Ach ja wat is leuker dan brood of kaasquote:Op woensdag 26 april 2006 21:13 schreef Viviann het volgende:
jah dan sta je bij de kaas enzo
soms ook wel bij brood maar daar stat tanja meest
aan de kassa mar dan moet je wat beter zijn met geld enzoquote:Op woensdag 26 april 2006 21:14 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ach ja wat is leuker dan brood of kaas
Ja en nu wou je zeker dat je toch je school had afgemaakt ?quote:Op woensdag 26 april 2006 21:16 schreef Viviann het volgende:
[..]
aan de kassa mar dan moet je wat beter zijn met geld enzo
ik zit nog gewon op school anders zou ik tog wel wat anders doen als werkquote:Op woensdag 26 april 2006 21:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ja en nu wou je zeker dat je toch je school had afgemaakt ?
Waarom ? Je kan toch ook kaasmeisje zijn als je al van school af bentquote:Op woensdag 26 april 2006 21:20 schreef Viviann het volgende:
[..]
ik zit nog gewon op school anders zou ik tog wel wat anders doen als werk
ja maar ik wil liever iets met diere gaan doen of bij ikea ofzo werkenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:21 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Waarom ? Je kan toch ook kaasmeisje zijn als je al van school af bent![]()
Bij de Ikea als ballenbak jufvrouwquote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef Viviann het volgende:
[..]
ja maar ik wil liever iets met diere gaan doen of bij ikea ofzo werken
Ik hoop dat je nog wel even op school zit, dan kan je meteen je Nederlands bijspijkerenquote:Op woensdag 26 april 2006 21:22 schreef Viviann het volgende:
[..]
ja maar ik wil liever iets met diere gaan doen of bij ikea ofzo werken
he je kunt best wat beters krijgen als je mbo doet horquote:Op woensdag 26 april 2006 21:23 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Bij de Ikea als ballenbak jufvrouw![]()
Beters maar dat is toch leukquote:Op woensdag 26 april 2006 21:24 schreef Viviann het volgende:
[..]
he je kunt best wat beters krijgen als je mbo doet hor
nederlands is gewoon best moeillijk maar gelukkig is het bij ons op school niet zo belangerijk of je alles helemaal goed schrijft als je maar voldoendes haaltquote:Op woensdag 26 april 2006 21:24 schreef Handschoen het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog wel even op school zit, dan kan je meteen je Nederlands bijspijkeren![]()
En daar gaat het om hequote:Op woensdag 26 april 2006 21:27 schreef Viviann het volgende:
[..]
nederlands is gewoon best moeillijk maar gelukkig is het bij ons op school niet zo belangerijk of je alles helemaal goed schrijft als je maar voldoendes haalt
ik wilde eerst vivian nemen maar dat ging fout en toen had ik deze en nu kent iedereen me zo dus maakt het me nie zoveel meer uitquote:Op woensdag 26 april 2006 21:29 schreef Canisfire het volgende:
[..]
En daar gaat het om he
Zeg eens wat is jou eerste gebruikers naam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |