abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37325643
Omdat ruilen niet echt wou lukken gaat ie ook de verkoop in..

Ik heb dit toestel eind vorig jaar verkregen bij verlenging van mijn Vodafone abonnement. Na een tijdje is toch gebleken dat het niet echt een toestel voor mij is, derhalve wil ik er vanaf. Hierbij wil ik wel benadrukken dat ie weg mág, en niet móet.

Het toestel is dus een maand of 5 oud, heeft een vodafone simlock (aangezien het een umts toestel is) en is absoluut schadevrij. Ook zit er een 512mb RS-MMC kaartje bij. Hiernaast zal ook het standaard 64mb kaartje meegeleverd worden. Vanzelfsprekend is het toestel uitstekend geschikt voor TomTom/R66. Op dit moment staat er ook TomTom op

Specs: http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/6680/index.html

Vraagprijs: 260 euro

Foto:

pi_37354285
Up!
  donderdag 27 april 2006 @ 19:26:41 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_37354411
Past dat ding een beetje fatsoenlijk in je broekzak?

Moet er nog een GPS bij of zit dat erin?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_37356091
Fatsoenlijk in je broekzak..het is natuurlijk niet te vergelijken met bijvoorbeeld een Motorola RAZR of Nokia 8800, maar er valt prima mee te leven. Ik heb zelf al bijna 2 jaar een toestel dat even groot is en dat gaat naar mijn mening prima. De opvolger hoeft niet perse veel kleiner te zijn eigenlijk. Overigens zit er geen GPS intern, bluetooth GPS is prima te gebruiken.

Heb het toestel samen met Tim meerdere keren gebruikt voor navigatie en dat werkt perfect. Samen met de carkit die hij heeft is het mogelijk om meerdere koppelingen tegelijk te hebben via bluetooth, het geluid van de navigatie wordt via bluetooth over de carkit afgespeeld terwijl er ook een verbinding is met de gps-ontvanger. Verrder heb je natuurlijk alle voordelen die een Symbian telefoon biedt erbij zitten
pi_37380809
Niks aan J0YR1D3R toe te voegen.. Maarre.. Spreek me anders eens aan op msn Gunner, misschien kunnen we een leuke deal maken
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:31:35 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_37382566
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')