Ja, die zijn al afgelopen, de TS maakt dit topic vast voor de ontmoeting in het seizoen 2006/2007quote:Op woensdag 26 april 2006 22:11 schreef Cart_man het volgende:
Zijn de play-offs nou nog niet afgelopen voor de nummers 6 t/m 9
Sukkel.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ja, die zijn al afgelopen, de TS maakt dit topic vast voor de ontmoeting in het seizoen 2006/2007![]()
Wat is je probleem? Utrecht heeft zeker verloren?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:15 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Aldus de nog grotere sukkel die niet eens weet of er nog gevoetbald wordt![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is jouw probleem? Feyenoord zeker verloren?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wat is je probleem? Utrecht heeft zeker verloren?
Ik heb geen probleem. Ik wist echt niet dat er nog een ronde werd gespeeld in de play-offs. Kan toch of niet? Hoef je niet gelijk als een volslagen debiel zo imbeciel te reageren...quote:Op woensdag 26 april 2006 22:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Wat is jouw probleem? Feyenoord zeker verloren?
Ok, ik zal netjes mogelijk proberen te reageren ..... is het niet een beetje raar om zoiets te vragen als er speciaal voor de komende wedstrijd een topic wordt aangemaakt?quote:Op woensdag 26 april 2006 22:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik heb geen probleem. Ik wist echt niet dat er nog een ronde werd gespeeld in de play-offs. Kan toch of niet? Hoef je niet gelijk als een volslagen debiel zo imbeciel te reageren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |