En wat vind je nu van de keuze voor daniel craig als bond?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:00 schreef One_conundrum het volgende:
Gister Layer Cake ook even gekeken. Vette film maar die moet ik nog maar een keer kijken want kon mijn hoofd er niet helemaal bij kijken. Maar toch bedankt voor de vraag over deze film
Ach we moeten James Blond gewoon een kans geven.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:02 schreef flyguy het volgende:
[..]
En wat vind je nu van de keuze voor daniel craig als bond?
idd. zeker als je LC hebt gezienquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach we moeten James Blond gewoon een kans geven.![]()
Ik had persoonlijk liever Clive Owen gezien maar ik wacht het eindresultaat wel af.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:10 schreef One_conundrum het volgende:
Maar hij is wel een goeie Bond idd !
Omdat Clive een wat pokdaliger gezicht heeft bedoel je?quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:44 schreef cwk het volgende:
Vind Clive wat de grof. Bond moet ook iets verfijnds hebben.
Neuh, RM was ook pokdalig. Misschien heb ik de verkeerde rollen van em gezien. Qua uiterlijk is idd zeer geschikt.quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omdat Clive een wat pokdaliger gezicht heeft bedoel je?
ach kalend maakt niet uit.quote:Op donderdag 8 juni 2006 20:43 schreef cwk het volgende:
Jude is kalende, dat is een no-no voor bond. Bovendien vind ik hem wat te tenger voor een stoere Bond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |