Ik heb ook liever dat dat soort figuren me zien. Als jij van een flink dikke pruim houd moetje dat zelf weten, maar dit is niet voor mij weggelegd.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:50 schreef MaddoxX het volgende:
wat moeten die mensen wel niet denken als ze jou zien![]()
En de kans op een dodelijk ongeluk is groterquote:Op woensdag 26 april 2006 22:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat dat soort figuren me zien. Als jij van een flink dikke pruim houd moetje dat zelf weten, maar dit is niet voor mij weggelegd.
Dat is nou het nadeel van lopen, je ziet vanalles. Als je op de brommer rijd ben je er zo langs !
Eensch, maarja dan ga ik liever dood als een normaal persoon in mijn netvlies gebrand is, ipv een fatsige dikke reetquote:Op woensdag 26 april 2006 22:53 schreef Markster het volgende:
[..]
En de kans op een dodelijk ongeluk is groter
Altijd beter dan dikke wijven met een leggingquote:Op woensdag 26 april 2006 22:59 schreef Maikuuul het volgende:
En die wijde broeken die zoeen dikke wijven altijd dragen"Dat is zo luchtig" Ja zeker om de gassen die uit hun anus komen beter te laten ontsnappen zeker
Eensch, maar het ziet er altijd zo belachelijk uit zoeen wede pijp boven hun schoenenquote:Op woensdag 26 april 2006 23:00 schreef UncleJB het volgende:
[..]
Altijd beter dan dikke wijven met een legging![]()
Fixed t3h mistakequote:
Mits jezelf je hand om je fallus wilt plaatsen om die foto hierboven, vind ik het geen probleemquote:Op woensdag 26 april 2006 23:04 schreef Dadeltje het volgende:
Nu al een geil topic!
.... of bedoelde je dat niet?
Eensch, mijn vriendin is perfectquote:Op woensdag 26 april 2006 23:07 schreef Ravuuur het volgende:
maik, ben het 100% met je eens, maar het moet ook niet zijn dat als je je tamp in haar steekt dat je achteraan je l*l als kapstok kan gebruike
quote:Op woensdag 26 april 2006 23:01 schreef SHE het volgende:
Sowieso vind ik het vrij hinderlijk dat jij vrij losloopt
Met andere woorden. Ja ik heb ook last van dit probleem want wanneer ik me buk begint iedereen die 5 meter achter me loopt te lollercockhalzeren ?quote:Op woensdag 26 april 2006 23:01 schreef SHE het volgende:
Sowieso vind ik het vrij hinderlijk dat jij vrij losloopt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |