Zolang je hem niet als leraar hebt gekend wel ja. Het was onder bijna alle leerlingen altijd de meest GEHATE leraar op school.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:34 schreef borisz het volgende:
hijs wel grappig
"Hééééénkie hou je schoenen aan!"quote:Op donderdag 27 april 2006 20:30 schreef MissWhizzy het volgende:
Hij trok altijd in de klas z`n jezus sandelen uit en liep dan met z`n blote zweetvoeten door het lokaal
hahaquote:Op donderdag 27 april 2006 20:30 schreef MissWhizzy het volgende:
Henk Kok is m`n oude leraar Nederlands
Hij was tot 1999 leraar op de Winkler Prins (Voormalige OSG de Vaart ) in Veendam.
Walgelijke man, sputterbek werd hij genoemd.
Hij trok altijd in de klas z`n jezus sandelen uit en liep dan met z`n blote zweetvoeten door het lokaal
Nog meer ex leerlingen van hem hier?
Als iemand in de klas vervelend was of zat te kletsen pakte Kok 1 van z`n sandelen en smeet die tegen het hoofd van die leerling.quote:Op donderdag 27 april 2006 20:44 schreef Cruoninga het volgende:
OP![]()
Zeer treffende verwoording van de lokale azijnpisser.
'Wij' als FCG-aanhang hebben ook altijd een wat moeizame relatie met Henk gehad. Dit soort gegevens zijn dus altijd welkom:
![]()
[..]
"Hééééénkie hou je schoenen aan!"![]()
mooi inderdaad... gaat HELEMAAL nergens over, maar hij is wel dolenthousiast en op zijn manier doet 'ie 't erg leuk.. wel heel erg billenknijpen toen, met die afgekeurde 2-2 in de slotseconde in Marseillequote:Op donderdag 27 april 2006 21:08 schreef MaxPower het volgende:
Voor de liefhebber een mooie compilatie van Henk Kok (en anderen) rondom de wedstrijd Heerenveen - Levski Sofia. Eén van zijn hoogtepunten als commentator.
http://rapidshare.de/files/19078525/20051214_heelev21.mp3.html
(handleiding voor downloaden met rapidshare)
Luister vooral ook het einde, waarin hij met de studio in gesprek is over de wedstrijd Marseille - Boekarest, beslissend voor Heerenveen. Hij bazelt maar wat in de ruimte, prachtig.
Hij was helemaal los vanmiddag, hij boorde feyenoord compleet de grond in..quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:31 schreef clauwheee het volgende:
Hij was lekker bezig zo te lezen vanmiddag
Dat is correct, maar ze kunnen dus echt niemand anders vinden die naar Groningen wil rijden... (inside info...)quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:26 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, zn commentaar kan best kloppen. Maar met zo'n dialect kan je toch niet bij een landelijk radiostation werken?
Serieus?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat is correct, maar ze kunnen dus echt niemand anders vinden die naar Groningen wil rijden... (inside info...)
jemig..quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:28 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dat is correct, maar ze kunnen dus echt niemand anders vinden die naar Groningen wil rijden... (inside info...)
Jarenlang moeten we op de landelijke televisie dat arrogante geblaat van die Amsterdammers aanhoren, daarom hebben wij in het Noorden ons geheime wapen van stal gehaald: Henk Kok.quote:Op zondag 20 augustus 2006 20:51 schreef Erasmusch het volgende:
Het gaat meer om zn accent.
Ik zie nu pas dat ik in VBL post. Dat over Amsterdammers gaat niet over voetbal hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 22:00 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Jarenlang moeten we op de landelijke televisie dat arrogante geblaat van die Amsterdammers aanhoren, daarom hebben wij in het Noorden ons geheime wapen van stal gehaald: Henk Kok.
Ik vond hem verschrikkelijk.quote:Op donderdag 14 september 2006 21:00 schreef maril het volgende:
Vanavond deed hij voor tv Noord het commentaar van Partizan - Groningen 4-2
de man heeft 7 levens gehad![]()
![]()
![]()
Ik vond hem ook 35x niksquote:Op donderdag 14 september 2006 21:11 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik vond hem verschrikkelijk.
Die kerel ziet niks en geeft ook steeds de verkeerde namen bij spelers. Wat een verschrikking... ik zal geen verwensingen doen, maar toch mag hij een bus tegenkomen...
4-2 gemist? Toen was het namelijk allemaal weer hemelsquote:Op vrijdag 15 september 2006 10:32 schreef venomsnake het volgende:
Heb me dood lopen ergeren, wat een negatieveling is dat zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |