Ik zie die A bij meerdere dingen staan, Ik denk dat het Angebot moet zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 08:35 schreef jessie het volgende:
O en bij aanbiedingen van de week staat bv ook american cream. Maar dan staat er een keer 480 ml tussen maar ook 480 ml A Wat word er met die A bedoelt?
Ik dacht 16 euro voor een bestelling uit Duitsland en 12 pond voor een bestelling uit de UK.quote:Op zondag 30 april 2006 10:58 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Weet iemand misschien hoe het met de verzendkosten zit voor dld en uk?
Tnx.quote:Op zondag 30 april 2006 11:00 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ik dacht 16 euro voor een bestelling uit Duitsland en 12 pond voor een bestelling uit de UK.
Voor een kleine bestelling is het dus niet de moeite.
Je kunt ook meedoen met een grouporderquote:Op zondag 30 april 2006 11:08 schreef Rhiannon het volgende:
[..]
Tnx.
Komt mooi uit, want ik heb nog wat zeep over dus heel snel hoef ik nog niet.
Ik wacht dus even tot ik weer een wat grotere bestelling heb en sla dan wel even aan het rekenen.
Zoals je van plan bent, zo heb ik het ook gebruikt.quote:Op zondag 30 april 2006 02:28 schreef Shirley het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik The Strokes moet gebruiken? Ik was zelf van plan om het op droog haar ongeveer een half uurtje in te laten trekken om het vervolgens uit te spoelen en gewoon te wassen. Of kan het ook op een andere manier?
Het jeukt me vreselijk om m'n wishlist naar je te mailen, maar ik mag niet van mezelf deze keer.quote:Op zondag 30 april 2006 14:39 schreef MissFrodo het volgende:
Dank je Marije dat je even melding maakt van de grouporder.
Zeker voor Duitsland scheelt dit want boven de 150 euro zijn de verzendkosten 7,95 en dat dan nog delen door de deelnemers!
Engeland is 12 pond per 15 kilo (inclusief verpakkingen).
Als je mee wilt doen dan graag voor morgenochtend 10 uur een email naar het inmiddels bekende adres: e puntje vanderplas apestaartje quicknet puntje nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |