Ach, met mijn depressieve aard vind ik het niet erg om vroeg dood te gaan. Dan ben ik er maar af.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar valt ook wat voor te zeggen, ja.
Al ben ik van mening dat mensen die alles niet zo serieus nemen, langer leven.![]()
![]()
Jim Carrey is een genie.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zelfs Jim Carrey kan een serieuze rol spelen, al pleit dat natuurlijk nog niet voor maakbaarheid.
Daar klopt natuurlijk niks van, hè.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je wel het hele stuk na de komma quoten natuurlijk. De eerste vijf woorden slaan weer terug op het pot zijn.
Hoe kan dat nu weer een mening zijn?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar valt ook wat voor te zeggen, ja.
Al ben ik van mening dat mensen die alles niet zo serieus nemen, langer leven.![]()
![]()
Schuif gezellig aan.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gezellig hier zeg.
Dan kan ik er ook nog wel bij...
Gewoon 0 voor gezondheid kiezen, Lienekien, net als ik.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
Ach, met mijn depressieve aard vind ik het niet erg om vroeg dood te gaan. Dan ben ik er maar af.
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, met mijn depressieve aard vind ik het niet erg om vroeg dood te gaan. Dan ben ik er maar af.
Nog eentje dan:quote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar klopt natuurlijk niks van, hè.
Het is in ieder geval een stuk oprechter dan het meeste wetenschappelijke onderzoek.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef LordVoldemort het volgende:
Hoe kan dat nu weer een mening zijn?
Een 0 voor gezondheid kiezen? Wanneer? Hoe?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Gewoon 0 voor gezondheid kiezen, Lienekien, net als ik.
Misschien toch mijn plaatje van de gelukskoekjes?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]Het gekke is dat ik zelf al jaren denk dat ik binnen 10 jaar het loodje leg.
En dat terwijl ik nooit echt last heb gehad van (fysieke) kwalen.
Misschien dat ik zo 'vrolijk' ben?
Nèh, ik denk het niet.
Liever klein geschapen dan klein van geest.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog eentje dan:
Mensen die mierenneuken zijn wel heel klein geschapen!
Nou ja, ik dacht dat het een mening was, omdat het (volgens mij) niet bewezen is en omdat ik dat dus dénk. Ik denk dat, omdat volgens mij serieuze mensen alles serieus nemen en zich daardoor teveel zorgen maken wat van invloed is op hun levensjaren.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:28 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu weer een mening zijn?
wyccie, wat zeg je nu?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:29 schreef wyccie het volgende:
Jim CarreyBoooooeh *duim naar beneden*
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien toch mijn plaatje van de gelukskoekjes?
Tja, je moet het doen met wat je hebt, hè. Ik kan wel geforceerd vrolijk en a-serieus doen, maar dat houd ik geen dag vol.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dat het een mening was, omdat het (volgens mij) niet bewezen is en omdat ik dat dus dénk. Ik denk dat, omdat volgens mij serieuze mensen alles serieus nemen en zich daardoor teveel zorgen maken wat van invloed is op hun levensjaren.
Ik mierenneuk gelukkig ook nietquote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik een man was, zou ik toch héél veel dingen liever zijn dan klein geschapen.
True.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tja, je moet het doen met wat je hebt, hè. Ik kan wel geforceerd vrolijk en a-serieus doen, maar dat houd ik geen dag vol.
Zolang het leven ook van jou houdt, is het als een perfect huwelijk, toch!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True.
Ach ja...ik houd te veel van het leven, volgens mij.![]()
Op zich heb je een punt hoor, maar iets denken en iets vinden is heel wat anders.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht dat het een mening was, omdat het (volgens mij) niet bewezen is en omdat ik dat dus dénk. Ik denk dat, omdat volgens mij serieuze mensen alles serieus nemen en zich daardoor teveel zorgen maken wat van invloed is op hun levensjaren.
Dat is wel zo banaal, he, erop zinspelen dat je een grote pik hebt.quote:
En is het wederzijds?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
Nou, als het leven écht van mij zou houden, zou het mij niet binnen 10 jaar al verlaten.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zolang het leven ook van jou houdt, is het als een perfect huwelijk, toch!
Nou, da's mooi voor je.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
True.
Dat is de vraag. Ik denk zelf dat ik er binnen 10 jaar niet meer ben...Als dat daadwerkelijk gebeurt, is dat dan een teken dat het leven niet van mij houdt?quote:
Geef jij nou toe dat je meteen aan de pik van een man denkt als hij toegeeft geen mierenneuker te zijn?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat is wel zo banaal, he, erop zinspelen dat je een grote pik hebt.
Maar niet getreurd, ik ben bereid om het leven van anderen ook mooier te maken.quote:
Ik niet. Ik zat nog steeds op het spoor van de kleingeestigheid.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geef jij nou toe dat je meteen aan de pik van een man denkt als hij toegeeft geen mierenneuker te zijn?![]()
Maar hoe? Door mij te overladen met jouw vrolijkheid?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar niet getreurd, ik ben bereid om het leven van anderen ook mooier te maken.
Tamelijk kut.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wat vind jij daar nou van, Lienekien? Van Het Leven?
Ik zit in een spoor van meligheid... dat is bij mij nog erger dan dronkenschap, iets waar ik niet snel in terecht zal komen... ik zeg dan dingen die ik morgen met verbazing teruglees, en waarvan ik hoop dat ik ze niet echt zo heb gezegdquote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zat nog steeds op het spoor van de kleingeestigheid.
Hoe dieper de dalen, hoe hoger de pieken.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:41 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Is het dat altijd? Of is het ook wel eens heel erg mooi?
quote:Op donderdag 27 april 2006 22:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Maar hoe? Door mij te overladen met jouw vrolijkheid?![]()
Ah, je optimisme is nog niet volledig opgebrand, dus.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe dieper de dalen, hoe hoger de pieken.
Anders zat ik hier nu niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ah, je optimisme is nog niet volledig opgebrand, dus.
Stap maar in! Dan zetten we je even op een piek af!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe dieper de dalen, hoe hoger de pieken.
Ik heb hoogtevrees.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stap maar in! Dan zetten we je even op een piek af!
En gisteren had je zo'n leuke smilie gevonden!quote:
Kom je nog naar de BBQmeet bij AR? Misschien dat 'live' wel lukt!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]! Nee, ging het maar zo makkelijk.
Dan was nu iedereen in mijn nabije omgeving een gelukkig mens.
Nou ja, via een forum gaat het ook nogal lastig, hè.![]()
Welke?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En gisteren had je zo'n leuke smilie gevonden!
Welterusten!quote:Op donderdag 27 april 2006 22:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gewoon je ogen dicht doen.
Dat ga ik ook doen. In bed.
Welterusten allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |