Dat klinkt heel lekker!!!quote:Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Zoet, zoeter, zoetst. Echt, mijn nagels sprongen zowat van mijn tenen ipv het glazuur van mijn tanden. Het ruikt naar Cassis. Hij schijnt te ruiken naar you snap the whip. Hij schuimt enorm en het schuim is ook heerlijk zacht. Het water wordt echt mooi roze.
Echt voor de zoete Lushliefhebbers. Ik ben toch meer van de Cristmas Kisses, Hollywood, Aura Suavis maar het was wel leuk.
Je hebt ook niet veel nodig want hij is echt enorm, zo groot als de Blue skies and fluffy white clouds.
quote:Op donderdag 27 april 2006 20:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Weer??? Ik voel het echt als mijn verantwoording, die grouporder dus dat moet goed geregeld worden. Ik ben ook al moeder he, dan krijg je toch last van gevoelens. Heel vervelend, dat altijd maar voelen.
Nou ja, 13 juni is dus al over 6 wekenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:46 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat is wel raar. Ik heb nog nooit gehoord van de vloeibare dingen dat ze niet goed meer waren na de houdbaarheidsdatum, laat staan ruim ervoor. De houdbaarheid vind ik niet echt schrikbarend kort eigenlijk, maar het kan dat er een slechte batch bij zit.
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, ik kom net onder de douche vandaan
Het is idd urinezeepMaar hij ruikt wel lekker zeg
. Hij had van mij alleen íets meer mogen blijven hangen op de huid... maar goed.
Heerlijk zeepje
Kom 't maar halenquote:Op donderdag 27 april 2006 21:59 schreef Vava het volgende:
[..]
nu ben ik echt zo benieuwd! Kom dat zeepje maar snel brengen
Ga je gangquote:Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef Sanne het volgende:
Eigenlijk moeten wij hier "Lush -->" bij zetten.![]()
Nou, wel verleidelijk hoor met al die goede berichten. Hm... nouja, misschien doe ik het wel, toch een paar dagen vrij nuquote:Op donderdag 27 april 2006 22:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Kom 't maar halen
En neem m'n Rome-boekje ff mee
Is die nou nog ergens te krijgen dan? Mijn hoofd tolt een beetje van al die nieuwe dingen, dingen die eruit gaan, discons die weer terugkomen, seizoensprodukten die nog te koop zijn.... help!quote:Op donderdag 27 april 2006 21:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Be Never showergel, jammie!
Gewoon telefonisch te bestellen in Engeland.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:50 schreef Melusine het volgende:
[..]
Is die nou nog ergens te krijgen dan?
Ik vind het echt naar ruikenquote:Op donderdag 27 april 2006 20:12 schreef Bob. het volgende:
Nu maar hopen dat hij onder de douche net zo leuk is als ie er uit ziet
Ik heb nu trouwens h'suan wen hua in mijn haar zitten en ik vind dat echt zo lekker ruiken! Ik snap niet hoe er mensen kunnen zijn die dat vies vinden![]()
Ja geweldig dat het zo blijft hangenquote:Op donderdag 27 april 2006 23:52 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind het echt naar ruiken
Brr, ik ben blij dat ik maar een proefje had.. En die geur kreeg ik nog niet eens uit mijn haar na shampoo én conditioner.
Ikke welquote:Op donderdag 27 april 2006 23:59 schreef Maeghan het volgende:
En Comforter wil ik ook best een keer proberen, maar ik hoef er geen tien van als ie echt zo zoet is. =D
Ja dat heb ik dus ook met Arabian Brightquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:01 schreef Bob. het volgende:
Ik hou normaal alleen maar van verschrikkelijk zoete dingen dus dit is erg vernieuwendWel jammer dat ik best veel moet gebruiken om mn hele haar in te smeren, zo gaat ie veel te snel op
![]()
Ik zal hier wel een verslag van mijn ervaring doen, morgen of overmorgen denk ikquote:Op vrijdag 28 april 2006 00:09 schreef Maeghan het volgende:
H'Suan stinkt. Daaaaaaaagenlang.
Dat klinkt erg lekker! Alvast op de wishlist noteren.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:42 schreef noekje het volgende:
[..]
Zoet, zoeter, zoetst. Echt, mijn nagels sprongen zowat van mijn tenen ipv het glazuur van mijn tanden. Het ruikt naar Cassis. Hij schijnt te ruiken naar you snap the whip. Hij schuimt enorm en het schuim is ook heerlijk zacht. Het water wordt echt mooi roze.
Echt voor de zoete Lushliefhebbers. Ik ben toch meer van de Cristmas Kisses, Hollywood, Aura Suavis maar het was wel leuk.
Je hebt ook niet veel nodig want hij is echt enorm, zo groot als de Blue skies and fluffy white clouds.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:20 schreef Maeghan het volgende:
Volgens mij ben ik een van de weinige mensen die ballistics leuker vindt dan bbs. Ik vind BBS zo onhandig, omdat ze bij mij nooit zo makkelijk willen schuimen en ik helemaal geen zin heb om te kloten met een pantykousje, en ik heb ook helemaal geen zin om m'n boek boven drie meter schuimlaag uit te tillen.
Ik gebruik meestal een halve. Maar gek dan dat het helemaal niet zo wil schuimen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:31 schreef Maeghan het volgende:
Een stukje afbreken? Ik gooi er altijd een hele in en dan wil het nog niet. Of ik het als brok erin doe, verkruimel, met m'n armen door het water wapper, wat dan ook, het haalt allemaal niets uit. Het wil gewoon helemaal niet zo schuimen.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:31 schreef Maeghan het volgende:
Een stukje afbreken? Ik gooi er altijd een hele in en dan wil het nog niet. Of ik het als brok erin doe, verkruimel, met m'n armen door het water wapper, wat dan ook, het haalt allemaal niets uit. Het wil gewoon helemaal niet zo schuimen.
Heel netjes!quote:Op donderdag 27 april 2006 19:13 schreef Bob. het volgende:
Ik had de lush nog gemaild dat langsgaan niet zo makkelijk ging en om nog wel even te bedanken voor de snelle reactie enzo. Krijg ik nu een mailtje terug dat ze dan natuurlijk een nieuwe zullen opsturen![]()
![]()
Lush.co.uk doet het hier gewoon hoorquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heel netjes!
Engelse site down terwijl ik er eindelijk weer op kon... zo krijg ik dat lijstje nooit compleet
Hier nietquote:Op vrijdag 28 april 2006 09:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Lush.co.uk doet het hier gewoon hoor.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Regel je een transportservice voor de vracht terug naar huis Melusine?
Een heel stuk Waylanderquote:Op vrijdag 28 april 2006 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, gister Ginger dusting powder gehaald alsmede een stuk Ginger zeep.
Ze hadden niet veel voorraad meer in de Kalverstraat....
De verkoopster vertelde ook dat eerder die dag iemand het hele restant Waylander Rhassoul had opgekocht!!! Dat was dus een heel blok aan 1 stuk. Moet haar honderden euro's hebben gekost.
Ik heb er idd ook last van. Als je dan er eindelijk op ben en je heb 3 dingen in het mandje geflikkerd om te kijken hoeveel het is dan knalt hij er weer uitquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hier niet
Had Anitra niet een soortgelijk probleemNou ja, geeft ook niks, heb nog ff
k ga het zondag ofzo eens uitproberen op een plukje... als t goed bevalt volgende week in ammedam even wat halen! Meisje achter de kassa zei dat ik voor slechts 12,50 genoeg zou hebben om mijn hele haar te kleuren... valt me nog alles mee! Het is neit uitwasbaar neem ik aan he, maar hoelang blijft die kleur er ongeveer inzitten? Of groeit ie gewoon mee uit?quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:54 schreef Anitra het volgende:
Hoi Perruche!
Ik ben zeer tevreden over de caca's van Lush. Ik had de rode versie en ik vond de kleur heel mooi, de glans was super, gewoon heel erg teveden dus
Ik vind ze belachelijk duur. Bij de Turkse toko kun je pakjes henna kopen voor 1,50.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:54 schreef Anitra het volgende:
Hoi Perruche!
Ik ben zeer tevreden over de caca's van Lush. Ik had de rode versie en ik vond de kleur heel mooi, de glans was super, gewoon heel erg teveden dus
Gewoon wegwalmen die handelquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:35 schreef Melusine het volgende:
[..]Daar zeg je wat! Ik ga daarna nog naar het Concertgebouw... moet ik of mijn preciousssss Lushtasjes bij de garderobe afgeven, of in de zaal mensen verblijden met Lushwalmen... hmmm...
maar zo'n henna is dan toch rood? of heb je die ook in het bruin? Heb al zo vaak een rood hoofd gehad, dus vandaar...heb daarnaast nooit haarverf in de toko gezienquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind ze belachelijk duur. Bij de Turkse toko kun je pakjes henna kopen voor 1,50.
Het bestanddeel dat je haar zo mooi kleurt en doet glanzen is nl. rode henna (Lawsonia inermis).
Dat is het hoofdbestanddeel in de cacas met het verschil dat daat ook cacaoboter en parfums die dan niet in die pakjes van de toko zitten.
Bovendien is het poeder ook makkelijker:
Je mengt het poeder met een schep haarmasker of olijfolie en heet water tot een gladde pasta.
Die harde caca's moet je eerst helemaal weken, veel meer werk!
Ik heb turkse toko of wat voor een toko dan ook in de buurt hier, dus die optie vervalt al. Dan maar duur met Lush, maar das altijd nog goekoper dan de pakken evrf bij het kruidvat want ik doe minstens 3x met die van Lush.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:04 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik vind ze belachelijk duur. Bij de Turkse toko kun je pakjes henna kopen voor 1,50.
Het bestanddeel dat je haar zo mooi kleurt en doet glanzen is nl. rode henna (Lawsonia inermis).
Dat is het hoofdbestanddeel in de cacas met het verschil dat daar ook cacaoboter en parfums inzitten die niet in die pakjes van de toko zitten.
Bovendien is het poeder ook makkelijker:
Je mengt het poeder met een schep haarmasker of olijfolie en heet water tot een gladde pasta.
Die harde caca's moet je eerst helemaal weken, veel meer werk!
Maar Henna is geen verf...ja een 100% puur natuur 'verf'.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
maar zo'n henna is dan toch rood? of heb je die ook in het bruin? Heb al zo vaak een rood hoofd gehad, dus vandaar...heb daarnaast nooit haarverf in de toko gezien, misschien eens beter kijken
![]()
hm, dat klinkt wel oke. Dan ga ik dat ook eens proberen, toko's genoeg hierquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:13 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar Henna is geen verf...ja een 100% puur natuur 'verf'.
Ja in de toko heb je verschillende kleuren.
Bruin krijg je door toevoeging van kruidnagel.
Zwarte henna is er ook, dat is een andere plant: Indigofera tinctoria.
Plus het feit dat Henna beter is voor je haar want puur natuur.quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:08 schreef Anitra het volgende:
[..]
Ik heb turkse toko of wat voor een toko dan ook in de buurt hier, dus die optie vervalt al. Dan maar duur met Lush, maar das altijd nog goekoper dan de pakken evrf bij het kruidvat want ik doe minstens 3x met die van Lush.
Hier een Lush verslaafde die hier nog nooooit heeft gepost, maar zich prima vermaakt en meegeniet met alles lezen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Zo, gister Ginger dusting powder gehaald alsmede een stuk Ginger zeep.
Ze hadden niet veel voorraad meer in de Kalverstraat....
De verkoopster vertelde ook dat eerder die dag iemand het hele restant Waylander Rhassoul had opgekocht!!! Dat was dus een heel blok aan 1 stuk. Moet haar honderden euro's hebben gekost.
100 gram is al 7 euro.....ik weet niet hoe groot een Gingerblok is maar ze waren altijd veel kleiner dan alle andere blokken, omdat deze zeep ook een stuk kostbaarder is.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je echt een heel blók gekocht?!![]()
Nou ben ik ook wel nieuwsgierig wat dat moet kosten.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:02 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Hier een Lush verslaafde die hier nog nooooit heeft gepost, maar zich prima vermaakt en meegeniet met alles lezen.
Ik ben dus helemaal verslaafd aan de Ginger lijn, dus met mijn geluk is het logisch dat die er ook uitgaat.
In pure paniek na een telefoontje dat er echt nergens ter wereld ook nog maar een fles ginger lotion te krijgen was, ben ik maar meteen naar de winkel gerend en heb een heel blok Ginger soap gekocht nu die er nog is.![]()
Mijn bankrekening is Lush dankbaar dat die Ginger blokken nou niet echt heel erg groot waren.
Stiekem zat ik eraan te denken met waylander ook nog maar hetzelfde te doen, ben eigenlijk blij dat dat iig niet meer gaat nu.![]()
Geen cent teveel!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je echt een heel blók gekocht?!![]()
Nou ben ik ook wel nieuwsgierig wat dat moet kosten.
jeeezus! 7 euro per 100 gram, da's dan nog meer als een kilo zeep!!! (toch? hoofdrekenen is nooit mijn sterke kant geweest)quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:14 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Geen cent teveel!Maar 103 eurootjes en 37 cent.
![]()
Het echte probleem is natuurlijk dat ik voor ik de winkel inga altijd een eed op alles wat me heilig is afleg, dat ik alleen datgene koop waarvoor ik er ben.
.... jammerlijk mislukt die eed altijd....![]()
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
103 euro!Damn!
Dan ben je wel een échte Gingerfan
Doe je daar maar zo kort mee dan?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:18 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in![]()
Nog maar een jaartje (zolang moet ik er dus mee doen van mezelf) en dan Ginger ik nimmer weer....
103 euro zou neerkomen op 1,47 kiloquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:18 schreef Perruche het volgende:
[..]
jeeezus! 7 euro per 100 gram, da's dan nog meer als een kilo zeep!!! (toch? hoofdrekenen is nooit mijn sterke kant geweest)
Ik zou ook nog wat doosjes Ginger dusting powder kopen, die gaat jaaaren mee!quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:18 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in![]()
Nog maar een jaartje (zolang moet ik er dus mee doen van mezelf) en dan Ginger ik nimmer weer....
Oh my.....quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:16 schreef Vava het volgende:
Woooow! 103 euro![]()
Daar kom je de komende 20 jaar wel mee door![]()
Anderhalve kilo zeepquote:
*check*quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:20 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zou ook nog wat doosjes Ginger dusting powder kopen, die gaat jaaaren mee!
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:20 schreef Aventura het volgende:
Ik was gisteren in filiaal Kalverstraat en toen vertelde het winkelmeisje dat een klant het laatste blok Waylander had gekocht. Er zijn dus meer mensen die het doen
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Oh my.....
Kijk, ach.... zie m'n vorige post![]()
Als ik nou heel braaf rustig aan doe een jaartje dus, maar dat betekent natuurlijk wel dat ik tussendoor allerlei andere heerlijkheden van Lush nodig heb.![]()
quote:
Het schijnt trouwens dat Nina Ricci's parfum L'air du Temps vrijwel hetzelfde ruikt als Ginger.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Oh my.....
Als ik nou heel braaf rustig aan doe een jaartje dus, maar dat betekent natuurlijk wel dat ik tussendoor allerlei andere heerlijkheden van Lush nodig heb.![]()
Psst, was jij niet de uitvindster van de term 'Wegsmeltzeepje'quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe je daar maar zo kort mee dan?![]()
Ik zie het helemaal voor me, met dat hele blok onder de doucheLekker handzaam
.
Ik geloof het wel jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:23 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Psst, was jij niet de uitvindster van de term 'Wegsmeltzeepje'![]()
Een jaar maarquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Oh my.....
Gember is natuurlijk uitermate geschikt voor Oosterse gerechten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:24 schreef Vava het volgende:
[..]
Een jaar maaren dan rustig aan moeten doen
![]()
Eet je er stiekem van![]()
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik voel het verkeerd gaan hier....ook ik voel de drang om nóg meer Gingerspullen te kopen...
Ik heb lekker nog 2/3 pot Ginger lotion ook thuis![]()
Ik melk die pot uit, maar hij is houdbaar tot juni 2006....straks kan ik het nog weggooien...quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:28 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
![]()
Heb ik een heel blok zeep, zit ik hier nog jaloers te zijn.
jij moet wel een erg schone en frisgewassen oma hebben/kennen danquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grappig dat 't zo kan verschillen. De geur van Ginger doet mij denken aan oude omaatjes
.
Jepquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:35 schreef Perruche het volgende:
[..]
jij moet wel een erg schone en frisgewassen oma hebben/kennen dan![]()
Ik heb precies hetzelfde, gebruik bijna geen make-up, en parfums zul je in mijn huis niet vinden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik melk die pot uit, maar hij is houdbaar tot juni 2006....straks kan ik het nog weggooien...
Ik ben heel nuchter, en helemaal niet zo van cosmetica en geurtjes enzo, maar als ik dat spul ruik en opsmeer word ik helemaal dol...het ruikt zó verschrikkelijk lekker. Een lekkerder geur heb ik niet eerder geroken...en zal ik spoedig ook niet meer ruiken![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kleinkinderen vinden het anders ook heerlijk ruiken hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Grappig dat 't zo kan verschillen. De geur van Ginger doet mij denken aan oude omaatjes
.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:40 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Mijn kleinkinderen vinden het anders ook heerlijk ruiken hoor.![]()
![]()
Klopt eigenlijk wel, maar vaak komen er dingen terug die nog een beetje vergelijkbaar zijn met wat eruit is gegaan.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, ook al zou m'n allerfavorietste product eruit gaan, ik geloof niet dat ik dan zó'n groot bedrag zou investeren in opkopen van dingen. Ik zou uiteraard een leuk voorraadje inslaan, maar ik zou nooit zo'n heel blok kopen ofzo.
Er komt wel weer wat anders voor terug wat ook lekker is.
Gek zegquote:Op vrijdag 28 april 2006 14:11 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Probleem met Ginger is dat ze echt niets hebben wat er maar een beetje mee te vergelijken is, en ik ben bang dat dat er ook niet komt.
Zie wat ik hierboven postte, probeer es L'air du temps! Ik heb het zelf nog niet geroken dus ik weet het nog niet!quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:11 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Klopt eigenlijk wel, maar vaak komen er dingen terug die nog een beetje vergelijkbaar zijn met wat eruit is gegaan.
Als ze nu bv Alkmaar eruit gooien, dan hebben we altijd Big Hugs nog, al is die een stuk zoeter....
Probleem met Ginger is dat ze echt niets hebben wat er maar een beetje mee te vergelijken is, en ik ben bang dat dat er ook niet komt.
Mocht ik ooit nog in een parfumerie komen ga ik zeker eens aa de l'air du temps snuffelen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Zie wat ik hierboven postte, probeer es L'air du temps! Ik heb het zelf nog niet geroken dus ik weet het nog niet!
Zelf vind ik Honey, I washed the kids ook heerlijk maar toch haalt ie het niet bij Ginger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |