Nee, de douche is ook een halve meter verder. Ze liggen al een behoorlijke tijd zo, en ze zijn nog niet gekrompen. Heb jij ze dicht liggen dan?quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:02 schreef Bob. het volgende:
heb je je zeepjes gewoon zo in de badkamer liggen? ben je dan niet bang dat ze langzaam oplossen als je onder de douche staat?

Aha.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:53 schreef Bob. het volgende:
Nee niet dicht, maar ik heb ze op mijn kamer liggen dus dat is dan ook niet echt nodig![]()
Maar als de douche er een stuk vanaf zit moet dit ook wel gewoon kunnen

Dan zou je wel een lekker ruikende kat krijgenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Aha.Nee, in m'n kamer neerleggen is niet verstandig. Ik heb namelijk een kat die enorm speels is, dat kan ik m'n zeepjes al helemaal niet aan doen!
Maar blij toe dat ze dus wel veilig daar liggen.

Whehehe...en allemaal stukjes zeep onder d'r nageltjes.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:57 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dan zou je wel een lekker ruikende kat krijgen![]()

En als hij dan door je huis loopt worden die lekker door het hele huis gestroodquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:58 schreef Shirley het volgende:
[..]
Whehehe...en allemaal stukjes zeep onder d'r nageltjes.![]()

Precies. Die vinden hun eigen speeksel al lekker genoeg om mee te wassen. Geef mij Lush maar!quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:08 schreef Bob. het volgende:
[..]
En als hij dan door je huis loopt worden die lekker door het hele huis gestroodHele huis ruikt dan natuurlijk lekker
![]()
Maar ik denk dat ik zelf toch ook maar voor zou kiezen om zelf lekker te ruiken ipv mn kat![]()

die is lekkerquote:Op maandag 1 mei 2006 20:08 schreef Poison-Ivy het volgende:
Is deze zeep lekker?![]()
Cherry Tree Lane
[afbeelding]

Ik gebruik ze regelmatig en vind ze best fijn in gebruik! Gewoon een beetje van de jelly in een puff knijpenquote:Op dinsdag 2 mei 2006 09:57 schreef Perruche het volgende:
en shirley, toffe collectie!
Is er trouwens iemand die die "shower jelly's" heeft uitgeprobeerd? Dat lijkt me nou echt helemaal niets... maar misschien heb ik het mis?

maar gaan ze dan schuimen? Of niet? Want in de winkel zei dat meiske dat je 'm in de koelkast moest bewaren en je jezelf dan kan "verfrissen" met zo'n jelly...? De naam showerjelly kwam mij in die context ook nogal vreemd voor...quote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:27 schreef JacMar het volgende:
[..]
Ik gebruik ze regelmatig en vind ze best fijn in gebruik! Gewoon een beetje van de jelly in een puff knijpen![]()
Vanmorgen nog Spank me with saplings gebruikt en die is erg fris!

Tofquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:00 schreef Shirley het volgende:
Ik kom even weer eens een foto posten van mijn collectie! Aangezien ik dat laaaaaaaaaaang geleden heb gedaan en het erg is uitgebreid. Zie hier:
[afbeelding]
Best weinig lijkt het zo... er missen ook nog wat dingetjes..
En m'n eigen roze hoekje in de badkamer.![]()
[afbeelding]
Excuses voor de brakke kwaliteit bij de laatste foto.

Ze schuimen goed hoorquote:Op dinsdag 2 mei 2006 10:37 schreef Perruche het volgende:
[..]
maar gaan ze dan schuimen? Of niet? Want in de winkel zei dat meiske dat je 'm in de koelkast moest bewaren en je jezelf dan kan "verfrissen" met zo'n jelly...? De naam showerjelly kwam mij in die context ook nogal vreemd voor...

quote:Op dinsdag 2 mei 2006 11:54 schreef Muck het volgende:
wanneer komt die lush in arnhem nou eigenlijk?

Helaasquote:Op dinsdag 2 mei 2006 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Hallo.
Is er ook een Lush-winkel in Rotterdam?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |