Ik heb eens een keer een heel ShowChat-topic volgepost in een melige bui.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit in een spoor van meligheid... dat is bij mij nog erger dan dronkenschap, iets waar ik niet snel in terecht zal komen... ik zeg dan dingen die ik morgen met verbazing teruglees, en waarvan ik hoop dat ik ze niet echt zo heb gezegd![]()
Maar die gaat wel bestaan, toch?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef Claudia_x het volgende:
Die barbecuemeet bestaat vooralsnog helemaal niet.
300 posts?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer een heel ShowChat-topic volgepost in een melige bui.![]()
Dan hoef je ook die helicopter niet te huren. Als ik weer bijkom, kun je me alles wijsmaken.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat probleem is tijdelijk op te lossen!
Niet in mijn eentje, natuurlijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb eens een keer een heel ShowChat-topic volgepost in een melige bui.![]()
Neh. Privé en FOK! gescheiden houden enzo...quote:Op donderdag 27 april 2006 22:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kom je nog naar de BBQmeet bij AR? Misschien dat 'live' wel lukt!
Doe dan even je ogen dicht, en waan je hierquote:Op donderdag 27 april 2006 22:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dan hoef je ook die helicopter niet te huren. Als ik weer bijkom, kun je me alles wijsmaken.
"Dan heb je ook niet een heel topic volgepost.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niet in mijn eentje, natuurlijk.Maar al míjn posts waren van een bedroevend laag niveau.
Een echte Van Dam.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe dan even je ogen dicht, en waan je hier
Trusten.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
En nu ga ik richting dromenland.
Ook al zo'n mooi iets!
Doei, welterusten en slaap lekker.
Vrolijk hoeft nog niet eens, optimistisch is al moeilijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:49 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is natuurlijk ook van de zotte, he; om in een wereld als deze vrolijk te zijn.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb jij wel eens de slappe lach, Lienekien?
Where is this train leading to?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zo erg dat je er buikpijn van krijgt?
Nee, maar ik had al een keer hoooooi gezegd.quote:
Ik heb een leuke apotheek.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Do2 gaat zometeen vragen of je toevallig een pilletje tegen de diarree hebt voor hem!
Maar is het ook niet zinloos om overal iets zinvols achter te zoeken?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen zinloosheid.![]()
Iets moet gewoon zinvol zíjn.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar is het ook niet zinloos om overal iets zinvols achter te zoeken?
Ja, ik vind de reis belangrijker dan het eindstation, geloof ik...quote:Op donderdag 27 april 2006 23:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen zinloosheid.![]()
Nee, want zoekt en gij zult vinden.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet Lienekien juist niet. Ze vertikt het om te zoeken.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij bepaalde de reis.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ja, ik vind de reis belangrijker dan het eindstation, geloof ik...
Ach, jij zegt maar wat.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Dat doet Lienekien juist niet. Ze vertikt het om te zoeken.
Daarom nam ik ook een afslag.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:08 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Welnee. Je mag van mij alle kanten op, hoor.
Maar wanneer is iets zinvol? Dat verschilt per persoon volgens mij.quote:
Maar is die zoektocht van jou dan zinloos? Als je het niet gedaan had, was je er nooit achtergekomen of ze wel of niet hooggehakte schoenen in jouw maat hadden.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wanneer is iets zinvol? Dat verschilt per persoon volgens mij.
Ik kan bijvoorbeeld op zoek gaan naar schoenen met hoge hakken voor mezelf, maar in maat 47 hebben ze die toch niet. Voor mij is dat dus zinloos. Misschien heb jij kleinere voeten, in een maat waarin ze wel dergelijke schoenen hebben en wil je op hoge hakken lopen. Dan is jou zoektocht dus wel zinvol.
Niets is zinloos, wanneer het een herinnering nalaat (Ned Rorem)quote:Op donderdag 27 april 2006 23:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, want zoekt en gij zult vinden.
We hadden het toch over 'het leven', niet over een paar schoenen?!quote:Op donderdag 27 april 2006 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar wanneer is iets zinvol? Dat verschilt per persoon volgens mij.
Ik kan bijvoorbeeld op zoek gaan naar schoenen met hoge hakken voor mezelf, maar in maat 47 hebben ze die toch niet. Voor mij is dat dus zinloos. Misschien heb jij kleinere voeten, in een maat waarin ze wel dergelijke schoenen hebben en wil je op hoge hakken lopen. Dan is jou zoektocht dus wel zinvol.
De schoenen waren slechts een voorbeeld om mijn stelling te ondersteunen.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
We hadden het toch over 'het leven', niet over een paar schoenen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |