abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37357269
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef noekje het volgende:

[..]

Zoet, zoeter, zoetst. Echt, mijn nagels sprongen zowat van mijn tenen ipv het glazuur van mijn tanden. Het ruikt naar Cassis. Hij schijnt te ruiken naar you snap the whip. Hij schuimt enorm en het schuim is ook heerlijk zacht. Het water wordt echt mooi roze.
Echt voor de zoete Lushliefhebbers. Ik ben toch meer van de Cristmas Kisses, Hollywood, Aura Suavis maar het was wel leuk.
Je hebt ook niet veel nodig want hij is echt enorm, zo groot als de Blue skies and fluffy white clouds.
Dat klinkt heel lekker!!!
  donderdag 27 april 2006 @ 20:55:23 #102
101884 PeRi
Allons-y!
pi_37357428
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:46 schreef noekje het volgende:

[..]

Weer??? Ik voel het echt als mijn verantwoording, die grouporder dus dat moet goed geregeld worden. Ik ben ook al moeder he, dan krijg je toch last van gevoelens. Heel vervelend, dat altijd maar voelen.
. Ik . vind . je . kei . stom .

Happy is lekker! Woeii wat een lekker zeepje, ik ben echt helemaal opgefrist ervan. Fris en fruitig, hij ruikt heerlijk citrussig, echt een combi van sinaas en limoen. Lekker voor de zomer.
Whatever I want.
pi_37357764
Be Never showergel, jammie!
Billie Holiday is Lady Day!
  donderdag 27 april 2006 @ 21:23:31 #104
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_37358340
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:46 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Dat is wel raar. Ik heb nog nooit gehoord van de vloeibare dingen dat ze niet goed meer waren na de houdbaarheidsdatum, laat staan ruim ervoor. De houdbaarheid vind ik niet echt schrikbarend kort eigenlijk, maar het kan dat er een slechte batch bij zit.
Nou ja, 13 juni is dus al over 6 weken , in die tijd krijg ik normaal zo'n flesje niet op. Hij stinkt niet echt vreselijk hoor, meer een beetje muffig. Maar ik vind het gewoon zonde eigenlijk, ik koop Daddy-O voornamelijk voor de geur, die er nu dus niet is .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_37359547
quote:
Op donderdag 27 april 2006 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik kom net onder de douche vandaan

Het is idd urinezeep Maar hij ruikt wel lekker zeg . Hij had van mij alleen íets meer mogen blijven hangen op de huid... maar goed.

Heerlijk zeepje
nu ben ik echt zo benieuwd! Kom dat zeepje maar snel brengen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  donderdag 27 april 2006 @ 22:27:07 #106
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37360603
Eigenlijk moeten wij hier "Lush -->" bij zetten.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 27 april 2006 @ 22:38:38 #107
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37361033
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:59 schreef Vava het volgende:

[..]

nu ben ik echt zo benieuwd! Kom dat zeepje maar snel brengen
Kom 't maar halen

En neem m'n Rome-boekje ff mee
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 27 april 2006 @ 22:39:19 #108
22578 lotje11
ga toch eens naar de dokter!!
pi_37361062
Hmmm, Happy zeep, ik ben benieuwd als het goed is ligt er ergens een stuk op me te wachten.....
De beste manier om iets te leren is er les in te geven.
Hij die kan, doet. Hij die niet kan, onderwijst.
http://monstersgame.nl/?ac=vid&vid=12025709
pi_37361135
quote:
Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef Sanne het volgende:
Eigenlijk moeten wij hier "Lush -->" bij zetten.
Ga je gang zeg wel even wanneer je gaat want dan ga ik kijken
Let's plant a tree
pi_37361156
quote:
Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kom 't maar halen

En neem m'n Rome-boekje ff mee
Nou, wel verleidelijk hoor met al die goede berichten. Hm... nouja, misschien doe ik het wel, toch een paar dagen vrij nu
Let's plant a tree
pi_37361474
quote:
Op donderdag 27 april 2006 21:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Be Never showergel, jammie!
Is die nou nog ergens te krijgen dan? Mijn hoofd tolt een beetje van al die nieuwe dingen, dingen die eruit gaan, discons die weer terugkomen, seizoensprodukten die nog te koop zijn.... help!

Ga morgen trouwens naar Amsterdam, en waarschijnlijk wel het een en ander kopen. In ieder geval een paar cadeautjes, maar ook wel wat voor mezelf vermoed ik zo.
  donderdag 27 april 2006 @ 22:53:34 #112
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_37361630
quote:
Op donderdag 27 april 2006 22:50 schreef Melusine het volgende:

[..]

Is die nou nog ergens te krijgen dan?
Gewoon telefonisch te bestellen in Engeland.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_37363468
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:12 schreef Bob. het volgende:
Nu maar hopen dat hij onder de douche net zo leuk is als ie er uit ziet

Ik heb nu trouwens h'suan wen hua in mijn haar zitten en ik vind dat echt zo lekker ruiken! Ik snap niet hoe er mensen kunnen zijn die dat vies vinden
Ik vind het echt naar ruiken
Brr, ik ben blij dat ik maar een proefje had.. En die geur kreeg ik nog niet eens uit mijn haar na shampoo én conditioner.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_37363588
quote:
Op donderdag 27 april 2006 23:52 schreef Elefes het volgende:

[..]

Ik vind het echt naar ruiken
Brr, ik ben blij dat ik maar een proefje had.. En die geur kreeg ik nog niet eens uit mijn haar na shampoo én conditioner.
Ja geweldig dat het zo blijft hangen En mn haar is heerlijk zacht
pi_37363630
Ik heb ook een proefje H'Suan Wen Hua, binnenkort ook maar eens gebruiken als ik er zo aan ruik vind ik het best lekker ruiken!
Let's plant a tree
pi_37363660
Ik ben wel benieuwd naar die Temple of Truth, waar ruikt dat naar? En Comforter wil ik ook best een keer proberen, maar ik hoef er geen tien van als ie echt zo zoet is. =D
Sanity is (not) statistical
pi_37363728
Ik hou normaal alleen maar van verschrikkelijk zoete dingen dus dit is erg vernieuwend Wel jammer dat ik best veel moet gebruiken om mn hele haar in te smeren, zo gaat ie veel te snel op
pi_37363797
quote:
Op donderdag 27 april 2006 23:59 schreef Maeghan het volgende:
En Comforter wil ik ook best een keer proberen, maar ik hoef er geen tien van als ie echt zo zoet is. =D
Ikke wel
Tap tap tap
pi_37363801
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 00:01 schreef Bob. het volgende:
Ik hou normaal alleen maar van verschrikkelijk zoete dingen dus dit is erg vernieuwend Wel jammer dat ik best veel moet gebruiken om mn hele haar in te smeren, zo gaat ie veel te snel op
Ja dat heb ik dus ook met Arabian Bright ik heb veel te dik haar dus veel te veel nodig. Gelukkig is de H'Suan een flinke proef
Let's plant a tree
pi_37363955
H'Suan stinkt. Daaaaaaaagenlang.
pi_37364137
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 00:09 schreef Maeghan het volgende:
H'Suan stinkt. Daaaaaaaagenlang.
Ik zal hier wel een verslag van mijn ervaring doen, morgen of overmorgen denk ik
Let's plant a tree
pi_37364188
quote:
Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef noekje het volgende:

[..]

Zoet, zoeter, zoetst. Echt, mijn nagels sprongen zowat van mijn tenen ipv het glazuur van mijn tanden. Het ruikt naar Cassis. Hij schijnt te ruiken naar you snap the whip. Hij schuimt enorm en het schuim is ook heerlijk zacht. Het water wordt echt mooi roze.
Echt voor de zoete Lushliefhebbers. Ik ben toch meer van de Cristmas Kisses, Hollywood, Aura Suavis maar het was wel leuk.
Je hebt ook niet veel nodig want hij is echt enorm, zo groot als de Blue skies and fluffy white clouds.
Dat klinkt erg lekker! Alvast op de wishlist noteren. Ik hou van zoete schuimende dingen.
Back in business.
pi_37364248
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die ballistics leuker vindt dan bbs. Ik vind BBS zo onhandig, omdat ze bij mij nooit zo makkelijk willen schuimen en ik helemaal geen zin heb om te kloten met een pantykousje, en ik heb ook helemaal geen zin om m'n boek boven drie meter schuimlaag uit te tillen.
pi_37364303
Ik vind ballistics wel handiger als ik lang de bubbels aan wil, bij een BBS komt het schuim dan binnen een paar minuten een meter boven het bad uit maar er zijn erg fijne BBS'en dus ik gebruik ze wel
Let's plant a tree
pi_37364341
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 00:20 schreef Maeghan het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die ballistics leuker vindt dan bbs. Ik vind BBS zo onhandig, omdat ze bij mij nooit zo makkelijk willen schuimen en ik helemaal geen zin heb om te kloten met een pantykousje, en ik heb ook helemaal geen zin om m'n boek boven drie meter schuimlaag uit te tillen.
! Dat valt toch best mee? Bij mij ligt standaard een oude verknipte pantykous voor m'n BBSjes Stukje afbreken, erin proppen,knoopje erin en aan de kraan hangen. Ik heb alleen wel vaak dat het schuim snel weg is. Misschien slaat het gewoon dood door mij
Back in business.
pi_37364520
Een stukje afbreken? Ik gooi er altijd een hele in en dan wil het nog niet. Of ik het als brok erin doe, verkruimel, met m'n armen door het water wapper, wat dan ook, het haalt allemaal niets uit. Het wil gewoon helemaal niet zo schuimen.
pi_37364578
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 00:31 schreef Maeghan het volgende:
Een stukje afbreken? Ik gooi er altijd een hele in en dan wil het nog niet. Of ik het als brok erin doe, verkruimel, met m'n armen door het water wapper, wat dan ook, het haalt allemaal niets uit. Het wil gewoon helemaal niet zo schuimen.
Ik gebruik meestal een halve. Maar gek dan dat het helemaal niet zo wil schuimen.
Back in business.
  vrijdag 28 april 2006 @ 07:06:58 #128
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37367368
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 00:31 schreef Maeghan het volgende:
!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2006 @ 09:22:33 #129
43556 miss_dynastie
pi_37368448
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:13 schreef Bob. het volgende:
Ik had de lush nog gemaild dat langsgaan niet zo makkelijk ging en om nog wel even te bedanken voor de snelle reactie enzo. Krijg ik nu een mailtje terug dat ze dan natuurlijk een nieuwe zullen opsturen
Heel netjes!

Engelse site down terwijl ik er eindelijk weer op kon... zo krijg ik dat lijstje nooit compleet
  vrijdag 28 april 2006 @ 09:27:01 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37368507
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 09:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Heel netjes!

Engelse site down terwijl ik er eindelijk weer op kon... zo krijg ik dat lijstje nooit compleet
Lush.co.uk doet het hier gewoon hoor .
pi_37368983
Ik heb Be never ooit eens gehad als proefje.
Maar die was toen oranje, kan dat kloppen? Hij ruikt hetzelfde als Sexy?
pi_37370011
Zo, gister Ginger dusting powder gehaald alsmede een stuk Ginger zeep.
Ze hadden niet veel voorraad meer in de Kalverstraat....
De verkoopster vertelde ook dat eerder die dag iemand het hele restant Waylander Rhassoul had opgekocht!!! Dat was dus een heel blok aan 1 stuk. Moet haar honderden euro's hebben gekost.
  vrijdag 28 april 2006 @ 10:44:10 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37370110
Je hebt je bon toch maar opgemaakt? Verstandig .

Een heel blok W.R... Ik zou geld toe willen hebben geloof ik .
pi_37370159
Over een paar uur zit ik met mijn hebberige handjes in de Lush!
Als ik m'n vriendin zo gek krijg naar allebei de winkels in Amsterdam

Ga iig Recon voor mezelf halen, HIWTK en The Olive Branch voor m'n schoonmoeder (wat zal ze schoon worden... kreun ) en The Olive Branch en Eau Roma voor m'n moeder.
En misschien nog wat Snow Festival... Enzo.
  vrijdag 28 april 2006 @ 10:50:38 #135
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37370283

Regel je een transportservice voor de vracht terug naar huis Melusine?
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2006 @ 11:29:29 #136
43556 miss_dynastie
pi_37371373
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Lush.co.uk doet het hier gewoon hoor .
Hier niet
Had Anitra niet een soortgelijk probleem Nou ja, geeft ook niks, heb nog ff
pi_37371528
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

Regel je een transportservice voor de vracht terug naar huis Melusine?
Daar zeg je wat! Ik ga daarna nog naar het Concertgebouw... moet ik of mijn preciousssss Lushtasjes bij de garderobe afgeven, of in de zaal mensen verblijden met Lushwalmen... hmmm...
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:38:46 #138
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_37371593
ik zeg verblijden
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_37371611
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
De verkoopster vertelde ook dat eerder die dag iemand het hele restant Waylander Rhassoul had opgekocht!!! Dat was dus een heel blok aan 1 stuk. Moet haar honderden euro's hebben gekost.
Een heel stuk Waylander nou vind ik het een erg lekker zeepje en ik vind het jammer dat ze Waylander niet meer maken maar om een heel stuk te kopen gaat me toch echt wat ver! Er zijn nog meer lekkere zeepjes
Let's plant a tree
  † In Memoriam † vrijdag 28 april 2006 @ 11:39:28 #140
43556 miss_dynastie
pi_37371618
Ik zeg: no way Lush afgeven
pi_37371804
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hier niet
Had Anitra niet een soortgelijk probleem Nou ja, geeft ook niks, heb nog ff
Ik heb er idd ook last van. Als je dan er eindelijk op ben en je heb 3 dingen in het mandje geflikkerd om te kijken hoeveel het is dan knalt hij er weer uit
pi_37371955
Hallo allemaal!

Ik ben sinds 1 maand ook lush-addicted dus ik denk ik zal me eens even hier melden. Heb tot nu toe de Figs&Leaves, 17 Cherry tree Lane en Alkmaar zeep, Godiva en Reincarnate Shampoo met Veganese conditioner. Gisteren nog de Dream Cream gehaald, met FlyingFox douchegel. En een Christmas massage bar! (het is dan wel geen kerstmis meer, maar hij ruikt zooo lekker!) Helaas heb ik geen bad, want de bruisballen lijken me helemaal geweldig

Heb een proefje Caca Brun haarverf meegekregen, heeft iemand deze al geprobeerd? En wat was het resultaat?
pi_37372024
Hoi Perruche!
Ik ben zeer tevreden over de caca's van Lush. Ik had de rode versie en ik vond de kleur heel mooi, de glans was super, gewoon heel erg teveden dus
pi_37372064
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:54 schreef Anitra het volgende:
Hoi Perruche!
Ik ben zeer tevreden over de caca's van Lush. Ik had de rode versie en ik vond de kleur heel mooi, de glans was super, gewoon heel erg teveden dus
k ga het zondag ofzo eens uitproberen op een plukje... als t goed bevalt volgende week in ammedam even wat halen! Meisje achter de kassa zei dat ik voor slechts 12,50 genoeg zou hebben om mijn hele haar te kleuren... valt me nog alles mee! Het is neit uitwasbaar neem ik aan he, maar hoelang blijft die kleur er ongeveer inzitten? Of groeit ie gewoon mee uit?
pi_37372280
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:54 schreef Anitra het volgende:
Hoi Perruche!
Ik vind ze belachelijk duur. Bij de Turkse toko kun je pakjes henna kopen voor 1,50.
Het bestanddeel dat je haar zo mooi kleurt en doet glanzen is nl. rode henna (Lawsonia inermis).
Dat is het hoofdbestanddeel in de cacas met het verschil dat daar ook cacaoboter en parfums inzitten die niet in die pakjes van de toko zitten.
Bovendien is het poeder ook makkelijker:
Je mengt het poeder met een schep haarmasker of olijfolie en heet water tot een gladde pasta.

Die harde caca's moet je eerst helemaal weken, veel meer werk!
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:05:33 #146
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37372319
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:35 schreef Melusine het volgende:

[..]

Daar zeg je wat! Ik ga daarna nog naar het Concertgebouw... moet ik of mijn preciousssss Lushtasjes bij de garderobe afgeven, of in de zaal mensen verblijden met Lushwalmen... hmmm...
Gewoon wegwalmen die handel
pi_37372349
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:04 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik vind ze belachelijk duur. Bij de Turkse toko kun je pakjes henna kopen voor 1,50.
Het bestanddeel dat je haar zo mooi kleurt en doet glanzen is nl. rode henna (Lawsonia inermis).
Dat is het hoofdbestanddeel in de cacas met het verschil dat daat ook cacaoboter en parfums die dan niet in die pakjes van de toko zitten.
Je mengt het poeder met een schep haarmasker of olijfolie en heet water tot een gladde pasta.

maar zo'n henna is dan toch rood? of heb je die ook in het bruin? Heb al zo vaak een rood hoofd gehad, dus vandaar...heb daarnaast nooit haarverf in de toko gezien , misschien eens beter kijken
pi_37372383
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:04 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Dat is het hoofdbestanddeel in de cacas met het verschil dat daar ook cacaoboter en parfums inzitten die niet in die pakjes van de toko zitten.

Ik heb turkse toko of wat voor een toko dan ook in de buurt hier, dus die optie vervalt al. Dan maar duur met Lush, maar das altijd nog goekoper dan de pakken evrf bij het kruidvat want ik doe minstens 3x met die van Lush.
pi_37372504
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

maar zo'n henna is dan toch rood? of heb je die ook in het bruin? Heb al zo vaak een rood hoofd gehad, dus vandaar...heb daarnaast nooit haarverf in de toko gezien , misschien eens beter kijken
Maar Henna is geen verf...ja een 100% puur natuur 'verf'.
Ja in de toko heb je verschillende kleuren.
Bruin krijg je door toevoeging van kruidnagel.
Zwarte henna is er ook, dat is een andere plant: Indigofera tinctoria.
pi_37372609
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:13 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Maar Henna is geen verf...ja een 100% puur natuur 'verf'.
Ja in de toko heb je verschillende kleuren.
Bruin krijg je door toevoeging van kruidnagel.
Zwarte henna is er ook, dat is een andere plant: Indigofera tinctoria.
hm, dat klinkt wel oke. Dan ga ik dat ook eens proberen, toko's genoeg hier

Thnx voor de tip!
pi_37372620
Je kan dus ook makkelijk je eigen Arabian Bright maken door zo'n zakje hennapoeder te mengen met olijfolie en lekkere etherische olieen voor de geur.
Let wel op: Die verf van 'Hennaplus' bij de drogist moet je dus niet hebben, dat is chemische troep.

Oh en bij veel natuurwinkels hebben ze wel pakjes hennapoeder van Spiritual Sky, die kosten 4,5 euro per pakje. Ik zie ze altijd bij de Erica.

pi_37372696
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:08 schreef Anitra het volgende:

[..]

Ik heb turkse toko of wat voor een toko dan ook in de buurt hier, dus die optie vervalt al. Dan maar duur met Lush, maar das altijd nog goekoper dan de pakken evrf bij het kruidvat want ik doe minstens 3x met die van Lush.
Plus het feit dat Henna beter is voor je haar want puur natuur.
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:02:11 #153
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_37373808
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier een Lush verslaafde die hier nog nooooit heeft gepost, maar zich prima vermaakt en meegeniet met alles lezen.

Ik ben dus helemaal verslaafd aan de Ginger lijn, dus met mijn geluk is het logisch dat die er ook uitgaat.
In pure paniek na een telefoontje dat er echt nergens ter wereld ook nog maar een fles ginger lotion te krijgen was, ben ik maar meteen naar de winkel gerend en heb een heel blok Ginger soap gekocht nu die er nog is.
Mijn bankrekening is Lush dankbaar dat die Ginger blokken nou niet echt heel erg groot waren.
Stiekem zat ik eraan te denken met waylander ook nog maar hetzelfde te doen, ben eigenlijk blij dat dat iig niet meer gaat nu.
With innocence within ourselves we sing the same old song
And you will take my hand and make believe it's wonderland.
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:03:08 #154
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37373837
Heb je echt een heel blók gekocht?!

Nou ben ik ook wel nieuwsgierig wat dat moet kosten .
pi_37374030
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

100 gram is al 7 euro.....ik weet niet hoe groot een Gingerblok is maar ze waren altijd veel kleiner dan alle andere blokken, omdat deze zeep ook een stuk kostbaarder is.
pi_37374041
Een heel blok ik ben ook wel benieuwd naar de prijs
Let's plant a tree
pi_37374142
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:02 schreef Rhiannon het volgende:

[..]

Hier een Lush verslaafde die hier nog nooooit heeft gepost, maar zich prima vermaakt en meegeniet met alles lezen.

Ik ben dus helemaal verslaafd aan de Ginger lijn, dus met mijn geluk is het logisch dat die er ook uitgaat.
In pure paniek na een telefoontje dat er echt nergens ter wereld ook nog maar een fles ginger lotion te krijgen was, ben ik maar meteen naar de winkel gerend en heb een heel blok Ginger soap gekocht nu die er nog is.
Mijn bankrekening is Lush dankbaar dat die Ginger blokken nou niet echt heel erg groot waren.
Stiekem zat ik eraan te denken met waylander ook nog maar hetzelfde te doen, ben eigenlijk blij dat dat iig niet meer gaat nu.
een blok! jeetje! Maar je hebt groot gelijk, ginger ruikt heeerlijk Ik begin er gewoon niet aan, kan ik ook geen verslaving ontwikkelen...

Ik ben wel beneiwud naar je blok hoor! Hoe groot issie?
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:14:22 #158
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_37374212
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:

Geen cent teveel! Maar 103 eurootjes en 37 cent.
Het echte probleem is natuurlijk dat ik voor ik de winkel inga altijd een eed op alles wat me heilig is afleg, dat ik alleen datgene koop waarvoor ik er ben.

.... jammerlijk mislukt die eed altijd....
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:15:09 #159
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37374242
103 euro! Damn!

Dan ben je wel een échte Gingerfan
pi_37374296
Woooow! 103 euro

Daar kom je de komende 20 jaar wel mee door
Let's plant a tree
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:17:59 #161
2735 Aarti
pi_37374331
ding ding ding we've found a winner
pi_37374336
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:14 schreef Rhiannon het volgende:

[..]

Geen cent teveel! Maar 103 eurootjes en 37 cent.
Het echte probleem is natuurlijk dat ik voor ik de winkel inga altijd een eed op alles wat me heilig is afleg, dat ik alleen datgene koop waarvoor ik er ben.

.... jammerlijk mislukt die eed altijd....
jeeezus! 7 euro per 100 gram, da's dan nog meer als een kilo zeep!!! (toch? hoofdrekenen is nooit mijn sterke kant geweest)
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:18:27 #163
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_37374344
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
103 euro! Damn!

Dan ben je wel een échte Gingerfan
Wrijf het er maar in
Nog maar een jaartje (zolang moet ik er dus mee doen van mezelf) en dan Ginger ik nimmer weer....
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:19:33 #164
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37374375
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:18 schreef Rhiannon het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in
Nog maar een jaartje (zolang moet ik er dus mee doen van mezelf) en dan Ginger ik nimmer weer....
Doe je daar maar zo kort mee dan?

Ik zie het helemaal voor me, met dat hele blok onder de douche Lekker handzaam .
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:20:13 #165
2735 Aarti
pi_37374398
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:18 schreef Perruche het volgende:

[..]

jeeezus! 7 euro per 100 gram, da's dan nog meer als een kilo zeep!!! (toch? hoofdrekenen is nooit mijn sterke kant geweest)
103 euro zou neerkomen op 1,47 kilo
pi_37374403
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:18 schreef Rhiannon het volgende:

[..]

Wrijf het er maar in
Ik zou ook nog wat doosjes Ginger dusting powder kopen, die gaat jaaaren mee!
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:20:40 #167
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_37374414
Ik was gisteren in filiaal Kalverstraat en toen vertelde het winkelmeisje dat een klant het laatste blok Waylander had gekocht. Er zijn dus meer mensen die het doen
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:21:06 #168
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_37374432
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:16 schreef Vava het volgende:
Woooow! 103 euro

Daar kom je de komende 20 jaar wel mee door
Oh my.....
Kijk, ach.... zie m'n vorige post

Als ik nou heel braaf rustig aan doe een jaartje dus, maar dat betekent natuurlijk wel dat ik tussendoor allerlei andere heerlijkheden van Lush nodig heb.
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:21:22 #169
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37374439
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:20 schreef Aarti het volgende:

[..]

Anderhalve kilo zeep .
pi_37374456
Maar wat als HIWTK eruit zou gaan, wie doet dan hetzelfde?
Tap tap tap
pi_37374461
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:20 schreef Aarti het volgende:

[..]

*kwijl*

bijna anderhalve kilo ginger zeep nou veel plezier ermee Rhiannon!!!
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:22:14 #172
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_37374479
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:20 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik zou ook nog wat doosjes Ginger dusting powder kopen, die gaat jaaaren mee!
*check*
3 Potten voorraad.
Je m'en fou, petit chou.
pi_37374487
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:20 schreef Aventura het volgende:
Ik was gisteren in filiaal Kalverstraat en toen vertelde het winkelmeisje dat een klant het laatste blok Waylander had gekocht. Er zijn dus meer mensen die het doen
daar was ik ook
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:22:44 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37374491
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef Rhiannon het volgende:

[..]

Oh my.....

Als ik nou heel braaf rustig aan doe een jaartje dus, maar dat betekent natuurlijk wel dat ik tussendoor allerlei andere heerlijkheden van Lush nodig heb.

Geweldig, ik lach me kapot hier! Superactie
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:23:15 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37374508
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:22 schreef Rhiannon het volgende:

[..]

*check*
3 Potten voorraad.
pi_37374514
quote:

[..]

Oh my.....

Het schijnt trouwens dat Nina Ricci's parfum L'air du Temps vrijwel hetzelfde ruikt als Ginger.
Ik heb dat zelf nog niet geroken, maar mocht dat zo zijn dan ben ik blij want er is ook zeep en bodylotion van!
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:23:54 #177
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_37374533
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Doe je daar maar zo kort mee dan?

Ik zie het helemaal voor me, met dat hele blok onder de douche Lekker handzaam .
Psst, was jij niet de uitvindster van de term 'Wegsmeltzeepje'
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:24:38 #178
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37374559
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:23 schreef Rhiannon het volgende:

[..]

Psst, was jij niet de uitvindster van de term 'Wegsmeltzeepje'
Ik geloof het wel ja .
pi_37374564
quote:

[..]

Oh my.....

Een jaar maar en dan rustig aan moeten doen

Eet je er stiekem van
Let's plant a tree
pi_37374589
Ik voel het verkeerd gaan hier....ook ik voel de drang om nóg meer Gingerspullen te kopen...
Ik heb lekker nog 2/3 pot Ginger lotion ook thuis
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:27:22 #181
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_37374654
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:24 schreef Vava het volgende:

[..]

Een jaar maar en dan rustig aan moeten doen

Eet je er stiekem van
Gember is natuurlijk uitermate geschikt voor Oosterse gerechten.

Maar ik wil er ook niet al te lang mee doen, Op gegeven moment krijg je toch geurverlies lijkt me...
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:28:21 #182
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_37374681
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik voel het verkeerd gaan hier....ook ik voel de drang om nóg meer Gingerspullen te kopen...
Ik heb lekker nog 2/3 pot Ginger lotion ook thuis

Heb ik een heel blok zeep, zit ik hier nog jaloers te zijn.
Je m'en fou, petit chou.
pi_37374795
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:28 schreef Rhiannon het volgende:

[..]

Heb ik een heel blok zeep, zit ik hier nog jaloers te zijn.
Ik melk die pot uit, maar hij is houdbaar tot juni 2006....straks kan ik het nog weggooien...
Ik ben heel nuchter, en helemaal niet zo van cosmetica en geurtjes enzo, maar als ik dat spul ruik en opsmeer word ik helemaal dol...het ruikt zó verschrikkelijk lekker. Een lekkerder geur heb ik niet eerder geroken...en zal ik spoedig ook niet meer ruiken
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:34:27 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37374871
Grappig dat 't zo kan verschillen . De geur van Ginger doet mij denken aan oude omaatjes .
pi_37374914
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grappig dat 't zo kan verschillen . De geur van Ginger doet mij denken aan oude omaatjes .
jij moet wel een erg schone en frisgewassen oma hebben/kennen dan
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:37:29 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37374982
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

jij moet wel een erg schone en frisgewassen oma hebben/kennen dan
Jep
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:39:26 #187
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_37375042
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik melk die pot uit, maar hij is houdbaar tot juni 2006....straks kan ik het nog weggooien...
Ik ben heel nuchter, en helemaal niet zo van cosmetica en geurtjes enzo, maar als ik dat spul ruik en opsmeer word ik helemaal dol...het ruikt zó verschrikkelijk lekker. Een lekkerder geur heb ik niet eerder geroken...en zal ik spoedig ook niet meer ruiken
Ik heb precies hetzelfde, gebruik bijna geen make-up, en parfums zul je in mijn huis niet vinden.
Die heb ik vervangen door alles wat Lusht, en zelf van hun heb ik nog nooit parfum gekocht.
Ginger is gewoon een geweldige geur, en zelfs van de zeep blijft ie de hele dag heerlijk subtiel hangen.
Bijkomende plus is dat ik niet de enige ben die dol wordt als ik em gebruikt heb.
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:40:47 #188
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_37375089
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn kleinkinderen vinden het anders ook heerlijk ruiken hoor.
Je m'en fou, petit chou.
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:42:47 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37375140
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:40 schreef Rhiannon het volgende:

[..]

Mijn kleinkinderen vinden het anders ook heerlijk ruiken hoor.
pi_37375663

Ikweet wel hoe hoog de paniek hier vorig jaar wastoen ik bijna een cent had en Tramp zou er uit gaan, wat was ik blij dat die bleef, ik kan me dus enigzins de inkoopacties voor stellen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:01:23 #191
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37375743
Nee, ook al zou m'n allerfavorietste product eruit gaan, ik geloof niet dat ik dan zó'n groot bedrag zou investeren in opkopen van dingen. Ik zou uiteraard een leuk voorraadje inslaan, maar ik zou nooit zo'n heel blok kopen ofzo.

Er komt wel weer wat anders voor terug wat ook lekker is .
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:11:00 #192
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_37376021
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ook al zou m'n allerfavorietste product eruit gaan, ik geloof niet dat ik dan zó'n groot bedrag zou investeren in opkopen van dingen. Ik zou uiteraard een leuk voorraadje inslaan, maar ik zou nooit zo'n heel blok kopen ofzo.

Er komt wel weer wat anders voor terug wat ook lekker is .
Klopt eigenlijk wel, maar vaak komen er dingen terug die nog een beetje vergelijkbaar zijn met wat eruit is gegaan.
Als ze nu bv Alkmaar eruit gooien, dan hebben we altijd Big Hugs nog, al is die een stuk zoeter....
Probleem met Ginger is dat ze echt niets hebben wat er maar een beetje mee te vergelijken is, en ik ben bang dat dat er ook niet komt.
Je m'en fou, petit chou.
pi_37376068
Trouwens, Snow Fairy komt volgend jaar wel terug he? Want daar heb ik nooit genoeg van.
Tap tap tap
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:13:34 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_37376104
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:11 schreef Rhiannon het volgende:

[..]

Probleem met Ginger is dat ze echt niets hebben wat er maar een beetje mee te vergelijken is, en ik ben bang dat dat er ook niet komt.
Gek zeg
pi_37376212
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:11 schreef Rhiannon het volgende:

[..]

Klopt eigenlijk wel, maar vaak komen er dingen terug die nog een beetje vergelijkbaar zijn met wat eruit is gegaan.
Als ze nu bv Alkmaar eruit gooien, dan hebben we altijd Big Hugs nog, al is die een stuk zoeter....
Zie wat ik hierboven postte, probeer es L'air du temps! Ik heb het zelf nog niet geroken dus ik weet het nog niet!
Zelf vind ik Honey, I washed the kids ook heerlijk maar toch haalt ie het niet bij Ginger.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:25:47 #196
2297 Rhiannon
The Witches Voice
pi_37376539
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:16 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Zie wat ik hierboven postte, probeer es L'air du temps! Ik heb het zelf nog niet geroken dus ik weet het nog niet!
Zelf vind ik Honey, I washed the kids ook heerlijk maar toch haalt ie het niet bij Ginger.
Mocht ik ooit nog in een parfumerie komen ga ik zeker eens aa de l'air du temps snuffelen.
Hoop ik alleen wel dat ze me er een uitgebreide ingredienten lijst an kunnen geven, anders hoef ik het al niet.
Je m'en fou, petit chou.
pi_37380068
Ginger vond ik net iets te subtiel.
Maar een heel blok, jeetje! Woehoe! Ik ben eigenlijk best benieuwd naar een foto!

Waylander is lekker, maar er zal vast ooit nog wel eens een vergelijkbaar zeepje op de markt komen. Hoop ik.

Big werkt overigens echt perfect, ik moet het alleen wel alleen gebruiken met nog een andere shampoo, anders pakt ie niet al mijn haartjes.
pi_37380247
ik ben nu op m'n werk maar zit de hele tijd aan m'n flying fox te ruiken...
pi_37391062
Ik ben vandaag naar Lush in Den Bosch gegaan omdat ik door hier zo enthusiast was geworden.Maar helaas het viel zo tegen,zo erg zelfs dat ik helemaal niks heb gekocht.Geloof toch niet dat het mijn ding is
01-08-2008
  vrijdag 28 april 2006 @ 23:12:41 #200
45842 cynnie
bedrijfsbunny
pi_37391982
Dankzij dit topic een aantal maanden geleden voor het eerst besteld bij de Lush en sindsdien helemaal verslaafd, dus vind het nu wel tijd om me maar eens voor te stellen en in plaats van mee lezen mee praten..
Mijn hele badkamer staat er nu vol mee en ik probeer iedereen die ik ken er ook enthousiast voor te maken.. Mijn favoriete dingen zijn op dit moment: babyface, ocean salt, big, karma shampoo, godiva shampoo, jungle, dreamtime temple balm. Maar ik heb veel meer in de badkamer staan.. Als iemand intresse heeft in ruilen heb ik nog wel wat dingen die ik niet meer gebruik
O ja ik wil jullie ook nog bedanken want als ik deze topic reeks niet was tegen gekomen was ik veel later achter het bestaan van Lush gekomen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')