiden nog geluk hebben.
Mijn motto voor nederland is... hoe verder naar het noorden, hoe lelijker ze worden!
Paar keer naar grote feesten geweest in het noorden, was een komplete ramp, alleen maar dikke zeugen overal!!
Nouja, de zomer komt eraan, weer lekker genieten op het terras met een lekker pilsje terwijl de schone dames je om de oren vliegen!
Kunnen wij er wat aan doen dat jij tussen de varkens en de kippen loopt te ravenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:52 schreef Refragmental het volgende:
Mijn motto voor nederland is... hoe verder naar het noorden, hoe lelijker ze worden!
Paar keer naar grote feesten geweest in het noorden, was een komplete ramp, alleen maar dikke zeugen overal!!
Nouja, de zomer komt eraan, weer lekker genieten op het terras met een lekker pilsje terwijl de schone dames je om de oren vliegen!
Probeer je dingen uit te lokken Maikuuul?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:15 schreef Maikuuul het volgende:
Owja zomerlekker touren met de brommer.
Vorig jaar was ik ook nog gevallen met de brommer toen het zomer was
Ik haal gewoon oude herinneringen terug !quote:Op donderdag 27 april 2006 00:28 schreef UncleJB het volgende:
[..]
Probeer je dingen uit te lokken Maikuuul?![]()
Het zou zo maar kunnen dat mensen die problemen hebben met jou postgedrag reacties gingen posten als;quote:Op donderdag 27 april 2006 00:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik haal gewoon oude herinneringen terug !
Helaas heb ik de fotos niet meer, maar had wel een topic gemaakt op Fok! toen ik gevallen was.
Dat waren een paar flinke schrammen !
Zou ik nooit doen hoorquote:Blijkbaar ben je niet hard genoeg gevallen
Daarom zeg ik ook...quote:Op donderdag 27 april 2006 00:16 schreef Smots het volgende:
[..]
Jij bent duidelijk nog nooit in Denemarken geweest.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |